Gradinita de copii nr. 210

3.0
2 voturi / 12 pareri
Adresa:
Str. Arinis nr.1bis Bucuresti
Telefon:
021 778.72.15
Modifica date de contact

Descriere "Gradinita de copii nr. 210"

Categorie: Gradinite
Modifica descrierea

Pareri despre "Gradinita de copii nr. 210" (12)

carmina74 pe 27.01.2010 (21:21)

Cea mai proasta Gradinita din sector.
Directoarea este o mincinoasa notorie, baga intre educatoare numai raca.
Cere ptr. fondul gradinitei cate 1.000.000 lei vechi de copil.
Nu a justificat niciodata acesti bani.

cristina.badea pe 28.01.2010 (10:29)

De ce ii dai? Daca refuzi sa cotizezi ce se intampla? Nu e normal sa ceara bani asa cand ii vine ei...

Comenteaza
bubu30 pe 07.07.2010 (07:32)

Draga Carmina si eu sunt mamica in gradinita nr. 210 dar referitor la cele declarate de tine sa stii ca eu cred ca tu nu esti corect informata. Acel 1.000.000 vechi de care zici ca trebuie dat la fondul gradinitei nu era obligatoriu sa il dai si nici suma puteai da cat doresti. Oricum eu am avut experiente urate in alte gradinite din sector si te asigur eu ca este mult mai mare in alte parti si are si caracter de obligativitate. Nu stiu ce vi s-a spus voua la sedinta cu parintii dar eu sunt in comitetul ala pe grupa si am fost si la sedinta cu dierctoarea. Femeia a justificat ultimul banut din anul trecut si a fost extrem de draguta. Iar referotor la educatoare de unde stii tu ce se intampla intre ele? Mie chiar mi s-au parut super dragute, si foarte atasate de bebeii nostri scumpi. Nu stiu ce sa zic dar poate trebuia sa te interesezi mai bine?

maria dinu pe 03.09.2010 (15:10)

Si eu sunt mamica in aceasta gradinita si pot spune ca sunt foarte multumita ,chiar am doua fetite la acesta gradinita.Referitor la acel 1 mil de lei vechi,nu cred ca este conditionat cineva de plata acestuia.
Probabil ca ,din lipsa de ocupatie,unii stau si improasca cu noroi unii oameni care chiar ne ajuta si care au grija de copiii nostri mai mult decat noi.la gradinita stau 8-9 ore,iar acasa mai putin,restul este somn.
Ar trebui sa fim mai intelegatori,sa nu uitam ca atat educatoarele,cat si d-na directoare isi "tocesc nervii " cu copiii altora,unii foarte rai si needucati...In general,parintii acelor copii sun nemultumiti.

Clara pe 09.12.2010 (21:36)

Ba etse obligatorie acea suma de bani...In luna decembrie mi s-au cerut urmatotii bani la grupa:
150 lei ptr Mos Nicolae si Mos Craciun
100 lei ptr cadou ptr directoare si cele 2 ingrijitoare
64 lei optionalele in avans (nu se elibereaza chitanta ptr optionale)
15 lei ptr hartie si pahare

in rest se mai cer:
100 lei ptr fondul grupei
150 lei ptr rechizite, perdele, draperii etc
100 lei ptr fondul gradinitei
25 lei pe semestru ptr apa

pe langa astia se adauga carticele, plata ptr concursuri (la care nu poti sa spui nu ca iti lasa copilul intr-un colt).
Sunt multi parinti care isi duc copiii bolnavi la grupe si ceilalti, evident, se imbolnavesc. Eu personal am stat cu copilul in spital.
Singurul lucru ptr care ti se da chitanta este plata gradinitei: 13 lei/zi
Teoretic, nu este obligatorie plata nici unui fond grupa/gradinita, dar daca nu platesti educatoarele au langa grupe un panou si te trec ca rau platnic la ceva ce teoretic figureaza ca si donatie din partea parintilor ....donatia, prin definitie, fiind cu titlu benevol, nefiind normal sa fiu conditionata de suma si timp de donare.
Mancarea este sub orice critica. Nu mi se pare normal sa se dea la copii atata carene de porc si tocatura, produse de patiserie si Activia.
Nu incercati sa ma contraziceti in legatura cu sumele spuse ca nu aveti cum...in seara asta m-am certat la grupa cu 5 mamici lingusitoare care ar da cadouri si bani cat se poate doar ca sa fie copilul lor mai "bine vazut ". Nu o sa fiu niciodata asa, si daca mai continua o sa merg si eu mai departe.

CRISTINA pe 19.12.2011 (15:00)

la ce grupa ai tu copilul>
Mie mi s-a cerut doar atat:
70 RON - mos niculae si mos craciun
15 ron poze daca vreau
100 ron daca vreau fondul grupei.
Eu cred ca te referi la alta gradinita sau alte probleme.

danys pe 26.03.2012 (16:51)

Pt Clara
Sumele descrise de tine sunt lunare? sau pe semestru?
Multumesc!

coco pe 03.02.2013 (23:42)

Vrem si noi numele educatoarelor care nu va plac cum se comporta cu copii?..........Multumim..........

Comenteaza
clara pe 09.12.2010 (21:23)

Gradinita este frumos renovata, este foarte curata, iar grupele nu sunt compuse din multi copii

Se da mancare proasta copiilor: carne de porc foarte des, tocatura din carne de porc, produse de patiserie si Activia cu cereale. Ce mai lipseste? O cola si niste chipsuri???

Clara pe 29.02.2012 (18:22)

Nu bat campii deloc...Nu imi sta in fire sa aduc acuzatii nefondate. Nu ma intereseaza parerea altora deloc...eu doar mi-am spus punctul de vedere si ce parere am eu. ATAT! Iti sugerez sa te uiti mai bine pe lista de mancare , care, apropo, nu se afiseaza deca dupa ce sunt adusi copii la gradi, astfel ca nu poti comenta ceva decat dupa ce au mancat. Cand am vb desptr produsele de patiserie si despre Activia cu cereale care le-au fost date copiilor, mi s-a spus: "daca nu va place retrageti-va copilul de la aceasta gradinita". CD-ul cu Piticlic de ce trebuie sa il arate copilului inainte sa vorbeasca cu mine DACA AM sau NU AM bani sa il iau???????? In privinta directoarei nu am nimic de comentat ptr ca mi s-a parut o feneie deschisa la minte, Dar educatoarea fetitei mele are lipsuri grave. mamici lingusitoare si pupincuriste care nu stiu cum sa o mai parie pe educatoare ca sa fie copilul in fata am in grupa o droaie. Asa ca nu imi spuneti mie ca bat campii....In decembrie mai aveam sa le dau cardul si pin-ul ca in rest am dat o gramada de bani.

CRISTINA pe 10.04.2012 (00:17)

Cum se numeste educatoarea copilului tau...?.....vrem si noi mai multe detalii despre educatoare si numele lor sa stim cu ce ne confruntam........inainte de a ne inscrie copii..multumesc..eu cred ce spui.........bravo ca ai curaj sa vb............ar trebuii sa se faca comentarii despre fiecare educatoare si numele...........

Elena pe 27.04.2012 (14:18)

Clara nu stiu in ce grupa ai copilul dar sumele pe care le scrii tu sun exagerate,iar pe optionale se dau banii pe luna care au facut-o nicidecum inainte,si nu te obliga nimeni sa il dai la optionale.Si mai am o intrebare din 2010 pana acum daca nu ti-a convenit de ce nu ai mutat copilul . A.. si inca o chestie care nu am vazut-o ,M-am uitat pe mai mlte panouri dar nu am vazut pe nimeni trecut ca rau platnic..Si tin sa te informez ca nu sun nici una dintre mamicile care le-ai precizat tu, sunt o mamica normala care nu a dat spaga la nimeni mai mult de un buchet de flori la vreo zi speciala.

Delia pe 15.01.2014 (08:25)

Draga Clara cum se numeste educatoarea copilui tau de care tu nu esti multumita?......

Comenteaza
iustina pe 02.03.2011 (14:16)

eu am lucrat la gradinita articulara unde intr-adevar nu se dadea carne de porc. In schimb se repetau meniurile de ajungeai sa te lictisesti de acelasi fel de mancare, iar prajiturile desi erau facute in gradinita nu erau mancate pentru ca erau la fel, diferea doar denumirea. Eu am gustat din mancarea de la 210 si credeti-ma ca este delicioasa. Nu sunt genul lingusitoare. Bucatareasa chiar stie ce face. In legatura cu produsele de patiserie sunt convinsa ca majoritatea dintre noi le dam copiilor acasa. Am copilul cel mare de 4 ani in gradinita si acum am adus-o si pe cea mica. Eu sunt MULTUMITA! In legatura cu fondurile, difera de la clasa la clasa mai putin cel al gradinitei. Cu ce credeti ca ar fi fost renovata gradinita daca nu ar fost acest fond ?!?

dalia pe 04.12.2011 (08:22)

De acord cu tine, mancarea este buna, de ce raman munti de mancare in farfurii, nu mananca copiii?
Poate imi raspunzi tu la aceste intrebari
1. De ce plange copilul cand ajunge la gradinita si nu se poate adapta, mentionez ca este foarte sociabil, sanatos, nu este rasfatat?
2. Ce face un copil de 3 ani cu caiete speciale?
3. Cate CD se pot cumpara cu suma 25 x 30 de copii? Ce fac cu aceste cd-uri?

Comenteaza
dalia pe 04.12.2011 (08:04)

faptul ca este curata, spatiul dinafara gradinitei, leganele, directoarea mi a placut, tanara si cu chemare catre functia pe care o are, banuiesc ca nu stie ce se petrece la grupe.

faptul ca nici nu intri bine in gradinita si incep sa ceara bani: pentru CD 25,pentru fantana 27, pentru caiete speciale (copilul are 3 ani), 15 pentru hartie si servetele, cat s or sterge la gura? sunt peste 30 la grupa, sute de kilograme de hartie, ma intreb ce o face cu acele caiete speciale cand el plange numai cand vede cladirea, alta intrebare, de ce plange copilul meu care pana la gradinita era sociabil si vorbaret. De ce se scoala noaptea din somn si ma intreaba daca mai merge la gradi? Ce o fi patit acolo? Cred ca ar trebui facute niste cursuri pentru a invata cum sa integreze copiii care vin prima data la gradinita, poate afla si doamnele educatoare ca un copil de 3 ani nu poate sta pe scaun mai mult de 2 minute, el trebuie sa faca ceva, sa se joace, sa cante, etc. Ce nu mi a placut? multe nu mi au placut, regret, mi am traumatizat copilul, mamici, atentie!!!!!! Copilul meu nu mai vroia sa iasa din casa de teama ca merge la gradi! Tot particulara este cheia, oricum cred ca platesti mai mult la stat decat la particulara.

danys pe 26.03.2012 (16:47)

Buna ziua
As vrea sa imi inscriu si eu copilul la Gradinita 210. Asa ca prima impresie pot spune ca mi-a placut.Dar va rog frumos sa ma ajutati cu detalii. Deja am citit ce este deja postat aici dar as fi interesata sa aflu cat mai multe. Va multumesc frumos!

danys pe 26.03.2012 (16:54)

Cat se plateste in final lunar la gradinita ? Totalul.
Multumesc.

Elena pe 27.04.2012 (13:43)

Eu sunt o mamică care are copilul la această grădiniţă si sunt foarte mulţumită,recunosc că am copilul la 4 ore si nu mănâncă la grădi dar referitor la sumele vehiculate in comentariile de mai sus nu sunt de acord.Eu in toanul nu am platit decât:50 de roni fondul grîdiniţei
25 roni hartie ,apa,servetele e.t.c. de doua ori de la inceputul anului.
50 roni rechizite pe an.
Aceştia au fost banii obligatorii care i-am dat .De Mos Craciun si Mos Nicolaie am ajuns la un acord comun toti parinti si am dat o suma care ni sa parut suficien fara ca sa ne impuna cineva de la gradi cat sa dam,iar lunar platim optionalele la care ne inscriem copii daca vrem,iar in legatura cu cd. care se aduc sa le cumparam sau pozele care se fac le iei daca vrei nu te obliga nimeni sa cumperi cd. sau reviste sau sa faci poze .Educatoarea este foarte de treaba la fel ca si doamna directoare si tin sa precizez ca nu am dat "mici atentii" nimanui mai mult de un buchet cu flori de 1 sau de 8 martie.

danys pe 23.05.2012 (20:45)

Multumesc frumos Elena pentru precizari.

Comenteaza
EU pe 28.05.2012 (10:41)

Buna!
Si eu am copilul la gradi 210. Este o gradinita buna, cotata candva, ca fiind cea mai buna din zona.
In primul rand, mereu vor exista pareri pro si contra, niciodata, nimeni nu va fii pe deplin satisfacut.
Am citit tot ce s-a scris pe aceasta pagina, si pot sa subscriu la tot: si pro si contra.
Un singur lucru pot sa spun: directoarea este o draguta, o persoana cu care se poate discuta, si in majoritatea cazurilor, si rezolvi problemele ridicate.
Sumele despre care se vorbeste, sunt reale, dar nu obligatorii!
De ex., eu platesc lunar cam asa:
-13lei/zi hrana - care este ... buna, spune copilul, dar putina, tot el o spune. Si eu sunt de acord.
-15lei/luna necesar: apa, servetele, sapun
-optionale cca 37lei/saptamana
-12lei/paza luna

Fondul de grupa: 50lei/an
Rechizite: 100lei/an
Fond gradinita: 100lei/an

Toate sumele, mai putin hrana/zi au fost propuneri cu care parintii in sedinte au fost de acord! La noi la grupa s-a cerut scaderea fondului de grupa de la 100 la 50 lei, de exemplu.
Daca voi ca si parinti care aveti copii in aceasta gradinita nu discutati deschis, nu aduceti si solutii, nu veti rezolva nimic, doar discutand asa, pe niste site-uri sau in curtea gradinitei.
Va spun din experienta proprie, fac parte din comitete(pe grupa, pe gradinita), nimeni nu spune nimic in fata educatoarei sau directoarei. De ce?
Este lipsa de personal! Nu le caut scuze, am si eu nemultumirile mele, dar le discut si incerc sa aduc si o rezolvare.
CD-urile despre care vorbiti sunt cele pentru serbari, daca nu ma insel, si sunt optionale.
Piticlic-ul se lipeste pe usa, pt ca este infiorator de greu sa stai sa intrebi 25-30 parinti vrei ori nu? Nici nu este fizic timp. Asa il vezi, daca vrei il iei daca nu, nu. Copilului ii poti explica ca nu sunt bani acum, dar poate il luam data viitoare, sau acesta este pentru copii mai mari, etc.
Optionalele se platesc in avans, intr-adevar, de 2 ori / an. O data pt. dec, si pentru iunie. Asta pt ca vin vacantele si profii resp. tb platiti si ei. Acum, ca recupereaza sau nu... asta este. Pana la urma sunt optionale si .... gata. Oricum fac lucruri interesante si copii chiar au rezultate.
Pe caiete speciale fac, asa cum pot, in functie de aptitudinile copiilor, au si gradinitele o programna de respectat, asa cum este si la scoala, manualele le alege educatoarea. Asta este. Pana la urma Ministerul are vina!

Si pe mine ma deranjajeaza ca au mancare putina, si repetitiva, intr-un fel.
Ca primesc decat jumatate de fruct, pt ca nu se incadreaza in norma de hrana, cica.
Ca nu fac mai multe activitati cu educatoarea.
Ca nu sunt supravegheati asa de strict cum credem noi.
Ca platim cea mai scumpa cota de hrana/zi/din sector.
Ca vin copii bolnavi.
Ca sunt pedepsiti la modul: iesi afara din sala.


DAR! Este o gradinita de stat, unde salariile sunt ...de la stat. Nu au personal suficient pentru cati copii sunt intr-o grupa. Si asta tot pt ca noi, parintii suntem vinovati: il indesem pe copil cu forta intr-o grupa unde nu ar trebui sa fie mai mult de 18-20 copii maxim, dar numarul lor ajunge la 35. De ce? Pentru ca nu ne tin buzunarele sa dam min 1000lei/luna la particular, pentru ca nu sunt locuri fizic in gradinite, si asa putine.
Deci: sumele sunt optionale si discutate in sedinte. Daca nu va convine ceva, spuneti-va punctul de vedere!
Si haideti sa fim mai buni, mai intelegatori, iar cand avem cate o problema sa o rezolvam cu calm, caci se poate.

Bianca pe 22.05.2013 (13:22)

buna ziua,
nu pot sa va spun cate referinte am cautat despre aceasta gradinita, anul trecut pe vremea asta.... Drept urmare, sper sa va ajute impresia mea.
Si eu platesc diverse sume pe langa cele obligatorii (hrana si optionale), dar toate acestea le discutam in sedinte unde cadem cu totii de acord, mai ales in ceea ce priveste suma.
In cea mai mare parte sunt de acord cu EU; copilul meu este extrem de fericit la gradinita si are rezultate f. bune (engleza, educatie...). Dar trebuie sa recunosc ca, conteaza enorm educatoarea copilului. Este grupa cu cele mai multe activitati, zilnic gasesc expuse pe dulapioare lucrarile de peste zi!
Din fericire, noi am prins grupa zero la scoala si sunt in jur de 25 copii in grupa (:p... nu ca ar fi putini). Si inca ceva, nu se mai plateste paza... :d.
Eu personal, puteam sa opta pentru oricare gradinita din zona (210, 208 sau 218), dar am vrut aici, pentru o educatoare si nu pentru spatiul exterior (care lasa foarte mult de dorit) sau pentru lipsa de personal.
Copilul meu isi dezvolta foarte mult creativitatea: picteaza cu mainile, deseneaza, lipeste si modeleaza plastelina, de teatru nici nu mai vorbesc, iar sarbatorile sau evenimentele speciale (1-8 martie, 1 mai...), nu sunt tratate niciodata cu indiferenta.
In concluzie, interesati-va de cadrul didactic si vedeti daca este ceea ce vi se potriveste (la bani putini :p); in curte petreceti foarte putin timp si avem parcuri slava Domnului, pentru un leagan si un balansoar!

gabriela pe 21.11.2013 (15:42)

cum se numeste educatoarea copilului tau? multumesc,

Bianca pe 04.03.2014 (10:31)

Georgeta

Comenteaza
simo75 pe 16.09.2012 (19:18)

Sincer, noi urmam sa mergem acum la gradi....Cladierea este renovata, curata frumos, dar curtea , locul de joaca al copiilor arata deplorabil..niste nisip aruncat in fata topoganeolr, in rest numai pietre si pamant ..tufe neingrijitae...Mi se pare cam mare discrepanta intre cum arat gardul si cum arata leopardul....
In rest, urmarim cu interes cum se vor desfasura lucrurile...

gheorghita reli andreea pe 05.07.2013 (13:27)

as dori sa stiu si eu cat se plateste la gradinta asta cn stie lunar..multumesc frumos..

gheorghita reli andreea pe 05.07.2013 (13:29)

daca puteti sami dati un raspuns mai rapid va rog din suflet..sau daca puteti sami recomandat si mie o cresa sau gradinita mai ieftina sau de stat cu program prelungit..

Comenteaza
moni pe 22.10.2015 (12:45)

Anumite educatoare isi au locul oriunde,numai intr-o asemenea institutie de educatie,nu.

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Gradinita de copii nr. 210"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat