Cafe Nescafe in Bucuresti Mall
- Adresa:
- Calea Vitan, nr. 55-59 Bucuresti
- Telefon:
- 021 326.55.50
Program "Cafe Nescafe"
Luni-Duminica: 10:00-22:00 Modifica programulDescriere "Cafe Nescafe"
Pareri despre "Cafe Nescafe" (1)

Am fost azi, 13.01.2013, la Cafe-Nescafe (Vitan Mall) si dupa ce am cerut inlocuirea unei cesti de cappuccino vienez pentru ca avea scortisoara in exces - minim 2 lingurite pline. Ospatarita care mi-a servit-o, Iulia (sef de sala) a inceput sa aiba diverse comentarii complet neprofesionale la adresa mea dupa ce am rugat-o sa-mi aduca altul si i-am zis ca am incercat initial sa indepartez scortisoara - era atat de multa incat se crease un strat de consistenta zatului de cafea deasupra si din cauza ca dupa ce-am luat 2 guri a inceput sa ma irite pe gat, am cerut sa-mi aduca alta.
Dupa ce a plecat de la masa fara sa spuna nimic, s-a dus la ghiseu unde a spus ca: 'daca mai am 15 clienti ca asta o sa ma umplu de nervi'. Asta se intampla la nici 2 metri in spatele meu.
Colega ei de dupa ghiseu a inceput sa spuna ca trebuia sa anunt din start ca vreau mai putina si ca asa e reteta pe un ton foarte nepotrivit.
Ulterior, chelnerita Iulia a revenit cu un alt cappuccino si mi-a zis deranjata ca pe viitor trebuie sa anunt daca vreau mai putina scortisoara si a plecat in timp ce-i ziceam ca avea minim 2 lingurite de scortisoara, nu a ramas sa purtam o discutie normala, eu fiind pana la urma un client care produce venituri.
Cand a adus nota am rugat-o sa-mi spuna cine a zis ca daca mai are 15 clienti ca mine o sa se enerveze (eram cu spatele si nu vazusem). Ea mi-a raspuns sec ca ea este si a plecat fara sa spuna macar ca-i pare rau.
S-a dus apoi la ghiseu si i-a zis altei colege ca: 's-a suparat domnisoara'.
Cred ca este un comportament inadmisibil al unui angajat platit sa ofere servicii de calitate si intentionez sa fac reclamatie la ANPC.
Este cel mai prost serviciu pe care l-am intalnit pana acum si cred ca angajatorul ar trebui sa re-evalueze beneficiile pe care le aduce Iulia.
Ulterior i-am spus ca vreau sa fac reclamatie si din nou, fara sa-si ceara scuze, mi-a dat o agenda in care sa-mi scriu nemultumirea - si am facut-o atat in agenda, asa cum voi face si la ANPC.
Consider ca modul ei de a trata un client ar trebui sa aiba consecinte financiare sub forma unei sanctiuni financiare.
Multumesc,