Cabinet Gastroenterologie Dr.Cristina Bura

5.0
2 voturi / 52 pareri
Adresa:
str.George Cosbuc nr.6/3 Baia Mare
Telefon:
0754 66.77.13
Fax:
0364 81.55.83
Email:
[email protected]
Modifica date de contact

Program "Cabinet Gastroenterologie Dr.Cristina Bura"

de luni pana vineri de la 16 la 20,prin programare telefonica prealabila la numarul afisat Modifica programul

Descriere "Cabinet Gastroenterologie Dr.Cristina Bura"

consultatii,colonoscopii ,gastroscopii cu test pentru depistarea Helicobacter Pylori,biopsii gastrice si colonice
Modifica descrierea

Pareri despre "Cabinet Gastroenterologie Dr.Cristina Bura" (52)

Marieta Muj pe 14.07.2011 (12:40)

D-şoara Dr.Cristina este în primul rând un medic foarte competent, care-şi face cu multă dăruire meseria, aşa cum ar trebui să fie toţi medicii din România, şi care are foarte multă răbdare cu toţi pacienţii, punând suflet în tot ce face, neglijându-şi de multe ori viaţa personală în detrimentul profesiei.
Mă bucur că şi-a deschis acest site pentru a-mi spune părerea şi pentru a-i mulţumi atât dânsei căt şi minunatei ei asistente D-na Ioana.

Negoita Octavian pe 30.07.2011 (14:27)

D-soara Dr .Bura Crstina o doctorita foarte bine pregatita de nota 11 apelati cu incredere la ea va veti convinge singuri

auroraica pe 03.11.2011 (21:33)

Pentru un diagnostic sigur si tratament apelati cu cea mai mare incredere la D-soara Dr. Bura Cristina . Stie ca are de facut iar noi pacientii suntem datori sa-i urmam indicatiile . Trebuie sa va spun ca de fiecare data cand pune un diagnostic este fericita ca salveaza o viata. Am vazut si am simtit asta cand am fost in cabinet . Si pe aceasta cale doresc sa ii transmit multa sanatate si putere sa ne aline suferintele .

anonim pe 24.11.2011 (17:32)

Am fost recent la o consultatie la d-na dr. Cristina Bura. Cu parere de rau pot sa spun ca am ramas dezamagita de atitudinea dansei. Consultatia a fost foarte superficiala Fara investigatii suplimentare. Desi lista de preturi afisata indica 70 lei/consultatie. Dansa mi-a luat 100 lei fara a emite chitanta. Ziua urmatoare m-a chemat pt a vedea rezultatul ecografiei abdominale si spre surprinderea mea mi-a mai cerut 50 lei ca s-a uitat si ea pe rezultate si mi-a scris reteta(pentru doar 5 min fara a tine cont de faptul ca la prima consultatie a exagerat...) Binenteles nici de aceasta data nu s-a emis chitanta pentru control. E pacat ca avem de-a face cu astfel de medici lacomi, orbiti de dorinta de a agonisi de pe urmele oamenilor bolnavi.

ivet serei pe 06.01.2012 (22:58)

nu cred

ungur gabriela pe 05.03.2012 (14:55)

ba sa crezi ca asa este si eu am patit la fel

cristina pe 29.10.2013 (20:13)

ai perfecta dreptate mai bn s-ar lasa de meserie

Comenteaza
Dr.Cristina Bura pe 25.11.2011 (14:34)

In primul rand nu vi s-a cerut suma de 100 de lei,asta este sigur,consultatia initiala costa 70 de lei si nu include alte servicii.Pe lista de preturi afisata in holul cabinetului scrie ca,controlul 1 si 2 costa 50 de lei.In al 2-lea rand,puteati sa cereti chitanta dupa consult (asta daca eu nu v-am emis-o din motive obiective) .Ultimul comentariu al dumneavoastra ( nu ati avut bunul simt sa va semnati!) il las spre gindire acelora care(si sunt multi) nu le-am perceput bani,eventual le-am oferit eu bani de drum.....

gabriela.ungur pe 05.03.2012 (15:11)

Buna ziua,ma numesc Gabriela Ungur am asistat la o consultatie de a dv unei persoane apropiate,cu parere de rau spun ca am ramas foarte dezamagita de consultatie deoarece nu cred ca pt o simpla palpare de 30 de scunde asupra abdomenului se poate cere o suna exagerata de 70 de ron ca fii drept o taxa a consultatie si specific ca nu mi s a emis chitanta,CONSULTATIA FOARTE SUPERFICIALA...prea lacoma pe bani asta e parerea mea...

Comenteaza
yvette pe 06.01.2012 (23:04)

e un super doctor daca nu mergeti la dansa e pierderea voastra,
scurt si la obiect

SUZANA pe 21.01.2012 (21:17)

Buna ziua ma numesc suzana am 17 ani,multa lume mi-a vorbit despre dumneavoastra doar de bine eu sunt bolnava am facut o endoscopie la o doamna doctor la un cabinet particular dar nu a stiu ce am.ma simt foarte foarte rau am slabit 10 kg poate si mai mult vomit intruna as dori foarte mult sa vin la dumneavoastra la un consult doar de la ora 4 se poate suna pentru programare?va multumesc

Dr.Cristina Bura pe 21.02.2012 (12:53)

Suzana draga mea,imi cer scuze ca nu am intrat demult pe internet ,pe aceasta pagina...nu stiu care este starea ta actuala ( a trecut deja o luna de la postarea ta) dar daca consideri ca te mai pot ajuta cu ceva ,te poti programa de dimineata de la ora 7 pana seara la 19:30 la un consult ,de luni pana vineri.Cu stima,Dr.Cristina Bura

Comenteaza
emilia grujnitchi pe 08.02.2012 (13:52)

D-soara Dr .Bura Crstina o doctorita foarte bine pregatita ,un medic foarte competent, care-şi face cu multă dăruire meseria

ADRIAN pe 25.02.2012 (14:28)

Buna ziua.Am fost la d-na Bura Cristina la o consultatie,deoarece aveam sangerari anale.Am fost intampinat cu intrebarea:"aveti bani la dvs?"...consider inafara codului deontologic asemenea intrebare de prost gust si de o impertinenta iesita din comun....I-am raspuns ca da si pe urma ..."m-a consultat"...adica mi-a introdus un deget cu o manusa in rect...spunandu-mi sa revin a doua zi pentru colonoscopie care costa 300 de lei.Consultatia a fost superficiala si expeditiva.Va dati seama ca nu am mai revenit.Am mers la Spitalul Militar din Cluj unde am fost primit cu respect si examinat de medici adevarati.Mentionez ca o colonoscopie acolo este 150 de lei.Asa ca ...ocoliti-o pe aceasta asa zisa d-na Doctor....doar pe ecuson este DOCTOR.In rest locul ei este la PIATA.dupa comportament si limbaj.

Dr.Cristina Bura pe 07.03.2012 (17:43)

Stimate domn Adrian,cu siguranta v-am intrebat daca aveti bani la dumneavoastra fiindca nu erati probabil programat in ziua in care v-am examinat. ,pentru a nu va pune in situatia de a nu va putea plati consultul..... pentru sangerarile anale pe care mi le-ati descris ca le prezentati face parte din protocol examinarea locala a anusului si rectului cu o manusa si v-am indicat corect o colonoscopie....cat priveste pretul,dumneavoastra v-ati adresat unui cabinet privat...in clipa in care ati fost informat cat costa la noi o colonoscopie puteati sa o refuzati,nu sa procedati de aceasta maniera,ba pe deasupra sa ma si imprecati in halul in care ati facut-o aici si sa-mi si deranjati lista de programati .....Spitalul Militar din Cluj e un spital de stat care isi stabileste preturile proprii....e dreptul dumneavoastra sa va plangeti,dar atentie la exprimare....

Dr.Cristina Bura pe 07.03.2012 (18:13)

Observ ca am lista de preturi afisata in holul cabinetului pusa degeaba,ca tot nu o citeste nimeni....eu ma ocup de tubul digestiv si anexele lui....daca pe om il doare burta,e normal sa imi centrez examenul clinic pe acest segment...cat priveste parerea dumneavoastra despre cum se desfasoara acesta,e dreptul dumneavoastra sa aveti o parere,chiar daca acesta vine din partea unui laic....cat priveste suma exagerata pentru consult,e iarasi dreptul dumneavoastra sa mergeti unde e mai ieftin,munca mea mi-o valorizez eu...

ADRIAN pe 23.03.2012 (11:14)

Buna ziua,tin sa va spun ca nu din cauza pretului nu am mai revenit ci din cauza ATITUDINII si SUPERFICIALITATII de care a-ti dat dovada.
De RESPECT fata de pacient...ce sa mai vorbim....cred ca a-ti fost absenta si la acel curs....
Apropo....cand v-am intrebat daca e posibila recoltarea probei pentru biopsie in cazul existentei unor probleme...mi-ati spus ca atunci o sa o facem la Spitalul Judetean....adica la unul de stat....deci inca o colonoscopie?Atunci de ce va folositi de "spitalul de stat"....?RUSINEEEEE!

cristina pe 29.10.2013 (20:26)

Atunci comportati-va ca atare ...............un cabinet particular unde si perturile sunt pe masura .........nu va bate-ti joc de oameni ......ca pe bani grei lucrati ........sa va fie rusine

Comenteaza
Dr.Cristina Bura pe 24.03.2012 (01:52)

Stimate domn Adrian(pseudonimul,mai bine spus,numele real imi este cunoscut ),imi dovediti pentru a nu stiu cata oara ca nu m-ati ascultat cu atentie deloc cu ocazia consultului initial....eu prelevez fara probleme biopsii la cabinetul meu privat....era vorba de situatia in care v-as fi depistat niste polipi ( de exemplu) pe care da,vi i-as fi excizat in mediu spitalicesc daca era necesar si daca asa era mai sigur pentru sanatatea dumneavoastra....eu va recomand ca imprecatiile dumneavoastra la adresa mea sa se termine aici,altfel imi rezerv dreptul de a actiona pe alte cai.....

Boldor Cristina pe 20.05.2012 (19:33)

Sunteti un medic care pune suflet in ceea ce face si va admir pentru asta!Am si eu o intrebare si vas ruga daca puteti sa-mi raspundeti,daca am hepatita cronica cu virus c,si mi-ati zis ca nu trebuie sa fac tratament ca nui cazu deocamdata!Pot ramane insarcinata?Mi-as mai dori un copil si vreau sa stiu daca e voie!va multumesc anticipat

Dr.Cristina Bura pe 16.07.2012 (17:51)

Buna ziua Cristina.Imi pare rau ca nu am vazut postarea ta mai demult,insa nu am intrat demult pe aceasta pagina din motive personale oarecum lesne de inteles......In ce priveste o a 2-a sarcina,nu o consider oportuna din cauza ca tu nu ai indicatie de tratament MOMENTAN din cauza unor modificari minime in ficat la testul FIbromax ,insa ai incarcatura virala prezenta si semnificativa,riscul ca infectia cu virus C sa se transmita de la mama(adica de la tine) la fat(adica la bebe) nu e de neluat in seama.Tu ramai oricum in monitorizarea serviciului nostru de Gastroenterologie din Spitalul Judetean de Urgenta ”Baia Mare” si vom decide impreuna in primul rand cand vom initia tratamentul antiviral ,si ulterior cand vei putea sa dai nastere in siguranta unui al doilea copil.Cu stima si multumiri pentru aprecieri,Dr.Cristina Bura

Comenteaza
maria pe 03.06.2012 (18:46)

Ptr d-soara doctor Cristina Bura ,scurt -NUare cei 7aniNU exista bunul simt !M-a chemat de 3 ori la consult! Prima zi -sa discutam A doua zi sa-mi faca colonoscopia si a treia zi sa-mi dea reteta E logic?Evident asta afost la spital Apoi si-a primit ce astepta de 3 zile altfel cred ca ma mai chema vreo 3 zile la rand. Mi-a propus sa merg la cabinetul particular,dar m-am saturat.Nu ii aduc vreo vina profesionala .Dar sa vedeti ce se mai laudaAM atatia pacienti Cum sa nu ai ,daca-i chemi de 3 ori pana-i dai diagnosticul si reteta.Dragilor mai sunt medici cu aceasta specialitate si sa fiti siguri ca veti fi de mmii de ori mai multumiti la final Va doresc la toti sanatate!!!!!

Dr.Cristina Bura pe 16.07.2012 (18:03)

Buna ziua stimata doamna Maria!Nu inteleg ce legatura exista intre bun simt sau si mai mult ,intre cei 7 ani de acasa pe care sustineti ca nu i-as avea,si un demers diagnostic care ,de la caz la caz,poate fi mai laborios sau mai putin laborios!
Nu cred ca vi s-au cerut bani sau v-am dat vreo clipa de inteles ca am conditionat actul medical de o suma sau alta.Eu nu am nevoie sa ma laud singura,numarul mare de pacienti pe care eu ii consult intr-un an se poate verifica,iar programarile cu multe luni de zile inainte spun chiar mai multe,chiar daca,asa cum corect ati afirmat,mai exista medici cu aceasta specialitate!Este dreptul fiecarui pacient,drept stipulat prin lege,de a-si alege spitalul sau clinica plus doctorul de care doreste sa fie consultat,investigat si ulterior tratat (acesta este traseul stimata doamna,chiar daca dureaza uneori 3 zile!!!!).
Cel mai mult din comentariul dumnevoastra mi-a placut ca stiti sa va contraziceti singura extrem de bine,faptul ca nu imi reprosati nimic din punct de vedere profesional fiind cea mai buna remarca.Cu stima si respect,Dr.Cristina Bura

Comenteaza
dragun tabita pe 11.07.2012 (11:25)

Buna. pt d-na doctor cristina bura. toate multumirile din partea mea pt dansa de 2 ani sunt paciena ei si vreau sa precizez ca niciodata nu mi-a cerut bani daca nu era dansa eram pe nicaieri pt ca sa luptat cu toata puterea sa pot obtine tratamentu din suflet i multumesc nu pot sa inteleg acuzatile care ia adus anonimul,adrian,gabriela ,maria.cata nesimtire in vocabularul lor nu asa se discuta despre un medic parerea mea e ca sunt invidiosi si daca intri in cabinet la densa trebe ca sa te consulte o ora ca sa zici ca e medic bun ???? daca nu stiti de ce invinuiti ?n-am nimic cu voi personal dar gandirea voastra lasa de dorit ma intreb unde va e respectul?E CEL MAI SUFLETIST MEDIC SI D-NA ASISTENTA IOANA TOT RESPECTUL SI PT DANSA . DIMPOTRIVA EA AJUTA PACIENTII . OARE DE CE ATATA RAUTATE ? O ZI BUNA.

maria chis pe 12.07.2012 (22:37)

Buna ziua!Prietenul meu acuza dureri mari de stomac,si diaree foarte des,de cateva ori pe zi. Cat ar trebui sa fim de ingrijorati?

Dr.Cristina Bura pe 16.07.2012 (17:35)

Buna ziua.In a va da raspunsul pornesc de la premisa ca medicina prin corespondenta nu are valoare,asta insemnand ca prietenul dumneavoastra are nevoie de un consult de specialitate inainte de a ne pronunta cat de ingrijorati ar trebui sa fiti sau nu. Momentan,din motive de sanatate ,nu functionez la cabinetul meu privat,insa merg pentru a monitoriza pacientii cronici de cateva ori pe saptamana in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta ”Constantin Opris”Baia Mare.Va pot oferi o consultatie in ambulatorul de specialitate ,etajul I,camera 163,in data de 20.07.2012 aproximativ ora 9 am.Daca veti da curs ofertei mele,va rog sa veniti cu un bilet de trimitere de la medicul de familie catre GASTROENTEROLOGIE si sa aveti alaturata dovada asigurarii de sanatate(ex. adeverinta de la locul de munca ....).Cu stima si deosebit respect ,Dr.Cristina Bura

Maria Chis pe 16.07.2012 (19:08)

Multumesc,insa nu vom putea da curs ofertei dv insa de indata ce veti reveni la cabinetul privat o sa ne programam la o consultatie. O zi buna va doresc!

Dr.Cristina Bura pe 17.07.2012 (08:39)

Intentionez sa functionam din nou la cabinetul privat in jurul datei de 1.08.2012.Va rugam sa ne contactati telefonic pentru programare.O zi buna si multa sanatate!Cu stima,Dr.Cristina Bura

Comenteaza
Luminita Racolta pe 25.07.2012 (18:09)

Buna ziua! D-soara dr. Cristina Bura, sunt Luminita Racolta din Seini. Sper ca va mai amintiti de mine. Fiul meu (15 ani) de doua zile nu se simte bine. (are eructatii dese si refuza mancarea pe motiv ca are o permanenta senzatie de satietate) Va rog frumos sa-mi spuneti modalitatea prin care putem ajunge la d-voastra pt un consult. (nici la spitalul judetean, nici la nr de tel afisat mai sus nu raspunde nimeni). Va multumesc!

cozma sorina pe 30.07.2012 (09:05)

Doamna doctor am fost aseara in urgenta m-i s-au facut analize si au rezultat prin a avea un ulcer de acolo mi-au dat nr d-voastra de telefon cum ca asa avea urgent nevoie de consultatia d-voastra am incercat sa va sun intruna dar nu imi rasp nimeni ce sa fac ?????????pt k durerile sint foarte mari .

turdeanu ramona pe 13.08.2012 (13:20)

buna ziua . As dori un consult iar la numerele de telefon indicate nu raspunde nimeni .Cum as putea sa te contactez?

Anuta pe 21.08.2012 (19:22)

Buna seara d-na Dr. Cristina Bura. Am avut ceva interventii chirurgicale, iar la ultimele doua interventii mi s-a spus ca am probleme cu intestinele...nu am facut nimic ca sa rezolv situatia.
De ceva timp am niste dureri abdominale foarte mari...am fost la medicul de familie si m-a trimis la un ecograf abdominal, dar mi s-a spus ca toate sunt ok, si ca, mai mult ca sigur am probleme cu intestinele.
Am tot sunat pe nr. dumneavoastra de telefon afisat mai sus, dar nu raspune nimeni.
As dori daca se poate sa ma programati cat mai urgent la un consult, poate chiar o colonoscopie din cate mi s-a spus!
Va multumesc multumesc mult si astept un raspuns cat mai urgent posibil, va rog frumos!

Zoli pe 29.08.2012 (14:26)

Eu am avut o surpriza placuta intalnind-o de d-na dr., este o persoana deschisa, ajutatoare, cu caracter.
Desi sunt carcotas, am constatat ca nimic din criticile de mai sus, scrise de alti pacienti, nu-si au locul.
O recomand oricui are probleme, sigur va ajuta.
Bravo d-na dr., pacat ca nu avem mai multi doctori asemenea dvs. in orasul nostru pitoresc!
Multumim pt. tot.

Andrei Fesecas pe 12.09.2012 (09:44)

Niciodata nu o sa existe oameni pe deplin multumiti. Doamna Dr. mi-a salvat viata acum 2 ani, numai eu stiu cat s-a luptat sa imi obtin tratamentul. Altii nu stiti nimic de viata asta, Sa va fie rusine, sclavilor

delia pe 08.12.2012 (18:25)

Vorbesti de sclavie?oare e posibil sa citim asa ceva?ce fel de om-animal esti mai cash in fese !

Comenteaza
OANA POP pe 10.12.2012 (14:37)

Buna ziua.In primul rand nu trebuie sa ii judecam pe cei de mai sus ptr parerile spuse sunt strict parerile lor si trebuie respectate dar aici ma alatur multor oameni care ii multumesc d-nei dr ptr tot cea ce face ptr pacientii dansei.Si eu am avut probleme iar d-na doctor ma ajutat oricand am avut nevoie chiar si telefonic imi oferea asistenta si sfaturi .Nu a fost data cand sa o sun si sa nu imi raspunda sau sa imi vb cu superficialitate,poate unii dintre dvs o cred superficiala prin felul in care vb dar fiecare cu caracterul lui,mie nu mi se pare ceva iesit din comun in limbajul sau comportamentul dansei ci din potriva toate acestea m-au facut sa o indragesc si sa imi pot deschide sufletul in fata ei.Mutumesc inca o data cu aceasta ocazie atat dansei cat si d-nei asistente care o asista ptr ca sunt niste persoane minunate,va pup si toate cele bune

DRAGUN TABI pe 27.12.2012 (03:43)

DA D-NA SAU D-RA OANA AVETI DREPTATE KA NU TREBE SA-I JUDECAM DAR NU INSEAMNA CA TRBE SA APROBAM IDEILE SI PARERILE UNOR OAMENI CARE din dorinta de a degrada pe cineva se folosesc de tot felu de expresi doar ca sa impresioneze pe cineva si tare as dori sa intreb pe toti care au folosit doar cuvinte negative la adresa d-nei doctor bura va intreb a-ti salvat vreodata viata unui om ??? cu siguranta ca nu a-ti fost in stare dar dansa a salvat zeci de vieti asa ca eu consider ca chiar trebuie sa aveti ochii deschisi sa vedeti realitatea nu faceti pe durii ca nu are rost ca numa de pierdut aveti si sper din tot sufletu sa va vina mintea la cap si sa nu mai indrazniti sa scrieti minciuni ca va vede cel de sus .si pt dumneavoastra d-na doctor bura tot respectul meu incoronat cu recunostinta si stima . va multumesc ca acum 2 luni d-voastra mi-ati salvat viata .toata viata o sa va fiu recunoscatoare pt ca nu mi-ati ceurut niciun ban si a-ti facut tot posibilul sa raman in viata ...si pt voi care mi-ati degradat doctorita doresc acum de sarbatori macar acum sa va dea d-zeu un gram de intelepciune ca din pacate nu o aveti si kat tupeu aveti in voi sincer credca nu a-ti fost bolnavi dimpotriva Buieci si uraciosi ..............

VZ pe 02.02.2013 (14:53)

vai de ea ortografie,mai bine ,nu mai puneti cratime,daca nu stiti unde trebuie........

Comenteaza
OANA POP pe 10.01.2013 (21:17)

aveti dreptate ca nu trebuie sa ii aprobam ptr cuvintele lor negative aduse doamnei dr dar nu avem ce sa facem asta e mentalitatea unor oameni care habar nu au ce inseamna actul medical si ce presupune acest lucru care cred k doar la o simpla consultatie te faci bine fara a urma un tratament si o investigatie pe masura oameni care cred k anii petrecuti pe bancile facultatii de medicina sunt doar ani pierduti in zadar iar dupa aceste studii cineva isi permite sa vina si sa dea diagnostice aiurea jucandu-se in acest fel cu viata unor oameni din fericire dna dr bura a demonstrat exact contrariul k este un medic competent cu multa pregatire si daruire in slujba pacientiilor pe aceata cale tin sa ii multumesc dnei dr si sa o informez k in curand o sa ii fac o vizita la cabinet

Dr.Cristina Bura pe 12.01.2013 (16:44)

La multi ani 2013!Sa fiti sanatosi...restul...cumparam!Multumesc tuturor celor care ne-au felicitat de Sfintele Sarbatori de Iarna fie personal fie telefonic,prin sms sau via e-mail!
Si tot tuturor le doresc multa intelepciune,toleranta si sa aiba parte numai de bucurii!
Multumesc tuturor celor care ne-au fost alaturi in 2012 ,fie prin prezenta lor si adresarea la serviciile noastre,de care speram sa fie tot mai multumiti...si celor pe care nu am reusit sa-i multumim si ne-au imprecat pe aici le multumim...chiar daca uneori ne-au imprecat fara sustinere sau nu au stiut de ce ne impreca....si lor le dorim sa fie sanatosi!
Pentru Oana Pop...te asteptam la control....scrie-ne un sms cand ai dori sa te programam!Numai bine tuturor!

Simona pe 12.01.2013 (19:20)

Dna dr e foarte empatica si pune suflet in tot ceea ce face.

Doresc sa intreb daca foloseste cineva Hepamerz, sa ne schimbam pareri despre eficienta acestui tratament.

Andrei pe 21.01.2013 (10:31)

Buna ziua . Am fost gasit pozitiv la analiza de scaun pentru helicobacter pylori. Am fost trimis de medicul de familie la acest test.Am bilet de trimitere si catre gastro,dar doar in 6 februarie sunt programat.Daca merg la dvs privat si considerati ca necesita gastroscopie,cat costa la dvs?La spital costa 100 lei,desii platim C.A.S.... Am niste dureri groaznice de stomac. Va multumesc anticipat! Numai bine! p.s. nu ma sperie comentariile negative,fiecare om intrepreteaza cum vrea,eu am incredere ca ma veti ajuta sa ma fac bine ca sunt tanar.

Dr.Cristina Bura pe 22.01.2013 (12:25)

Buna ziua Andrei .Gastroscopia costa la cabinetul nostru 200 de lei (acest pret include si testul pentru depistarea Helicobacter Pylori prin testul ureeazei din mucoasa gastrica).Daca doresti,inainte de a decide daca e necesara o gastroscopie,vino la camera 163 in Policlinica Spitalului Judetean in data de 25 ianuarie dupa ora 8 am cu biletul de trimitere de la Medicul de Familie,sau la cabinetul nostru privat in data de 23 ianuarie ,dupa masa,la ora 18:15,cum iti este mai bine pentru programul tau.Cu stima,Dr.Cristina Bura

Dumitru Stoica pe 06.02.2013 (17:22)

Buna ziua d-na dr.Cristina.Am fost la dvs.in decembrie cu dureri de stomac,si m-ati diagnosticat foarte repede cu colecistita(desi aproape 8 luni am fost "tratat"cica, de o alta d-na dr.,fara nici un rezultat).Si mi-ati recomandat operatie urgenta.Si asta am si facut,la dr.Brinduse.Poate si la ora asta induram dureri groaznice daca nu dadeam de dvs.Si va multumesc din suflet pe aceasta cale!Nu bagati in seama rautatile unora.Sunteti un dr.minunat!Sunt operat deja de peste o luna si ma simt excelent.O singura intrebare as avea,daca a-ti putea sa-mi raspundeti.De ce am limba galbuie?Mai intens pe jumatatea interioara.Tot am asteptat,crezind ca va disparea.Dar vad ca nu.Va multumesc inca o data,pt.tot!Multa sanatate va doresc!

Nimic.

Antonica Sorana pe 04.03.2013 (15:28)

Buna ziua d-na dr Bura. Sunt sigura ca nu ma mai tineti minte, sunt fiica d-nului dr Pop Daniel. As avea o intrebare, de vreo saptamana am niste dureri in partea stanga sub coaste care apoi se muta mai in jos catre buric. Sincer mi-e frica sa nu am ceva grav. Ar trebui oare sa vin la cabinet pentru un consult?

sonia pe 09.05.2013 (23:43)

buna ziua d-na dr bura,am auzit ca sunteti intradevar o doctorita foarte buna si de aceea doresc sa vin la dv la cabinet pentru o endoscopie,cu cat timp inainte trebuie sa fac o programare?eu acuma sunt in strainatate si vreau sa o trimit pe mama mea inainte sa vin acasa pt programare,medicul de aici mi-a indicat sa fac o endoscopie urgent,deoarece de 2 luni nu prea pot manca,am o durere in piept,si parca am tot timpul ceva in gat,tusesc,mi s-a spus ca am reflux gastro esofagian,va rog sa ma ajutati ca de 2 luni parca traiesc un calvar,va multumesc

sonia pe 09.05.2013 (23:48)

tin sa precizez ca de 2 luni sunt sub tratament,mananc la regim,mi-am schimbat stilul de viata,dar parca nimic nu are efect,ma calmeaza doar putin si daca nu mai iau medicamente revine,va multumesc mult pt un raspuns

oana pe 22.09.2013 (19:25)

De vreo 2 saptamani nu ma simpt prea bine imi e rau si din cand in cand am stare de voma in schimb multumesc lui Dumnezeu nu ma doare numic doar am starea aceasta. as dori sa vin pana la dumneavoastra la cabinet sa imi fac un ecograf la fiara cred ca din cauza ei imi e rau .

cristina pe 29.10.2013 (20:10)

E rusinos din partea unui doctor sa iti ceara bani pt ori ce serviciu oferit atat timp cat nu este sigur de rezultatele analizelor facute si mai mult de atat sa iti dea un diacnostic dupa" ureche ".....fara sa te trimita la alte analize ulterioare daca nu e sigur de ceva . d-na dr. cristina bura acum o luna de zile ia dat un diacnostic surorii mele si a fost marcata de el deoarece urma sa ia un tratament toata viata dupa spusele dansei .......ca urmare sora mea sa dus la cluj sa mai ceara inca o parere de la un alt medic specialist inainte de a urma tratamentul dansei .......repet acel tratament pe viatasi foarte costisitor cu urmari devastatoare pt. o femeie la varsta de 28 ani ........si cand colo surpriza diacnosticul gresit la fel si tratamentul prescris de d-na bura ..........si atunci pe langa faptul ce e de facut ......Platim servicii ca sa fim tratati de medici la cabinete particulare , sa fim tratati de boala de care suferim si platesti toate costurile consultatiilor si analizelor fara sa obiectezi nimic chiar daca e mai scump decat in alta parte ......si iti da un diacnostic gresit si un tratament pe toata viata cu urmari catastrofale ..........e corect ca eu ma tot gandesc de o saptamana si nu mi se pare ......... e bataie de joc

Dr.Cristina Bura pe 15.11.2013 (22:37)

Am sa fac abstractie de limbajul folosit de dumneavoastra in aceasta postare...pana la urma,sub rezerva anonimatului,vad ca in tara aceasta fiecare poate sa acuze,in cazul dumneavoastra in totala necunostinta de cauza,de ce vrea....si pe cine vrea...cam cu mult prea mult usurinta ....cazul surorii dumneavoastra imi este cunoscut foarte bine,stati linistita....imi sustin si la momentul actual diagnosticul pe care i l-am comunicat Rebekai dupa colonoscopie,mai ales ca au venit intre timp si rezultatele biopsilor colonice care confirma acelasi diagnostic ,pentru care eu i-am recomandat un tratament pe care nici macar nu a avut bunul simt sa si-l procure ,nu mai vorbim sa il ia cumva macar pentru o perioada....e dreptul fiecaruia sa ceara a 2-a parere,nu am oprit pe nimeni niciodata sa faca aceste lucru pentru ca sunt o profesionista....colegii mei de la Cluj,cu tot respectul pentrudomnul profesor Andreica,nu stiu ce v-au comunicat,mai ales dupa ce l-e-au parvenit si rezultatele biopsiilor de la mine,insa repet,pentru mine lucrurile sunt mai clare ca si oricand in acest caz...Am tinut sa fac aceste precizari,pentru ca si eu si colegii mei suntem satui de atata calomnie gratuita....sanatate va doresc,ca restul se cumpara!

Comenteaza
DANA pe 07.11.2013 (17:25)

la fel am patit si eu am mers cu arsuri de stomac la dansa ingrozitoare sa uitat la mine a avut o atitudine foarte de prost gust mi a luat 70 de lei ca ma privit si ma trimis sa fac ecografie la ovare de tot rasul))))))) ce legatura are ovarele cu arsurile la stomac?cand am spus asta altor doctori au ras cu lacrimi

Dr.Cristina Bura pe 15.11.2013 (22:44)

In cazul dumneavoastra doamna sau domnisoara DANA,cred ca d-soara Tabita Dragun a fost mai explicita si chiar mai plastica decat as fi putut eu sa fiu vreodata....va recomand eu sa nu mai apelati niciodata la serviciile mele,si sa va adresati colegilor mei care au ras cu lacrimi de recomandarile facute de mine...ar fi fost interesant sa fi fost insarcinata la momentul prezentarii,poate asa gaseam si eu o corelatie intre arsurile dumneavoastra ingrozitoare si ovare!!!!
E mare gradina domnului!

Comenteaza
dragun tabita pe 15.11.2013 (22:07)

BUNAAAAA.toata stima pt doamna dr bura pt ca mult bine face pacientilor ca si eu sunt poaciena ei de ani de zile i multumesc din suflet .dar ma irita extrem de tare numitele cristina si dana cum sau eprimat la dana nu iar fi stricat sa o trimita si la psihiatrie un pic pe bune nu strica ..........si cu faza ca au ras mai multi doctori cica cu lacrimi ....poate plangeau ca vedeau cat de inapoiata esti dana si ai inteles total gresit .iar la cristina din limbaju ei se vede ca nu are cu ce isi ocupa timpul cu ceva bunnuma cu rau da unde ai fi vrut sa te trimita cu sora ta in america??ia auzi cata inteligenta rara vad si aici daca va dat diagnostic nu e bine daca nu va dadea iar nu era bine cei cu voi ma frate traiti pe alta planeta ........da eu zic sa nu va stresati prea tare ca doamna bura e foarte apreciata de toti pacienti si stim bine ce suflet bun e ca medic dana poate ai arsuri la stomac de la atata rautate.............mare e gradina ta doamne ..........si multi prosti se afla in ea. TOT RESPECTUL PT DOAMNA BURA SI RUSINE CELOR DOUA.

dragun tabita pe 16.11.2013 (00:29)

Din nou intervin pt a specifica ca numitele de mai sus .cristina si dana . erau mai multumite daca li se spunea vino maine sau poimaine vino peste-o saptamana sa le tot poarte pe drumuri ?eu consider ca stimata doamna doctor a fost cat de precisa in exprimarea ei la diagnostic dar voi doua care nu stiti nici cu ce se mananca painea cu unsoare asa nici aici la subiectul din fata de care va plangeti sfatul meu prietenos e daca sunteti de la tara dati-va paiele jos din cap ca vi se vad prea tare si apoi discutati de un medic iar daca sunteti de la oras dati-va VIRUSUL invidiei la o parte ca ala roade tot mai ales ca da simptome de ARSURI LA STOMAC .GRIJA MARE.iar de cealalta parte ar trebui sa ai grija sa nu fi diagnosticata cumva din greseala de la atata inteligenta pe baza psihica PE TOATA VIATA si decat sa ramai marcata sau socata mai bine veziti de tinee pe bune da tu nai mai auzit ca se mai da tratament pe toata viata in unele cazuri chiar daca nu e asa grav cristina???vezi sa nu se marcheze sora cand o sa auda ca chiar toata viata o sa gandesti atat de in urma......greu e cand ai praf in ochii nimic nu mai vezi bine cu parere de rau o spun dar PROSTUL DACA NU-I FUDUL PARE CA NU-I PROST DESTUL SAU OMUL PROST SI VACA OARBA NICIODATA NU SE-INTREABA...........

oniceanu maria pe 26.11.2013 (20:37)

m-a ajutat f mult si psihic a avut multa rabdare cu mine daca sunam la telefon vorbea f frumos cu mine nu am avut banii sa ii dau mici atentii dar pe mine m-a ajutat f mult si multa rabdare a avut cu mine in cele mai grele momente chiar ii multumesc din tot sufletul

pavel pe 04.12.2013 (11:19)

am fost la d-na dr cu soacra care estAe de la tara si are 80 ani .A fost foarte amabila si rabdatoa .Am vrut sa-i dam 50 ron,dar ne-a refuzat categotic ,spunand ,,sa-si cumpere bunica fructe,,.i

Tontoiu Ana pe 27.12.2013 (10:24)

Vrem să mulţumim din suflet D-nei Dr. Bura Cristina pentru profesionalismul de care a dat dovadă la diagnosticarea corectă a problemelor medicale ale soţului meu şi facilitarea programării la Spitalul din Timişoara privind intervenţia chirurgicală necesară.
Cu ocazia sărbătorilor de iarnă, vă urăm multă sănătate, bucurii, putere de muncă şi tradiţionalul "LA MULTI ANI !"
Cu stimă şi respect fam.TONTOIU

nu este

DANA pe 08.01.2014 (20:20)

stiati foarte bine ca nu este vorba de nici o sarcina deoarece eu am fir cum v am precizat plus inainte sa va fac vizita mi am consultat dr ginecolog...iar daca gradina domnului este mare dumneata esti prima care faci parte din acele patrupede... suportati insultele deoarece multi pacienti ca mine v au trecut pragul cabinetului si numai v ati batut joc si ati uitat de acel juramant acum se jura in ziua de azi dar pe hartii colorate valoroase doamna bura....hai sa nu mai stalmaciti cuvintele ca stiti bine ca la spital nu acceptati pacientii decat cei cu trimitere si pe restu ii poftiti la cabinet particular ca tare dragi va mai sunt banii .....pacat de facultatea si medicina si acel juramant facut in zadar .....si nu mai puneti sa va laude prietenii d voastra ca nu i ceea ce pare.....

anca pe 05.03.2014 (18:18)

se face colonoscopie cu anestezie generala la cabinetul particular?

emily pe 26.03.2014 (22:15)

mult respect pt. doamna doctor....in ceea ce priveste taxele, cum a precisat si dansa, fiecare isi alege unde merge. am fost recent la o consultatie si nu am decat sa spun toata stima si respectul!

maria pe 04.09.2015 (10:42)

Buna ziua. Doamna Dr, am o problema, in sensul ca de multi ani fac crize dese, diagnosticate ca si crize de colecist, cu migrene groaznice, stari de rau, ameteli, fara alte dureri in zona sistemului digestiv.Nu mananc cate o saptamana in timpul crizelor, nici apa nu pot bea, iar in rest tolerez doar paine prajita, biscuiti si grepfuit. In aprilie 2015 mi s-a facut op[eratie de colecist, precizez, colecist fara calculi, dublu codat. Problema nu mi-am rezolvat-o, in continuare ma simt la fel, nu mananc aproape nimic, fac crize chiar dupa paine prajita si biscuti, Analizele sunt bune, ecografia abdominala la fel. Nu am acid.
De la ce credeti ca ar putea fi migrelene acestea infioratoare?
Va multumesc frumos. Cu stima,

Mariana pe 23.11.2016 (16:31)

Buna ziua Doamne Doctor, eu sunt din Bucuresti deci nu as avea cum sa vin la dumneavoastra dar poate ma puteti ajuta cu un sfat in legatura cu problema mea de 4 ani de zile am stari de greata, senzatie de voma fara a varsa, sunt obosita desi nu lucrez, sunt foarte balonata , nu suport anumite mirosuri cum ar fi de prajeala, de parfum, am dureri abdominale , tremuraturi fara sa imi fie frig pur si simplu cred ca erau de la rau. Am fost la mai multi doctori diagnosticul fiind cel de usoara gastrita si reflux gastroesofagian mediu. Am luat foarte multe tratamente helides, omez, controloc, motilium, gaviscon.La ultima endoscopie facuta la o clinica privata mi s-a spus ca stomacul meu nu are nimic. Am continuat investigatiile iar in urma unei ecografii s-a depistat ca am un chist la pancreas de 2 cm . Am facut si un ct . Nu s-a investigat sa se vada ce fel de chist este doar sa il supraveghez periodic. Nu am primit regim , tratament pentru balonare si durerile ascutite pe care le am din ce in ce mai des in ultima perioada(6 luni).Va rog un sfat de la dumneavoastra ar insemna mult pentru mine daca credeti ca simptomele sunt de la el si ce ar trebui sa fac.O zi placuta!Cu stima!

Marius Buciuman pe 20.12.2016 (21:19)

Ar fi un "long story" de povestit, insa alegand varianta unei simple recenzii, va relatez urmatoarele (traite, nu povestite): daca va permiteti, pentru aceasta ramura a medicinei, alegeti Clinica Tantau, din Cluj Napoca, in 3 ore sotia mea a fost diagnosticata, operata (polipectomie, sper sa nu gresesc termenul) cu anestezie generala, apoi, inapoi in masina catre casa, lucida si fara dureri majore. D-na doctor stie la ce ma refer, am trait acele momente de groaza la stabilirea diagnosticului pus de dansa, polip pediculat, atunci cand lumea parea sa se intoarca pe dos, am tratat insa acest lucru cu maturitate si putina informare. Departe gandul de a face reclama negativa cuiva, probabil totul este legat de interes si posibilitatile financiare ale fiecaruia dintre noi. In concluzie, exista multi "mecanici" buni, unii sunt priceputi in diagnoza, altii pot rezolva o problema pe loc, cunoasteti sentimentul... va recomand insa sa-i alegeti pe cei din urma, costurile vor fi aceleasi insa salvati km si timp. Toate cele bune va doresc!

bocso jujana pe 19.02.2017 (09:40)

Va multumesc pt, tratamentul prescris ! Sunteti un medic deosebit ( dar acest lucru stiu de mult ! ) Va doresc multa sanatate si mult succes in tot ceea ce faceti !

maria pe 28.02.2018 (16:51)

o doamna obsedata doar de bani, bani si iar bani nu stie sa isi respecte pacientii

Mariuca volos pe 17.12.2020 (16:35)

Buna seara,as dori sa va intreb de ce nu raspundeti la telefon.Am apelat de multe ori si nu imi raspunde nimenea.As fi dorit o programare la doamna doctor,mentionez ca am primit un tratament deosebit de bun,dar acum ceva a mai aparut si as dori neaparat un consult.Cu respect va multumesc.

Dragos Ana pe 24.07.2021 (15:54)

Aduc sincere mulţumiri doamnei doctor gastroenterologie Cristina Bura şi doamnelor asistente de la Spitalul Judeţean „Constantin Opriş” Baia Mare, cu care lucrează, pentru grija si tratamentul avut cu soţia mea. Datorită competenţei acestei doamne doctor, soţia mea este în viaţă! Vă mulţumim!

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Cabinet Gastroenterologie Dr.Cristina Bura"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat