Spitalul Pelican

0.0
0 voturi / 28 pareri
Adresa:
Str. Corneliu Coposu nr.2 Oradea
Telefon:
0259 42.20.78, 0259 42.20.80
Web:
http://www.spitalpelican.ro
Modifica date de contact

Descriere "Spitalul Pelican"

Spitalul Pelican, situat pe str. Coposu nr.2, functioneaza cu un program de consultatii zilnic, intre orele 8-20, in toate specialitatile. Spitalul are contract cu CAS Bihor. Pentru bolnavii asigurati care se prezinta cu bilet de trimitere de la medicul de familie sau specialist, consultatiile sunt gratuite. De asemenea, consultatiile pentru urgentele medico-chirurgicale se acorda gratuit, indiferent de tipul lor: fracturi, apendicita, colica renala,hemoragie digestiva etc. Pentru toate aceste urgente, pacientii pot solicita transportul gratuit al Ambulantei "Pelican", la numarul de telefon 0259-962.
Modifica descrierea

Pareri despre "Spitalul Pelican" (28)

ciheianu pe 11.05.2010 (21:44)

La spitalul Pelican am intalnit "UN OM PENTRU OAMENI". Nu, nu voi spune tuturor, sistemul medical nu e bolnav, nu a murit clinic cum sustin unii si nu va muri, dar cu o conditie, sa i-a ca model acest spital cu oamenii lui minunati.Cum va spune-am , am intalnit un medic, tanar,modest, comunicativ,asistent universitar,excelent profesionist la varsta lui, cu un viitor stralucit in domeniul medical si mai presus de toate cu un suflet mare, mare de tot, infinit de mare.Prin el, endoscopia oradeana va ajunge cunoscuta cat de curand in intreaga tara si nu numai, mii si mii de bolnavi vor trece vindecati de mana acestui desavarsit medic.Pe mine nu m-a vindecat, nu a putut,nu a avut aparatura necesara la vremea aceia, a incercat, m-a atentionat ca e aproape imposibil, dar la insistentele mele a facut tot posibilul, nu a reusit insa m-a trimis la un medic din Cluj care la fel ca el un om deosebit m-a vindecat.Oare cati medici din aceasta tara faceau acest gest pentru un bolnav necunoscut, putini, poate chiar foarte putini dar el a facut-o, a facut-o ca asa ia dictat constiinta. Conform obiceiurilor noastre fanariote, am vrut sa-l recompensez, dar l-am jignit si imi cer scuze..D-le doctor SUTA, va multumesc din suflet, nu atat pentru ca m-am vindecat , cat pentru increderea ce o reconsider fata de sistemul medical, de privatizarea acestuia si nu in ultimul rand fata de inteligenta menegerului spitalului Pelican de a descoperi asemenea oameni.Ar fi nedrept sa nu amintesc aici si pe dr. Bustea care ma trimis la d-voastra, un alt tanar cu mari perspective, care ar trebui sa fie in atentia pelicanului pentru un transfer 'a la fotbal"Cu multa stima si respect, Ardelean

Catalin pe 08.03.2012 (22:34)

Putem beneficia sambata de o consultatie cardiologica,contra cost?

Comenteaza
Cristian Bartl pe 30.09.2010 (12:46)

Curatenie, personal politicos

Atitudine neprofesionala a medicului Dr. Andrási Emeric

pmarin20 pe 25.10.2010 (20:03)

Dar fratica ce ai cu omul?

Comenteaza
irina09amanda pe 25.10.2010 (11:17)

igiena este mult superioara celor din sp.de stat, atentia cu care esti ingrijit, dai un ban dar stai in fata ,cum spune zicala, faptul ca ti se explica orice ai intrebat

uneori doamnele de la receptie sunt cam plictisite ca sa se ocupe asa cum ar trebui de tine mai ales ca platesti

moni1985 pe 05.07.2012 (13:59)

ai mare dreptate in privinta doamnelor de la receptie

Comenteaza
pmarin20 pe 25.10.2010 (20:07)

Profesionalism si conditii ce ar trebui sa le gasim in spitalele de stat romanesti.

Timpii de asteptare

pmarin20 pe 22.11.2010 (07:56)

Eu personal am tratat mama la dl. Andrasi Emeric si a facut MINUNI , nu ma interesat sa vorbeasca frumos. Din punct de vedere medical echipa de la Pelican si-a facut datoria asa cum era si normal pentru o echipa de medici sa se comporte profesional.
Sunt un apartinator multumit si multumesc echipei de medici incepand cu chirurgie ( George Dejeu) si ortopedie (Andrasi Emeric).
Domnul care reclama aceasta atitudine sa argumenteze si daca mai are probleme de sanatate sa mearga la Spitalul Judetean sa moara acolo pe holuri.

Comenteaza
catcovan pe 21.11.2010 (15:27)

ptr. CRISTIAN BARTL . il rog sa detalieze "Atitudine neprofesionala a medicului Dr. Andrási Emeric".
Multumesc!

Esztera pe 27.11.2010 (16:53)

curatenia, atitudinea personalului

am patit-o si eu cu Dr Andrasi Emeric, daca mergeti la ortopedie numai la el sa nu mergeti.
Acest asa zis Dr isi schimba parerea de la o luna la alta, motivand ca tocmai a invatat ceva nou...asta in conditia in care inainte de operatie a spus un lucru, iar dupa total altceva. Intr-adevar are o atitudine neprofesionala

pmarin20 pe 03.12.2010 (08:05)

Rezultatul conteaza. Un medic este normal sa se informeze si sa practice noi tehnici atata timp cat este in interesul pacientului.

Esztera pe 03.12.2010 (20:05)

pt marian: ai dreptate, dar atata timp cat medicul nu stie ce face, pe tine ca pacient nu te ajuta cu nimic. Eu am avut nevoie de alte 2 operatii pentru a repara ceea ce a facut dl dr Andrasi. Nu doresc la nimeni chinurile si durerile prin care am trecut datorita acestui medic care nu isi cunoaste meseria.
Poate tu ai avut noroc. ulterior am mai aflat de cineva care a patit la fel.... sfatul meu este sa nu mergeti la Andrasi Emeric

emil pe 01.11.2013 (11:08)

Spun si eu patania mea cu dr Andrasi: am fost la dansul: de cum m-a pipait a vazut ce diagnistic am la genunchi, dar neaparat trebuie radiografie. Bun, dau 100 lei (la o alta policlinica era 40 lei) fac radiografia si ma duc inapoi. Dr imi zice: radiografia nu e buna de nimic ce-a de la radiologie nu a pus genunchiul in pozitia corecta, dar diagnosticul e asta : sindrom femuro patelar, operatia costa 400 euro. Cand am banii sa vin sa ma operez dar sa dau telefon inainte ca preturile se schimba. Nu mi-a zis pe precautii, alte tratamente etc., nimic, doar operatia costa 400 euro.
Cu astfel de doctori nu am de gand sa fac nici o operatie pentru ca la pregatirea lor sansele de reusita sunt mici, iar micile probleme de acum, dupa o operatie nereusita devin mari probleme.
Am mers la un alt doctor (intamplator dintr-o alta tara), acolo asa ceva nu se opereaza decat daca durerile devin insuportabile. Mi-a recomendat exercitii specifice si administrare de glucozamina.

Comenteaza
pmarin20 pe 06.12.2010 (19:08)

Nu poti acuza un medic ca numai din vina lui s-a intamplat ce s-a intamplat sunt o multime de alti factori care converg la reabilitarea fizica a pacientului , stare psihica, stare fizica, modul de recuperare daca este respectat si etc. Mie mi-a reusit desi era un Experiment daca la spitalul judetean de amputa piciorul in urma interventiei dr. Andrasi este salvat. Interventia a fost destul de serioasa dar am respectat "by the book " ce a recomandat.

dianacabau pe 16.12.2010 (09:50)

Personal amabil, medici competenti, conditii poate mai bune decat pretul.

Nu a existat nimic care sa nu-mi placa.

Maria pe 07.02.2011 (17:09)

Chiar daca parerile sunt impartite, atitudinea, seriozitarea,profesionalismul, dorinta de reusita a oricarei interventii sunt pe primul plan pentru medicii!!
D-ZUEU sa le lumineze mintea si sa le indrume mainile in viata! Sanatate, succese si impliniri Dr Maghiar A, Dr Rai, Dr Dejeu cat si colaboratorilor !

maria popa pe 18.04.2011 (14:40)

- psiholog Lupau Corina- bine pregatit, documentat, cald, mi-a luminat mintea intr-un moment de rascruce
- dermatolog Cacuci Mirela- fusesem la 3 dermatologi inainte si degeaba

timpul de asteptare...insa a fost compensat de profesionalismul celor 2 doamne

apartinator pe 13.05.2011 (09:20)

Toata stima ptr angajati dar nu ptr toti

In ziua de 9 .05 .2011 mama a fost trimisa cu bunica mea la radiologie ptr ceva radiografii , totul a fost bine pana ce a intrat in contact cu asistenta de la radiologie care s-a comportat foarte urat , a vorbit pe un ton foarte urat si foarte repezita , abea am reusit sa aflu cum o cheama ptr ca nu avea ecuson , se numeste as.PINTEA . As vrea sa stiu daca conducerea face ceva ptr asta , pacat ca unele persoana va strica imaginea .

pmarin20 pe 14.05.2011 (14:45)

Stimate domn,
Scuza ca "padurea are uscaturi" nu mai tine.Trebuia pe loc luata atitudine daca ati simtit ca nu sunteti tratat cu respect sunt metode : depunere de reclamatie la adresa angajatului. Cei de la laboratorul de imagistica sunt constienti ca personalul lasa de dorit, angajatul care sa se lase Iradiati pentru un salarul mic pentru munca prestata nu o sa gaseasca , asa ca se multumesc cu angajatii care-i au.
Trebuia depusa reclamatie pe loc !!!

emil pe 01.11.2013 (11:10)

Deja e clar, la cate comentarii ai aici, nu esti apartinator, nu esti pacient, esti o zdreanta de angajat(a) al clinicii.

emil pe 01.11.2013 (11:13)

Comentariul este pentru pmarian20. Macar sa ai bunul simt sa recunosti ce esti, nu te da pacient sau apartinator. Reclamatie la cine sa faci? Eu cu radiografia gresita pot sa ma duc oricand sa dovedesc proasta pregatire profesionala, ce o sa-mi faca? O sa ma mai radiografieze odata, poata imi baga si o doza tripla de radiatii, asa de multumire si oricum doctorul stia diagnoisticul fara radiografie.

Comenteaza
un om modest pe 01.06.2011 (17:00)

Sunt de acord cu mesajul de mai sus , ptr personalul spitalului toata stima si ptr medicii din imagistica.

Si eu am avut aceeasi surpriza neplacuta cu aceea asistenta nu am sa-i uit numele (As. Pintea) niciodata si nici cum s-a comportat si nu numai cu mine cu toti care asteptau la usa ptr radiografii . motivand ca ea este satula si obosita .Dar conducerea nu este tare interesanta , iar asa urat se comporta cu cei mai neajutorati ptr ca stie ea ca acele persoane nu stiu unde sa apeleze sau sa scrie o reclamatie , dar pretul e la fel si ptr cei mai neajutorati . Sa speram ca o sa se faca curat acolo .Speram ca si conducerea se va sesiza odata , daca citesc aceste mesaje.

pmarin20 pe 02.06.2011 (15:07)

Stimate " un om modest"

O reclamatie nu incepe numai prin scris, este necesar pentru inceput de vorbit cu un sef care este de serviciu.Este simplu se solicita prezenta unui sef si prezentarea faptelor asa cum au fost ele.
Luarea de atitudine cetateneasca nu tine de cate scoli, bani are fiecare dintre noi.O simpla prezenta a unui cadru medical ierarhic mai mare rezolva situatia imediata. Ulterior cereti un formular de reclamatie si o completati acasa si o duceti apoi.
Precum am spus luarea de atitudine cetateneasca pe loc lipseste in Romania si pe acest considerent suntem unde suntem si se bate joc de noi in fata.

Comenteaza
FLEUR pe 02.06.2011 (13:58)

Am fost operata acum 7 luni cu hernie de disc. Am fost salvata de la niste dureri ingrozitoare si multumesc lui Dumnezeu ma simt bine.Mi-a placut totul in acest spital.In primul rand felul in care am fost tratata de neurochirurgul Constantinescu Dan, un om cu adevarat deosebit din toate punctele de vedere si in mod special profesional. Cuvinte de lauda si multumiri am totodata si pentru anestezist, pentru medicul cardiolog pentru toate asistentele de pe sectia "operati",pentru femeile de serviciu care nu stateau o clipa si faceau sa luceasca totul in jur.Cele mai calde multumiri si felicitari din tot sufletul

pacient pe 02.06.2011 (22:31)

Stimate domn pmarin20

Eu as dori sa treceti si dumneavoastra prin ce trec unii pacienti carora li se vorbeste urat si sunt repeziti de unii angajati , daca vrei sa vorbesti cu un superior nu prea ai sanse daca nu ai cum sa le afli numarul de telefon si care ar fi acele persoane . Eu am patit o faza asa si interesant tot la radiologie la pelican , dar nu am avut nici o sansa sa pot sta de vorba cu cineva din conducere. Iar asa nu avem decat sa tacem din gura ptr ca ne meritam soarta , pacat de cei care sunt mai in varsta si chiar nu stiu ce pot sa faca in asa ipostaze decat sa plece capul in pamant si sa se roage sa nu mai aiba nevoie de apela la serviciile medicale din tara (nici din sist privat nici cel de stat) Asa ca domnule pmarin mai cascati ochii si nu le tineti parte ca nu sunt platiti sunt foarte bine platiti la felul cum vorbesc nici atat nu merita . Eu la un tarziu am aflat ca cea care ar lua atitudini ar singura doamna Cacuci dar au evitat majoritatea sa ma puna in legatura cu dansa si m-au rugat sa nu fac nimica ca o da afara si ea este cu probleme. Sa le fie rusine ptr comportare.

pmarin20 pe 10.06.2011 (08:08)

Stimabile " pacient"
Reactia dvs este PUR ROMANEASCA , in loc sa protestam si sa creasca nivelul prestatiei din spitatele romanesti ( privat -stat) dvs ma atacati pe mine. Nu tin partea personalului Pelican , tin partea mea ca si pacient sau om cu probleme ce ajung la usa lor. Romanul prin gena lui nu este un popor care protesteaza sau se revolta. Daca noi sesizam ca vrem afisarea unui numar de telefon sau o persoana care sa se ocupe de reclamatii sau de prestatiile personalului aceste lucruri vor fi afisate. Daca noi tacem si ne atacam intre noi ca pacieti atunci...... stati dvs si sa dea D.zeu sa nu mai ajungeti la usile lor. Eu ce am vrut sa sesizez este ca prin protestare a mai multor pacienti atunci conducerea Pelican va fi nevoita sa afiseze un NUMAR DE TELEFON si PERSOANA CARE POATE VENI LA PACIENT SI SA REZOLVE RECLAMATIA.
SANATATE MULTA!

Comenteaza
tamaia pe 09.07.2011 (17:57)

saptamana viitoare mergem la un consult la dr. Andrasi , sper sa nu avem probleme

pmarin20 pe 19.07.2011 (07:56)

Sa ne tii la curent cu situatia. Sanatate multa

Comenteaza
blonda pe 27.07.2011 (11:21)

buna ziua asi vrea sa ma interesez daca exista ceva injectie pentru abort si daca da cat costa

simonj pe 21.08.2011 (17:08)

stie cineva daca se fac analiza OGTT(special pt gravide) in acest spital?

anca pe 11.12.2011 (22:31)

-nu mi-a placut ca am stat cu sotul meu pe coridor asteptand sa vina dl doctor, si cand am cerut sa i se faca un calmant, deoarece nu putea sta pe picioare de durere, a venit un domn dr foarte plin de el afirmand ca sotul nu este pe moarte, si ca nu ne va lua bani pt ca a fost deranjat, desi calmant nu a primit sotul meu;
-alt lucru ce nu mi-a placut a fost ca am chemat salvarea de la Pelican, si desi sotul meu era intr-o stare foarte alterata medicul nu s-a sinchisit foarte mult de el, si ne-a spus sa mergem la spital, si dus a fost cu tot cu taxa ce se plateste pt salvarea de la ei (sotul meu a avut o colectie impresionanta de apa la plamani).

casota sorin pe 14.12.2011 (18:48)

Am ramas placut impresionat de amabilitatea, rabdarea si profesionalismul personalului de la Imagistica!

pacient pe 15.08.2012 (12:41)

am fost la orl la spitalul pelican si mi-a spus ca am deviatie de sept ,polipi si cornetele umflate trebuia neaparat sa ma operez, nu ma incantat idea ca ar trebui sa ma operez si sa platesc 2000 de lei si am consultat si un alt doctor care mi-a spus ca e doar o alergie care poate fi tratata mi-a spus ca prin operatie nu rezolv multe ca alergia tot o sa apara

ioana pe 15.10.2012 (10:13)

curatenia din spital,amabilitatea personalului si grija fara de bolnavi;faptul ca refuza orice "atentie"

-faptul ca nu primesti la intenare o informare cu privire la suma de bani care trebuie achitata la final
-personalul de la receptie nu este amabil
-la laborator asistentele care recolteaza nu poarta manusi,nici macar nu se spala pe miini dupa fiecare pacient,este inadmisibil pentru un spital privat
-faptul ca nu se respecta programarile la ambulatoriu,trebuie asteptat mult la usa

vtiberiu pe 17.02.2013 (21:58)

seriozitate si profesionalism la nivel inalt ce am inatlnit la spital PELICAN,si inca un lucru ce e de mentionat,poate da platim mult dar si se ocupa cu bolnavii.nu e drept cine zice ca e scump,de exemplu la o consultatie cu bilet de trimitere m-a costat 50 lei,ca si in orasul carei jud satu mare la un cabinet privat orice consultatie si tot ce am platit am primit si bon de casa!!!!domnilor doctori cu cabinet individual din jud satu mare va rog si dv sa incercati sa d-ati bonuri de casa la saracii pacientii,nu numai luati banni asa fara nici o hartie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tara82 pe 04.03.2013 (15:53)

Curatenie.

Am vrut sa ma programez pt. niste analize de sange, dupa o ora de stat la rand am ajuns doar pe o lista de asteptare, au zis ca ma suna ei sa ma anunte daca intru in fond sau nu, nu mau sunat nici acuma.
Deci am ramas cu parere proasta, sunt neprofesionali. Fabrica de facut bani. Despre medici mai bine nici nu vorbesc. Te consulta in 10 minute, numai sa dai banii ii intereseaza.
Daca o sa am posibilitatea eu in viitor o sa evit spitalul pelican. E la fel ca si la spitale de stat nu se ocupa de pacienti altfel, tot cu aceasi dezinteres m-am intilnit si la ei.

Mircea-28.06.2013 pe 28.06.2013 (16:43)

Curatenia din spital

am fost la investigatii ORL(laborator si CT) am stat in spital 5 ore si 30 minute.
M-au recoltat in 5 min probele de laborator,in 10 min.am facut CT si 10 min a stat d-l doctor de vorba cu mine. In diferenta de timp petrecuta acolo am plimbat hartiile de la o receptie la alta si am stat la cozi la usi. Diferenta stat-privat este doar de acea coplata pe care o platesti si care se mareste de cum ajungi pe la receptii (am fost informat de 250 Lei cand am ajuns la spital s-a marit cu 50)

kiss eva pe 30.08.2013 (21:00)

Vrau sa va spun ca am fost operata in acest spital cu rupere de menisc la genunchi si acum sunt mult mai bine si nu imi gasesc cuvinte cat de frumos s-au comportat efectiv de la medicul ortoped pana la asistente ,chiar cu ocazia asta as vrea sa-i multumesc lui dr.Cacuci Ovidiu pt rabdare si cuvinte bune.Multa sanatate pt,toata familia lui din tot respect Eva

la informatii chiar sunt cam nesimtite,asta e!!!

sam pe 05.11.2013 (11:26)

nimic

personalul e de toata groaza , nici in filmele cu prosti nu vezi mai multe femei increzute ca si acolo

Timotei pe 02.01.2014 (13:47)

1) Curatenia
2) Dr Tona Jorgaq si Dr Cacuci Ovidiu exceptionali. Rabdare, profesionalism.
3) Asistentii, infirmierii, brancardierii foarte politicosi si saritori.
4) Modelul Pelican ar trebui urmat de intreg sistemul medical.

jakson pe 21.02.2014 (22:31)

curatenia,asistente,infirmiere,brancardieri=foarte ok!(desi uneori sunt stresati de cit au de lucru) Am auzit de la o cunostinta care lucreaza acolo ca i-au ars rau de tot la salar,iar asta e numai inceputul...

consultatiile ar putea fi un pic mai amanuntite si detailate!!

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Spitalul Pelican"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat