Beauty Salon "Mon Caprice"

3.0
3 voturi / 33 pareri
Adresa:
B-dul Unirii nr.17 Bl.4A sc.A et.1 ap.5. Bucuresti
Telefon:
021 337.44.14, 0767 73.22.11
Web:
http://www.salon-spa.ro
Email:
salon@salon-spa.ro
Modifica date de contact

Descriere "Beauty Salon "Mon Caprice""

Salon de infrumusetare care ofera servicii de remodelare corporala, vacuum, electrostimulare, impachetari cu parafango in tunel cu infrarosii, coafor, cosmetica, manechiura, pedichiura, masaj.
Modifica descrierea

Pareri despre "Beauty Salon "Mon Caprice"" (33)

ank_adaus pe 03.03.2010 (20:00)

Sa va spun ce am patit eu acum ceva timp la acest salon cu ceva pretentii in Bucuresti. Din dorinta de a ma rasfata cu ceva mai de calitate am ales sa imi fac o programare la acest salon.Parul meu bogat si matasos era proaspat spalat si dat cu balsam, ca sa ii usurez munca celei ce avea sa-mi faca felul (adica sa ma tunda extrem de scurt si de frumos).Cum m-a vazut, aceasta mare artista a aruncat din varful buzelor spre asistenta sa:spalat si masca.Pesemne ca aceasta era cutuma. Sa rezumam|: Stilista nu m-a intrebat ce as dori inainte sa imi recomande o masca pe care am dat 20 de RON. Daca m-ar fi intrebat si ar fi aflat ca ma tund extrem de scurt, isi dadea seama ca nu mai aveam nevoie de nicio masca.Cand am spus ca sunt proaspat spalata pe cap, stilista m-a masurat din priviri, usor dezamagita probabil ca nu voi mai da inca vreo 30 de RON si pe spalat.Trecand peste aceasta mica frustrare, stilista m-a tuns impecabil si salonul arata excelent

Mon Caprice Luxury Spa pe 09.06.2010 (18:05)

Buna ziua,


Multumim pentru vizita in salonul nostru. Am tinut cont de observatiile dumneavoastra si speram ca pe viitor sa existe o comunicare mai clara a dorintelor dumneavoastra referitoare la serviciile prestate.


Va asteptam cu drag si pe viitor.

In aceasta perioada salonul nostru desfasoara campania

"Fii frumoasa din cap pana-n picioare cu 180 RON"

detalii despre servicii:

www.salon-spa.ro

Crista pe 16.07.2010 (10:54)

Greseala clientei si apoi a coafezei. Daca spunea de la inceput ce dorea, sigur nu se mai intampla asa ceva. Daca eu merg la coafor (oriunde, nu aici neaparat) vorbesc clar cu coafeza ce anume imi doresc, iar daca nu vreau spalat, ii spun acest lucru de la bun inceput.

redstone pe 02.01.2012 (19:36)

Catre Mon Caprice Luxury Spa : Coafeza trebuia sa o intrebe pe clienta ce doreste, si nu invers. Lipsa de profesionalism.
Eu care vroiam sa cumpar un voucher la voi...

Comenteaza
Crista pe 16.07.2010 (10:52)

Am fost la cosmetica pentru epilat inghinar total. Pacat ca n-am retinut numele cosmeticienei, nu stiu daca sunt mai multe, dar a fost exceptionala. este o doamna trecuta de 40 de ani care arata foarte bine pt varsta ei si care stie cum sa traga ceara fara sa te doara foarte tare. Se misca repede si ia toate firele de par. Nici nu ma gandesc sa merg in alta parte. precizez ca am ales ceara traditionala, cea de unica folosinta imi da batai de cap +++ ca doare mai tare in zona asta...
NOTA 5 din 5 :)

trebuie sa mai incerc si altele, deocamdata la cosmetica nu am gasit cusur, nu ca l-as cauta. Acum rautacioasele pot gasi mereu nod in papura...

Lala pe 11.04.2011 (22:23)

Am fost si eu la acest salon mai mult decat mediocru, cu un voucher achizitionat de pe site-urile de reduceri, pentru tuns, spalat, masca regenerare, coafat, masaj capilar si styling. Inafara faptului ca a trebuit sa astept o luna de la achizitionarea voucherului si pana cand am putut sa-mi fac o programare care sa fie inafara orelor mele de servici, cand am ajuns acolo am avut parte numai de suprize neplacute. Erau vreo 3-4 fete de la salon care se chinuiau sa descurce parul alteia, lung pana in talie, ca atare erau f f ocupate. Una dintre fete a avut bunavointa sa vrea sa ma spele pe cap, experienta total nereusita dupa ce mi-au pus un pumn de spuma in ochi si ma ustura ca naiba, iar ca bonus am pirmit 30 de secunde in plus la asa zisul masaj capilar :( Apoi o alta fata, tunsa scurt de tot si blonduta, a venit sa ma tunda.. Intr-un minut terminase... nici n-am vazut cand i s-a miscat foarfeca in mana.. Mentionez ca sunt blonda si orice tunsoare gresita se vede imediat pe par, mai ales daca e intins. Initial crezusem ca abia se pregatea sa ma tunda... evident nu, eu abia apucasem sa ii zic ce vreau si cum sa ma tunda, deoarece toate erau foarte ocupate sa vbeasca cu tipa pe care o descurcau la par.. avea multe barfe noi.. deci fata care ma tundea abia m-a bagat in seama.. Apoi mi l-a intins din perie si gata tunsul... Timp in care se tot plangea ca o doare spatele si ca nu mai poate sa stea in picioare.. in fine.. Aproape ca m-au dat afara din salon, erau tare obosite fetele.. Cand am ajuns acasa si m-am uitat in oglinda, evident ca la spate, la varfuri, aveam numai gauri in par... Toata distractia a durat maxim juma de ora.. La preturile destul de piperate de pe site-ul lor ar trebui sa ofere servicii pe masura.. Evitati acest salon!!!

lili pe 12.04.2011 (10:08)

Pentru domnisoara Lala..
draguta tu crezi ca noi suntem roboti? lucrand zilnic programare dupa programare e normal sa te mai doara si ceva.. ca am facut greseala sa ma vait cu o clienta de fata e dupa parerea ta o crima? iar in privinta timpului de lucru, cred ca un om ok ar recunoaste ca dupa 7 ani de meserie totul devine mai rapid in meserie. cat despre gresita tunsoare de ce nu ai spus pe moment? si nu te-a dat nimeni afara.

riri pe 17.05.2011 (13:38)

e oare posibil sa raspundeti asa unei cliente ? nu aveti nici un pic de educatie ? asa vreti sa va atrageti clientela ? ce are de spus managementul dvs. despre atitudinea pe care o aveti ? oare cand o sa invete tot romanul vorba aceea mare : "clientul nostru, stapanul nostru" ? veti intelege cand veti fi nevoiti sa inchideti salonul, mai ales acum in vremuri de criza. nu e o crima sa te vaiti de fata cu o clienta, important e modul in care o faci.

redstone pe 02.01.2012 (19:41)

catre Mon Caprice Luxury Spa si Lili, dar mai ales Lili : lipsa de profesionalism la comentariul postat aici. Nu se vobreste cu clienta cu "draguta", pentru asta e bine doar cu alte persoane needucate, mancand seminte in fata blocului/salonului.
Apoi trebuia sa o intrebati pe clienta daca e multumita, si nu sa veniti sa va bateti joc de ea pe net.
Catre proprietarul salonului : nu stiu pe cine aveti de gand sa atrageti la salon, dar cu astfel de comportament, eu cel putin nu voi veni acolo si nu voi cumpara voucher-ul pe care aveam de gand sa-l cumpar la voi !!!
Le client est roi !

Comenteaza
silvia_enus pe 15.04.2011 (16:27)

Am fost si eu de curand la acest salon, pe care categoric trebuie sa-l evitati!!!
Am avut un voucher pt tratament cosmetic, si pe langa faptul ca am asteptat cateva saptamani pentru a imi face o programare, cand am ajuns acolo am avut neplacuta surpriza sa-mi spuna ca programarea a fost facuta pt alta data, in conditiile in care eu specificasem clar ziua si ora la care vreau.Salonul era gol, erau acolo 2 angajate ce pareau foarte deranjate de prezenta mea acolo si care tot insistau ca a fost greseala mea, spunand ca este imposibil ca programarea sa fi fost gresita din cauza colegei lor.Lipsa totala de profesionalism si amabilitate.Si in plus pentru preturile destul de ridicate pe care le au, salonul lasa mult de dorit, mai putin de 2 stele.

Cristina pe 04.05.2011 (11:51)

Mi-am cumparat de pe net un voucher de reducere pt impachetari si masaj anticelulitic. Ajung acolo si imi zic ca nu am eu programare pt ca era cineva cu un nume asemanator cu al meu. Le-am explicat ca eu am sunat si m-au repezit la tel si probabil ca nu a inteles bine numele meu. Pana la urma m-au primit ca si cum mi-ar fi facut o mare favoare.
A venit o doamna/domnisoara care vorbea respicat, ca si cum ar da ordine unui caine. M-a bagat la tunel si a stat cu mine acolo vreo 20 de min timp in care zicea din 2 min in 2 min "mai poti? te scot?". Ar fi trebuit sa stau 50 min in tunel si am stat maxim 15-20 min (ma stresa si ea dupa ce ca imi era cald de muream) dupa care mi-a zis ca pot sa fac un dus. Mi-au dat o pereche de papuci comuni pt toti si un prosop pe care m-il pusese si pe tunel pentru a opri caldura sa vina in fata mea.
Am trecut la masajul care se presupunea ca ar fi anticelulitic dar nici pe departe. Pacat ca nu era macar de relaxare, ca ma zgaltaia si imi pusese o tona de crema mentolata de nu mai puteai sa respiri acolo in camera si muream de frig. Nu m-a tinut mai mult de 30 de minute. A mai venit o domnisoara cu voucher si la fel au tratat-o. Nu cred ca ma mai intorc acolo. Probabil ca asta e si strategia. Nu am vazut nicari mai multa lipsa de profesionalism.

Lucia pe 25.05.2011 (15:55)

Nu cred ca este ceva ce poata sa iti placa la acest salon. Nu are nicio legatura cu ideea de frumos, igiena, profesionalism.

Am avut un voucher de spalat, masca, tuns, styling, insa m-am ales cu spalat si tuns 3 cm de varf. Nu am auzit de nicio masca, cat despre styling, nici atata. La sfarsit nici macar nu am fost data cu fixativ, spuma, gel, ceara, etc pentru fixarea a ceea ce parea aranjat. Dupa 2 ore nici nu se vedea ca am fost la coafor. Desi scrie tuns, e vorba de varfuri. Nimeni nu are chef sa iti propuna coafura noua, sau sa faca ceva in acest sens. Multa lene si putina implicare. Cred ca e un salon ratat. Mi s-a parut mizerabil inauntru si complet falimentar.

valyyy pe 28.05.2011 (08:20)

Sunt varza !!! Si-au batut joc de oamenii valorosi si au ramas doar cu oameni fara scrupule,fara bun simt,lipsiti de caracter !!! Deci,modul in care sunt primiti clientii,este ceva caracteristic acestui "salon" !!!

Lala pe 15.06.2011 (14:57)

@ Lili

N-a zis nimeni sa nu va plangeti, evident decat asta stiti sa faceti. Faptul ca practici meseria asta de 7 ani nu poate decat sa ma ingrijoreze ca tu dupa atata timp nu ai reusit sa inveti sa tunzi si faci gauri in parul clientelor.
Cum a zis si Riri, n-ar fi trebuit sa-ti permiti sa-mi raspunzi in felul asta, asta demonstreaza profesinalismul salonului si caliatatea indoielnica a angajatilor, care au pretentia ca te tund bine intr-un minut, avand ca scuza niste ani de munca in spate.
Este evident ca sunt numai pareei nefavorabile pentru voi, parerea mea sa va reprofilati!

redstone pe 02.01.2012 (19:43)

sunt de acord !

Comenteaza
adina pe 25.06.2011 (09:25)

E neplacut clar

Referitor la tratamente corporale asa e, neprofesionist; aveam in voucher drenaj si daca intrebam se folosea masaj pe un pat de masaj special, in nici un caz drenaj; bataie de joc; sunt multumita ca m-am lamurit fara o cheltuiala prea mare;asta e; nu recomand mon caprice; parere rea despre mon caprice

Lia pe 29.06.2011 (21:12)

Am achizitionat un voucher pentru un tratament facial la acest salon. Acum, dupa ce am citit comentariile (mare greseala ca nu m-am informat inainte!), ma intreb daca e cazul sa mai merg sau, mai bine pierd niste bani si "imi salvez pielea"...

theo pe 18.07.2011 (18:32)

Am fost putin ingrijorata cand am vazut atatea comentarii in legatura cu acest salon. Dar fiindca deja imi achizitionasem voucher-ul, mi-am luat inima in dinti si mi-am facut o programare la coafor. Vreau sa mentionez ca stilista care cred ca se numeste Cristina, mi-a facut un bob EXTRAORDINAR DE FRUMOS! A fost foarte draguta si a lucrat cu multa atentie. Cu siguranta o sa mai revin in acest salon :)

Nu mi-a placut in schimb ca celelalte doamne de acolo erau niste tate si nu tineau cont ca era o clienta in salon, vorbeau foarte tare si era deranjant...se strigau una pe cealalta ca la piata.

roxana pe 09.11.2011 (16:49)

Am fost la manichiura, aplicare unghii false cu gel. Despre Vali, cea care mi-a facut manichiura, numai cuvinte de lauda, din toate punctele de vedere...si profesional si ca om. Am avut un vaucer de reducere si, dupa ce am citit comentariile de aici, m-am dus la salon cu inima stransa....Ma gandeam ...cine stie ce ma asteapta acolo. Eu am fost foarte multumita...si acum, dupa aproape 2 saptamani, manichiura mea arata super. Voi reveni cu siguranta.

iuliana pe 07.12.2011 (17:34)

Mie mi-a placut la masaj. Am fost la domnisoara Ramona cu un voucher si nu am nimic rau de comentat. A fost intr-adevar relaxant masajul si de abia astept sa revin.

alexandra pe 20.12.2011 (20:23)

Am achizitionat si eu un voucher la manichiura si pedichiura si sincer am fost dezamagita . Imi pare rau ca am ales acest salon in favoarea altuia la care am mai fost, tot cu voucher . Nu se compara . Nu recomand !

valentina pe 30.12.2011 (21:50)

servicii groaznice,nu recomand; totul se face in mare viteza si scarba!!! ca si cum ar fi gratis!

Comenteaza
redstone pe 02.01.2012 (19:46)

Nu am fost, doar ma informam daca ar fi bine sa-mi cumpar sau nu un voucher la ei

Raspunsurile angajatilor si a reprezentantilor referitor la alte comentarii ( lili )

soniamihaela pe 25.01.2012 (10:42)

ø

Inainte de a citi ce am de spus ca sa nu pierdeti timpul: NU CUMPARATI VOUCHERE DE LA EI SUB NICI O FORMA, VORBESC FOARTE SERIOS. ESTE TEAPA. Am achitionat in un voucher de pe internet in valoarea de 75 RON pentru vopsit, manichiura simpla si masaj facial. Din nefericire pentru mine am citit impresiile despre acest salon exact in ziua cand trebuia sa ma prezint la salon. Normal ca m-am dus cu inima indoita dupa ce ma mai si invoisem de la serviciu. Cand am ajuns acolo mi s-a spus ca am fost sunata sa amanam programarea, dar ce coincidenta nu aveau corect numarul meu de telefon !!!!! ha, ha...."si de ce sa reprogramam" ..am intrebat eu....si acum vine partea cea mai tare....."avem numai apa fierbinte la robinet".....exact ce citisem pe site ca se intamplase atatora cliente.Cu lehamite si scarba am parasit salonul si a doua zi am depus o reclamatie la OPC.Cred ca asta e cea mai buna solutie ca acest salon sa dispara si sa nu-si mai bata joc de oamenii de buna credinta: de banii si de timpul lor. Daca a-ti patit-o si voi NU-I LASATI, reclamatii la OPC, caci altfel vor continua sa incaseze bani pe servicii nicicand oferite...

Salon pe 28.01.2012 (15:26)

Buna ziua!

Ne pare rau pentru neplacerea creata datorita unei defectiuni la conducta de apa rece a blocului in care se afla situat salonul. De comun acord am hotarat sa va reprogramam sambata, 28 ianuarie 2012, insa nu v-ati prezentat asa cum nu ATI dorit nici atunci sa beneficiati de restul serviciilor pe care vi le puteam oferi in ziua respectiva (manichiura, masaj facial). Calitatea serviciile prestate de noi nu au legatura cu problemele tehnice ale imobilului si in cazul in care veti dori, va asteptam sa va convingeti de acest lucru.

O zi buna!

salon@salon-spa.ro

Comenteaza
bogdan pe 18.06.2012 (15:07)

lipsa de profesionalism,am achizitionat un vocher,care cuprindea un tuns,spalat,masaj capilar si styling.am facut programarea peste o luna pe data de 25-06.bineinteles ca la data si ora stabilita amfost prezent la "salon".dar ce sa vezi,cu stipoare aflu ca nu figuram in agenda,la aceea data si nici la alta.intreb ce s-a intamplat,dar nu am primit niciun raspuns pertinent,decat ca s-a srecurat o gresala.doua,dintre care una satena tunsa scurt si care avea si ochelari,iar cealalta roscovana tunsa baieteste,au inceputa sa sara cu gura in momentul in care le-am explicat ca au un management defectuos si in curand daca o vor tine asa vor da faliment.tupeu nu?(astia ar trebui raclamati si la opc)in fine,ce pot sa spun ca in final au incercat sa ma programeze pt o data de sambata,de parca eu nu mai aveam si altceva de facut si oricum dupa cele intamplate parca am avut o multumire sufleteasca ca nu am incaput pe mana lor.iar ca si frizerie vorba celorlati ,lasa mult de dorit.din punctul meu de vedere nu i-as recomanda nimanui aceasta frizerie,ba dimpotriva.

Ruxandra pe 04.07.2012 (10:10)

vroiam sa achizitionez un voucher si le multumesc din suflet tuturor celor ce si-au impartasit experientele, astfel incat scap de o sursa de enervare in plus. am inteles ca exista si sanse minuscule sa ai noroc daca mergi la salonul respectiv insa nu voi risca :)

este inadmisibil ca angajatii sa se comporte astfel cu clientii, nu vine nimeni gratis si doamnele cu mare experienta in frizerie se pare ca nu au acumulat aceeasi 'indemanare' si la felul de a-i trata pe cei care le platesc practic... in fine, este important sa existe aceste recenzii pentru ca pe viitor aceste saloane cu pretentii nemotivate sa dispara sau macar angajatii impertinenti sa ramana fara jobul si asa extrem de obositor. RUSINE Beauty Salon 'Mon Caprice'... capriciul e al dnelor tate angajate si nu al clientilor :)

bobo pe 08.08.2012 (14:05)

am achizitionat un voucher ,care parea a fi o afacere profitabila

am incercat timp de aproape o saptamana sa-mi fac o rezervare pentru a beneficia de serviciile voucher-ului, am sunat zilnic, chiar si de 2 ori si mi se raspundea mereu .... mai sunati ,nu stim,nu avem,reveniti , bla,bla ... Rusine salonului si angajatilor care sunt departe de a fi profesionisti, n-au idee nici macar de ceea ce inseamna a -ti ''face clienti'',a-ti face un portofoliu ................

Elena pe 21.09.2012 (14:59)

Nu pot enumera lucurile care mi-au placut, pentru ca nu exista!

Am platit 70 de lei pentru un tuns, suvite, spalat, masca, masaj capilar si coafat.
Am beneficiat doar de un spalat foarte rapid, un minut de ciobit varfurile ( ar fi trebuit sa fie un tuns normal) si uscat parul cu foenul.
Suvitele desi au fost "pictate" la sfarsit au disparut.
Suvitele se fac automat, doar ascunse, intr-un numar cat mai mic, deoarece asa prefera tipa blonda tunsa scurt. Sub nici o forma dupa preferinta clientei.
Am cerut tunsul varfurilor si ni s-a bagat foarfeca in par de maxim 3 ori, restul varfurilor mai pot astepta pana la urmatoarea programare.
Este adevarat ca fetele angajate sunt ocupate sa-si faca servicii intre ele, clientele pot astepta, ca doar nu au platit 70 de lei .

Concluzia: feriti-va cat puteti !!!!

georgiana pe 23.10.2012 (12:07)

Buna, eu am fost la acest salaon si sunt f multumita. Este un tip Dorin care tunde coafeaza super si este un super om...cand merg la el ma simt ca la mine acasa. Aceasi parere o am despre tipa de la cosmetica Sorina care este super profi.
Sunt f multumita..si voi reveni cu mare drag.

eta pe 25.10.2012 (21:28)

mi-a placut ca programarea a fost respectata, am fost cu voucher. serviciile absolut ok, tunde repede dar bine, ceea ce conteaza. am si conversat, sunt sociabile si amabile. daca mi-ar placea sa revin? da!

Iuliana pe 27.10.2012 (17:06)

mi-a placut ca personalul desi nou am inteles ofera servicii de calitate si sunt draguti. am fost cu un voucher si am fost multumita si apoi am revenit la salon si am fost multumita si la coafor si la cosmetica la tratamente. revin cu incredere

Elena pe 06.11.2012 (14:28)

Eu citesc aceste comentarii dupa ce am luat voucher pt vopsit, coafat, manichiura, pedi. Bine ca nu am citit inainte, deoarece as fi facut o greseala sa nu ma duc. Mi-a placut f mult de Dorin si de Flori (mani/pedi). Eu una recomand.

bau_eu_bau pe 21.11.2012 (22:10)

Nimic

Din ce am citit pe aici sunt doar pareri negative despre acest salon, dar haideti sa va povestesc ce mi s-a intamplat mie. A fost groaznic, socant si nu mi s-a mai intamplat asa ceva in viata. Am cumparat un nenorocit de voucher cu tuns-spalat-vopsit, mare teapa!!! Eram blonda si m-am gandit: decat sa ma vopsesc acasa blonda, hai sa ma vopsesc la un salon unde folosesc vopsea profesionista - pe voucher scria clar ca lucreaza cu marca profesionista de vopsea Keune si la telefon mi-au confirmat ca asa o sa fie. Am zis hai sa cumpar acest voucher.
Deci fiti atenete... eram blonda frumos in cap si imi doream doar sa-mi vopsesc radacinile care erau un pic crescute - un mic retus, evident tot blond. I-am explicat clar "hir-stylistei" - amatoare ca vreau sa ma vopsesc blond, tin minte ca am venit chiar cu revista de acasa, ca sa-i arat tutei ca uite asa nuanta de blond imi doresc. Au zis ca nu mai au vopsea marca Keune si ca lucreaza acum cu o vopsea italiana, la fel e de buna ca si Keune. Nici n-am avut timp sa realizez sau sa ma gandesc ce doresc, ca deja imi amesteca vopseaua si eram deja cu vopseaua in cap. A incept sa-mi aplice vopseaua pe radacinile din fata si vazand imediat ca e de culoare rosie, am intrebat-o pe ea daca e ok ca e rosie vopseaua, avand in vedere ca eu imi doream sa ma faca blonda. M-a asigurat ca asa trebuie sa fie, ca la scurt timp sa realizeze si ea ca a facut o mare gafa si repede la spalat!!! Normal, ca nu a ajutat, ca am iesit toata mov in cap!!!! Ca sa remedieze putin situatia, ca nu putea clar sa ma faca in acea clipa blonda la loc, ca altfel ramaneam fara par in cap, mi-a aplicat o nunata de saten-inchis, brunet deschis, nu pot sa identific culoarea si de data asta m-a vopsit cu Koleston (Wella). Vreau sa zic ca am ramas stupefiata cand am constatat ca ei aveau in depozit o gramada de tuburi de vopsele incepute poate si o parte din ele expirate si nici una nu era in nuanta blonda-pe aproape blond. Deci trebuiau sa amestece mai multe tuburi/ nuante de culori ca sa iasa o compozitie pe care sa ti-o aplice in cap, pentru ca ei nu aveau tuburi de vopsele intregi. Sa nu mai zic ca vopseaua aia "italiana" care tocmai ce aparuse la ei in salon nici macar n-au facut vreun training ca sa testeze nuantele de culori. Au testat-o direct pe mine. Deci, am venit in salon blonda-bej (nuanta frumoasa) si am iesit de acolo cu un rahat de culoare. Si amatoarea de hir-stylista mi-a zis ca de fapt eu de fapt mi-am dorit aceasta nunata. Normal ca le-am cerut despagubire financiara ca sa-mi pot reface culoarea in alt salon, tot insistau sa-mi refac culoarea la ei in salon gratis??? poftim ca sa raman de tot fara par??? Si daca citeste cineva dintre angajatele acestui "salon" sau chiar patroana-matroana, pai sa stiti ca am fost prea indulgenta la cati bani v-am cerut, daca aveti tupeul sa comentati pe acest site aiurea.
Ceea ce vreu sa zic, cine citeste acest post, e sa nu puneti botu la tot felul de chilipiruri de pe site-urile de reduceri, sau inainte de asta ducumetativa (dar nici in acest caz nu poti fi 100% sigur) si ca daca vi se intampla un asemenea lucru, sa cereti neaparat despagubiri, sau sa apelati la protectia consumatorului si nu in ultimul rand sa nu vizitati never ever acest salon!!!
Amatoarelor de la acest salon am un mesaj: sa stiti ca am reusit sa-mi refac culoarea parului cea de blond la 2 luni dupa incident, fara sa-mi degradez parul deloc, deci se poate cu ajutorul unor profesionisti adevarati!!!

kmy pe 17.02.2013 (16:24)

si eu care vroiam sa iau voucher nici nu mai stiu ce sa fac,dupa cn sa ma iau,dar poate pana la urma voi incerca

Comenteaza
Diana Mita pe 28.02.2013 (15:50)

Si eu as fi vrut sa cumpar un voucher pentru stilizare sprancene.Nici nu stiu ce sa fac acum.A fost cineva la un pensat,vreun comentariu ceva?

riv pe 07.03.2013 (12:59)

Fetelor, sunt programata la Dorin sa ma tunda. Ce parere aveti?
ce cosmeticiana si pedichiurista imi recomandati?

cristina pe 20.03.2013 (14:39)

serviciile mi-au placut, am avut vopsit in pachet si stilizat de sprancene. va recomand intregul personal si pe Lili si Dorin si Sorina de la cosmetica. O sa merg cu placere in continuare

carina pe 20.03.2013 (14:44)

am avut un cupon cu vopsit, spalat, tratament si coafat si am fost la LILI. mi-a placut la salon si atmosfera era calda. o sa revin...sunt multumita

iarina pe 20.03.2013 (20:44)

pentru mine comentariile nu au foarte mare importanta, consider ca in momentul in care alegi un salon,este o noua provocare.comentariile rautaciase,in felul lor pot veni si de la foste angajate.am fost la acest salon si mi-a placut atmosfera , sfaturile .cu alte cuvinte am simtit prieteni in jurul meu .cu siguranta am sa revin cu voucher sau fara.preturile sunt chiar mici pentru zona Cantemir(Horoscop).echipa este ok. si

Ralu pe 11.05.2013 (10:57)

Am achizitionat acum un voucher "Vopsit 3D Fara Limita de Tuburi cu Vopsea Profesionala la Alegere
dintre Faipa / Black Oyster / Lendan + Tuns Varfuri + Suvite 3D + Spalat + Tratament Par
Regenerator + Masaj Capilar + Coafat + Styling" si sunt un pic sceptica .... sa ma duc sau nu?????? Totusi , din ce vad pe acest site, Mon Caprice ar fii avut probleme acum 2 ani (2010-20011); de la inceputul anului acesta, vad pareri mai bune......o'r mai fii schimbat personalul, sau s-au "cumintit". V'om vedea ! Eu ma duc, imi iau inima-n dinti ! Urati-mi noroc, revin pe site cu pareri.......Daca nu revin , e o problema, sunati-o pe mama si spuneti-i ca m-au sifonat astia =))

Iuliana pe 27.05.2013 (18:09)

Salonul si-a schimbat, intr-adevar, proprietarul. Am fost acolo cu voucher pentru vopsit 3D, tuns, coafat si tratament si a fost super ok.
Dorin este foarte priceput, are multe notiuni in domeniul in care activeaza. Acestea ii permit sa isi acorde sfaturi personalizate clientelor, in functie de ceea ce le avantajeaza.
Recomand.

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Beauty Salon "Mon Caprice""

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat