Flanco in Sun Plaza

0.0
0 voturi / 2 pareri
Adresa:
Calea Vacaresti, nr. 391 Bucuresti
Telefon:
021 780.70.77
Web:
http://www.flanco.ro/
Email:
serviciul.clienti@flanco.ro
Modifica date de contact

Descriere "Flanco"

Consacrat ca unul dintre cele mai importante branduri de pe piata comercializarii de produse IT&C, electronice si eletrocasnice din tara noastra, Flanco reprezinta deja o poveste de succes si o reteta de business, impunand permanent tendinte si noi standarde de excelenta in satisfacerea cerintelor consumatorilor.

Prezent in 70 de magazine in intreaga tara, 8 dintre ele fiind localizate in Bucuresti, Flanco ofera clientilor o experienta de shopping unica, atat datorita produselor variate si de buna calitate, precum si serviciilor pre si post vanzare. Importanta consumatorului in viziunea Flanco se observa in preturile accesibile, in cele mai avantajoase solutii de creditare, servicii de instalare, mentenanta si service asigurate. Totul pentru ca aparatul sau produsul dorit sa ajunga in cele mai bune conditii la clienti.

Obiectivul Flanco este sa devina cel mai de incredere furnizor de produse ITI&C, electronice si electrocasnice de pe piata. Ofertele reflecta nevoile consumatorilor si dorinta lor de a avea acces la cele mai noi tehnologii. Magazinele Flanco ofera romanilor produse la preturi convenabile, beneficiind totodata de cea mai extinsa oferta de servicii disponibila pe piata.

La Flanco poti gasi toate produsele pe care ti le doresti atat tu cat si prietenii si familia ta. La Flanco regasesti Bucuria de a cumpara.
Detalii pe http://www.flanco.ro/. Consulta lista cu toate magazinele Flanco, aici: http://www.flanco.ro/magazine.
Modifica descrierea

Pareri despre "Flanco" (2)

Feier pe 03.07.2013 (14:45)

Am fost foarte bucuroasa si incantata de produsele din magazinul Dvs., de serviabilitatea echipei Dvs. si am hotarat sa achizitionam cateva produse din acest magazin.

In luna februarie am achizitionat o tableta Samsung tab 2 si un telefon dual sim Samsung. Cand am inceput sa-l folosesc am constatat ca avea probleme, dar am tot amanat sa-l aduc in service din lipsa de timp. M-am hotarat sa-l aduc inainte de sarbatorile de Paste in service, l-au tinut cateva zile, m-au sunat sa-l ridic ca este in stare de functionare, dar cand am ajuns acasa am constatat ca are aceeasi problema. L-am dus din nou in service, m-au sunat sa-l ridic si m-au asigurat ca numai este nici-o problema, dupa care aceeasi problema . L-am adus in magazinul Dvs. , l-au oprit aici si l-au trimis din nou la service, dar surpriza neplacuta, din nou aceeasi problema, nu functioneaza normal, desi m-au asigurat ca este in stare buna de functionare.

(Intre timp am mai achizitionat produse electrocasnice de la Dvs. in valoare de aprox. 7500-7700 lei, iar acum, sincer regret ca am ales produsele din magazinul Dvs. . Am constatat ca sunt foarte serviabili pana cand cumperi produsele, dupa care, daca apare o problema sunt aroganti, distanti si nu stiu cum sa te expedieze mai repede.)

Am revenit din nou in magazin, le-am prezentat problema si am convenit sa rezolvam pe cale amiabila. M-au asigurat ca ma suna in 2-3 zile si imi comunica daca imi returneaza banii de pe produs sau pot sa-mi aleg alt produs de aceeasi valoare sau cu ceva in plus. Am asteptat 12 zile si nu am primit nici-un telefon de la Dvs. pentru rezolvarea acestei probleme. Aseara am revenit in magazin pentru solutionarea acestei probleme si un tanar din echipa Dvs. care pretinde ca este seful magazinului a fost foarte "serviabil" si arogant si cu o nonsalanta dusa la extrem, mi-a spus ca este problema producatorului nu a magazinului.
Iar eu il contrazic vehement, ca este problema magazinului, ca de la Dvs din magazin l-am achizitionat nu de la producator! Am platit pentru acest produs si vreau sa ma folosesc si sa ma bucur de el, nu sa ma plimbati pe drumuri si nu sa-mi vorbiti asa!

Mi-am dorit sa rezolvam aceasta problema amiabil, dar se pare ca nu sunteti deschisi pentru asa ceva, drept pentru care am sa fac sesizare la ANPC pentru aceasta problema. Am achizitionat un produs, am platit pentru el si nu functioneaza! Ca si consumatori avem drepturi in aceste situatii!

Sunt profund dezamagita de atitudinea echipei Dvs., ca m-au pus pe drumuri de atatea ori si aceasta problema nu s-a rezolvat!
Pe viitor am sa aleg achizitionarea produselor din alte magazine cu mai multa credibilitate si totala seriozitate!

Dezamagire totala si o parere foarte proasta, din pacate!

Georgeta Feier

stanila adriana pe 26.06.2015 (14:30)

am lasat o tableta ptr service este de neimaginat nu sunteti parolisti

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Flanco"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat