Agentia de Turism Paralela 45

0.0
0 voturi / 2 pareri
Adresa:
B-dul Al.I.Cuza, c/c Str. Scolilor, bloc D2, parter Braila
Telefon:
0339 40.11.16
Fax:
0339 40.11.15
Web:
http://www.paralela45.ro
Email:
[email protected]
Modifica date de contact

Descriere "Agentia de Turism Paralela 45"

Paralela 45 Turism este o companie de renume pe piata turistica romaneasca. Fondata in anul 1990, Paralela 45 a ajuns in decursul celor 19 ani de activitate in topul agentiilor de profil din tara noastra. Cu 24 de sedii in cele mai importante orase ale Romaniei, Paralela 45 reuseste sa fie aproape de turistii din toate regiunile tarii.

Experienta acumulata in toti acesti ani isi spune cuvantul in momentul crearii diverselor programe turistice. Selectia partenerilor nostri de afaceri este una foarte atenta, iar calitatea serviciilor turistice este criteriul principal pe baza caruia ii selectionam. Agentia noastra numara astazi 200 de agenti de turism experimentati si cu foarte bune cunostinte in domeniul turismului, gata oricand sa raspunda celor mai pretentioase si mai complexe solicitari venite din partea turistilor nostrii. Calitatea resurselor umane, competenta, charisma, amabilitatea si calitatea serviciilor prestate consideram ca sunt elementele cheie in satisfacerea clientilor nostri.

Cu siguranta veti gasi hotelul ideal pentru petrecerea vacantei, ajutati de consilierii nostri. Fie ca vorbim despre vacantele All Inclusive, pentru familii si copii sau de cele pentru honeymooners, de vacantele chic, de lux sau de cele low cost, orice turist va gasi la agentia noastra hotelul care se potriveste perfect cu cerintele sale.

In ceea ce priveste calitatea hotelurilor, selectam pentru clientii nostri doar hotelurile vizionate si – tot ca o noutate – folosim, alaturi de categoria oficiala a hotelului, si o categorie proprie, mai riguroasa, pentru a va oferi toate instrumentele unei alegeri potrivite. Una dintre preocuparile noastre majore este sa contractam zboruri cu cele mai bune companii aeriene existente in prezent, iar aceasta preocupare se regaseste atat la excursiile noastre in circuit – pentru care rezervam locuri exclusiv pe companii nationale – cat si la sejururile de tip charter.

Fiecare destinatie promovata de agentia noastra are un mini-site, care va ofera informatii complete legate de respectiva destinatie, hotelurile din acea zona aflate in oferta noastra, excursiile optionale care se pot face pornind din acea destinatie si alte informatii utile. In plus, fiecare program turistic pe care agentia noastra il creeaza contine si descrieri ale celor mai importante obiective si atractii ale zonelor unde se vor desfasura programele respective.

Paralela 45 – O lume intr-o singura agentie!
Categorie: Agentii de turism
Modifica descrierea

Pareri despre "Agentia de Turism Paralela 45" (2)

Pascu Georgeta pe 25.02.2012 (22:17)

Amabilitatea ,competenta,serviciile calitative sant elementele care multumesc,satisfac si obliga turistul sa ramana fidel agentie

Florin Tihulca pe 21.11.2012 (21:13)

RUSINE PARALELA 45 !!!

Numele meu este Florin Tihulca si postez acest mesaj pentru a impartasi experienta neplacuta pe care am avut-o in calitate de client PARALELA 45!!!

Concret, lipsa de profesionalism a aparut inca de la obtinerea vizelor pentru Bolivia. Dupa cinci saptamani de la trimiterea pasapoartelor am fost contactat de catre agentie pentru a mi se cere un cazier judiciar, tradus si legalizat. Am fost contactat vineri, 05.10, la ora 16.00 iar termenul era pana marti, 09.10. Mi s-a spus ca viziele au fost obtinute insa au nevoie de caziere pentru a elibera pasapoartele. Intrucat duminica, 08.10, urma sa plec din tara, era aproape imposibil.
Trecand peste detalii, obtinerea acestor acte ne-a costat aproximativ 300 ron (imputernicire, taxe, tradus si legalizat) si tot programul dat peste cap, insa cel mai deranjant din toata aceasta poveste este ca ne-au mintit. Vizele nu fusesera obtinute si le-am obtinut abia in Lima fara a fi nevoie de cazierul judiciar.
De ce ne-au tinut pasapoartele 5 saptamani? De ce nu s-au informat de procedura de obtinere a vizei? De ce ne-au solictat documente suplimentare daca nu au fost necesare?

Ziua 2

Vizita la ambasada pentru obtinerea vizelor mai sus mentionate, dupa care ne-am deplasat cu autocarul catre Catedrala Sant Francisco. Dupa vizitarea catedralei am mers pe jos catre Plaza de Armas, unde era o procesiune, am traversat-o si am pornit catre autocar. Am vizitat muzeul Larco si ne-am intors la hotel in jur de ora 14.00. Acesta a fost turul de oras, doua obiective, 5 ore (una la ambasada si doua in trafic).

Pentru ca mai multe persoane au fost nemultumite de tur, a doua zi in dum spre aeroport, autocarul a trecut prin cartierul Miraflores, unde am vazut din autocar Parcul Iubirii.
In aeroport am intrebat-o pe doamna Munteanu de ce nu s-a respectat programul iar raspunsurile dansei au fost:”autocarul a fost platit pentru 3 ore 3 ore jumatate... eu am peste 17 ani experienta ca ghid si nu suntem de aceeasi varsta ca sa imi spui ce sa fac... daca nu va convine anuntati agentia... oricum fac un raport in care mentionez ca s-au vizitat obiectivele... etc”

Ziua 6

Autocarul nu avea aer conditionat, microfonul nu functiona, viteza de deplasare intre 15 si 30 km/h. Pranzul din restaurantul local a fost de fapt o punga de mancare rece, servita la ora 11, in timp ce autocarul mergea. Felul principal a fost piept de pui pe care a trebuit sa il mancam numai cu o furculita (fara cutit).
Dupa o zi intreaga de mers cu autocarul, catre seara am vizitat insulele plutitoare de pe Titicaca, insule care trebuiau vizitate in ziua 7.

Ziua 12

Aflam ca agentia a modificat programul si ca vom petrece o seara in plus la Iguazu in loc de Rio. Cand am intrebat insotitorul de grup despre aceasta schimbare mi s-a spus ca trebuia sa citesc mapa pe care am primit-o in aeroport si ca s-a anulat zborul si nu se poate face nimic.
Cum este posibil sa schimbati programul si sa ne anunte printr-o mapa in ziua plecarii? De ce ne-au tinut intr-un hotel izolat din Iguazu in loc sa fim in Rio de Janeiro? Acest hotel nu avea nici macar un seif, era contra cost, de ce nu ati mentionat in oferta? De la receptie ni s-a spus ca este periculos sa iesim din hote, acesta fiind departe de zona centrala.
Am verificat la aeroport si nu s-a anulat nici un zbor, ba mai mult, intre Iguazu si Rio sunt intre 5 si 10 zboruri zilnic. Rusine PARALELA 45 !!!

Imediat dupa intalnirea cu ghidul local din Iguazu, domana Munteanu nu a facut decat sa se certe cu acesta, totala lipsa de profesionalism si de bun simt. De ce a trebuit sa asistam la acel circ in loc sa primim informatii despre Brazilia? Pentru asta am platit?
Abia in Rio, ziua 3 de Brazilia, am primit ceva informatii generale despre Brazilia.

In ziua 13 ghidul local ne-a prezentat optionalele printre care si o seara de muzica traditionala. La aceasta optionala s-a inscris apropae tot grupul. Doamna Munteanu a strans banii, a anulat rezervarea facuta de agentie si a facut o noua rezervare, la un alt restaurant (mai ieftin), fara sa ne spuna si fara sa ne comunice pretul platit.

Am calatorit in toata lumea, cu diferite agentii, insa nu am mai vazut un lucru atat de josnic.

Asa cum am scris si in chestionarul de feedback, insotitorul de grup este imaginea agentiei si o reprezinta in relatia cu turistii.

Mi se pare lipsa de respect sa trimiti un insotitor de grup care :

- nu vorbeste limba spaniola (80% din circuit s-a desfasurat in tari vorbitoare de spaniola) sau nu are cunostinte minime de citire; majoritatea denumirilor de orase, ape, obiective au fost transmise eronat;.
- nu a mai fost in acest circuit (de la agentie ne-au spus ca insotitorii cunosc foarte bine circuitul), nu cunoaste traseul, nu cunoaste oferta si nu s-a pregatit in vreun fel pentru aceasta calatorie;.
- nu cunoaste limba romana; nici o fraza fara dezacorduri, greseli de exprimare, pleonasme, etc.
- interpretarea din limba engleza in limba romana a fost un dezastru; unde nu intelegea inventa;.
- nu are cunostinte minime de geografie; confuzii grave intre denumirile obiectivelor (ex:Panama si Parana), nu cunoaste formele de relief;.
- lipsa de respect fata de oameni, locuri, turisti, etc; glume proaste la adresa turistilor, ghizilor si localnicilor;.
- nu plateste toaleta pe motiv ca nu are marunt (toata lumea a platit si a primit chitanta, iar doamna ghid cu experienta de 17 ani nici macar nu a vrut sa o asculte pe doamna care incasa), face provizii de la micul dejun, nu sta la coada, etc;.
- nu s-a implicat in buna desfasurarea a lucrurilor: nu a ajutat membrii grupului la emiterea biletelor de zbor (automate carti de imbarcare), nu a putut oferi sugestii pentru petrecera timpului liber, nu a avut un numar de telefon activ pe care sa fie contactata sau de pe care sa sune turistii (mi-a spus ca nu este obligata sa sune membrii grupului) si lista poate continua;.
- despre cultura generala nu mai vorbesc;.

In concluzie a fost cea mai proasta experienta pe care am avut-o cu o agentie de turism si pentru care am platit aproximativ 8000 euro (doua persoane).

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Agentia de Turism Paralela 45"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat