Agentia de Turism Eurolines - Buzesti

1.0
1 vot / 7 pareri
Adresa:
Str. Buzesti nr.44 Bucuresti
Telefon:
021 316.36.61, 021 316.36.62
Fax:
021 316.54.82
Web:
http://www.eurolines.ro
Email:
[email protected]
Modifica date de contact

Program "Agentia de Turism Eurolines - Buzesti"

Non Stop Modifica programul

Descriere "Agentia de Turism Eurolines - Buzesti"

Eurolines a insemnat inca de la inceput o aventura, un risc asumat cu scopul de a construi si apoi consolida o firma de transport care sa se caracterizeze prin calitate maxima in toate domeniile de activitate: curse de linie, curse ocazionale, servicii turistice si rent a car. Ne mandrim cu cea mai buna structura de distributie pentru serviciile pe care le oferim - 42 de agentii in toata tara si un numar considerabil de parteneri.
Credem in retea, interconexiune si echipa.
Dorim ca prin actiunile pe care le intreprindem sa devenim prima optiune pe care o alegi cand vrei sa calatoresti.
Eurolines Romania si-a inceput activitatea in 1995, iar din 1997 este membra al celei mai mari organizatii europene de transport rutier de persoane. In Romania, Eurolines este unul dintre cei mai importanti transportatori internationali de persoane, detine cea mai mare retea de agentii proprii de turism din Romania, a fondat prima societate de leasing destinat autocarelor si unul dintre primele locuri pe piata nationala de rent a car.
Categorie: Agentii de turism
Modifica descrierea

Pareri despre "Agentia de Turism Eurolines - Buzesti" (7)

lulia_julie pe 24.11.2010 (15:59)

Au intradevar curse dese catre majoritatea oraselor din Europa, preturile nu sunt exagerate dar nici conditiile nu sunt foarte adecvate. In rest nu am mai colaborat

Ce am patit cu Eurolines, care se stie ca este o firma foarte mare si serioasa etc..Am cumparat un bilet de autocar cu vreo 2 luni inainte de data plecarii (21.12 era plecarea) catre Madrid, Spania. Am ajuns la Buzesti si cand am intrebat unde este autocarul mi-au zis ca nu se mai organizeaza plecare pentru ca au fost prea putine locuri si ca m-au sunat ei sa ma anunte dar eu nu am raspuns...Autocarul trebuia sa plece la 5.00 dimineata si ei ma sunasera la 3.20 ceva de genul...A fost groaznic si abia mi-am recuperat banii de la ei

Zen pe 27.08.2012 (17:35)

Am calatorit cu eurolines dus intors spania.Nu as mai dori sa calatoresc din mai multe motive:aerul conditionat nu functiona decat la jumatate,incarcat cu calatori peste limita admisa,scaunele incomode,opriri dese in tara etc

dinu nicolae pe 11.11.2012 (15:06)

ca are o ruta care i-mi este convenabila pentru nevoile mele - acelea de a-mi trimite pachet copilului la facultate ib breman

nu este o firma serioasa pentru ca nu respecta orele de program si conducatorii auto nu raspund la telefan pentru a da informatii cind ajung la destinatie
cu privire la personalul din agentii acestia gasesc tot felul de scuze si argumente
nu mai recomand la nimeni sa apeleze la aceasta firma

LUCIAN pe 13.03.2014 (23:46)

dupa nenumarate plangeri si dmersuri...la o talharie cu violenta pe ruta lyon...iasi,pe scara autocarului antro parcare din ungaria...am primit un raspuns evaziv care nu avea nimic an comun cu realitateompania este ...consider caci compania este complice si partasa la toate necazurile care se produc pe anumite trasee...desi victimele sant de ordinul zecilor...compania nu a luat masuri concrete sau plangeri penale sau anchete...desi sa promis ca se iau masuri de siguranta calatorilor...nimic nu sa schimba...recomand tuturor care vrea sa circule cu aceasta companie caci viata si integritatea lor siguranta nu sant sustinute corespunzator...de companie si de unii soferi...sfatul meu este renuntai la aceasta companie de trnsport viata va este pusa an pericol

marius pe 14.04.2014 (20:48)

eu plec din Constanta catre Madrid!Are cineva idee unde se schimba autobuzul?Va multumesc!

viorica pe 04.09.2017 (12:02)

Respect compania de transport Eurolines .Am incercat sa plec si cu alte companii dar altele sunt jalnice din toate punctele de vedere .Tot ei sunt nr 1

Lemaitre Cristiana pe 26.10.2017 (18:03)

Curat si condus fara probleme, soferi simpatici si intelegatori.

De cand s-a facut partenariatul cu Flixbus, nu se respecta ora si locul de plecare. De exemplu, data de 14 oct, din Avignon spre Bucuresti, pe bilet scria ora 4.15 in fata Statiei de autobuze din fata Garii centrale. Am intrebat de 5 ori si la Flixbus si la Bucuresti, s-a confirmat in final acest loc, dupa ce Flixbus mi-a dat locuri cu totul necunoscute pentru acest traseu. Doar ca eu stiam un altul, cel vechi, paralel cu gara rutiera. Astfel ca, un autobuz fara nici o inscriptie, fara logoul verde al Flixbus-ului, alb ca zapada, s-a postat in fata garii rutiere, cu o juma de ora inainte de ora specificata, . Culmea este ca am fost anuntata pe telefon de Flixbus si nu de agentia Buzesti,ca autocarul va avea intarziere 25 de min, iar el apare cu mult inainte de ora mentionata pe bilet. Oricum, toata lumea vine mai devreme. Daca stateam de paza in fata garii centrale, asa cum mi s-a specificat cu toata taria, probabil ca pierdeam acest autocar. Din curiozitate, am vrut sa vad ce este cu acest autocar fantoma (alb). Culmea, ma asteptau pe mine !!!! Nici la ora programata si nici in locul specificat de cele doua autoritiati partenere. Soferii au ras si au spus ca trebuia sa intru pe aplicatia nu stiu care, dar eu nu folosesc aplicatii si telefoane mobile sofisticate.
Nu am vazut o mare diferenta intre autocarele vechi si cele noi. centurile de siguranta lipsesc cu desavarsire, cu toate ca, in cele din primavara, am citit pe pliant ca exista. Nici minibar (apa.. etc.) in aceste autocare moderne denumite Flixbus, conform laudei pe site-ul lor.

Cu locul de asteptare a mai avut probleme si o alta persoana, cred ca la Aix-en-Provence, numarul peronului nu era acelasi ca pe bilet si omul a trebuit sa fuga sa ajunga la peronul unde se garase autocarul fara inscriptie.

Numarul specificat pe bilet, al autocarului, nu se regaseste pe... autocar. Poate doar in documente...
O alta problema, la Brasov au parasit peronul unde s-au garat pentru pauza cafea si pipi, pentru 15 min. Dupa 13 min nu am mai gasit autocarul in acelasi loc, un altul ii luase locul, aceeasi culoare alba. Stateam in fata lui si credeam ca este cel in care trebuia sa urc... Eram sa ratez venirea in Bucuresti. In final, am alergat spre iesirea din gara si am cautat tot ce era autocar alb, pana cand am zarit pe unul din soferi, care m-a certat ca nu am respectat ora. Oare s-a respectat vreodata ora, la minut ? Suntem lasati intr-un loc precis, acolo trebuie sa revenim.
Dupa noul partenariat, nu se mai poate urmari prin satelit locul unde se afla autocarul, ceea ce ne ajuta foarte mult, pentru a nu pierde calatoria.
In concluzie, as dori sa se rezolve problema anuntarii locului exact de "imbarcare" si sa se foloseasca de catre soferi numerele de telefon pe care suntem obligati sa le dam, pentru diverse situatii. Astfel s-ar evita aceste probleme, care pe mine ma streseaza, avand in vedere ca nu locuiesc la Avignon si ramanerea peste noapte pe strada nu este recomandata.
Sper ca urmatoarele calatorii spre Romania sa fie fara reprosuri din partea mea, cel putin; Altora nu le pasa, mie, da.

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Agentia de Turism Eurolines - Buzesti"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat