Gradinita de copii nr. 38

0.0
0 voturi / 29 pareri
Adresa:
Str. Odobesti nr. 1A Bucuresti
Telefon:
021 348.22.15
Modifica date de contact

Descriere "Gradinita de copii nr. 38"

Categorie: Gradinite
Modifica descrierea

Pareri despre "Gradinita de copii nr. 38" (29)

mami pe 07.03.2012 (18:31)

Atmosfera foarte placuta,curatenie,mincare foarte buna,grija pentru cei mici.

Educatoarea Beldean Felicia un om rau,nu trebuie sa lucreze cu copii,nu va lasati copilasii pe mina ei.

Corina pe 11.07.2012 (14:12)

Incepem din toamna...ramane de vazut

Daca poate cineva sa-mi spuna la ce grupa este aceasta educatoare?

Multumesc

cosmin pe 14.09.2012 (21:38)

gradinita este decenta, cu personal pregatit, in marea lui majoritate. baietelul meu tocmai a terminat grupa pregatitoare acolo la...doamna FELICIA BELDEAN!
toate aprecierile deplasate sunt opera unor parinti care nu concep ca un copil trebuie modelat. personal, nu am nimik de reprosat doamnei Beldean. o profesionista cu 3 decenii de experienta in spate dar...antipatica doamnei directoare (nu i-am retinut numele). aceasta din urma provine de la gradinita 154 bucuresti de unde a plecat dupa ce a lovit un copil extrem de rau.
despre doamna BELDEAN numai cuvinte de lauda...rar intalnesti asa ceva...
apropo, umbla o vorba...anul acesta,la grupa mica a dansei exista un copil a carui mamica a urmat aceeasi gradinita cu aceeasi educatoare FELICIA BELDEAN. credeti ca o mama isi mai aducea copilul la dansa daca mizeriile erau adevarate??? eu, nu!
apropo, doamna director intentioneaza sa coopteze in gradinita pe o alta educatoare de la aceeasi gradinita 154...
se pot verifica toate aceste postari...sunt de notorietate!
in promovarea mizeriilor scoase de dumneaei doamna directoare se foloseste de incultura si incapacitatea unor parinti care nu au acceptat ca uneori, odorul lor poate ...gresi, ca orice copil...
si inca ceva:
Copilul meu nu a fost lovit niciodata de educatoare in timpul gradinitei! rar am vazut un om mai dedicat meseriei de dascal decat aceasta doamna...
as sfatui pe oricine sa isi incredinteze copilul dumneaei!

noua directoare si atmosfera pe care o creeaza in randul corpului didactic al gradinitei!
sfaturile de natura politicaale directoarei despre cum ar trebui sa voteze personalul gradinitei la referendum...nu cred ca au legatura cu educatia copiilor!
si, nu in ultimul rand...insistenta cu care tracaseaza un OM ADEVARAT doar pentru un moft personal...mai ales cand doamna directoare este ...nula, profesional vorbind!

snics pe 23.09.2012 (21:37)

dl Cosmin are dreptate rar intalnesti asa o doamna. Aceasta mult prea laudata doamna a trimis un copil acasa zgariat pe gat si cu maieul rupt....cat despre "incultura si incapacitatea unor parinti care nu au acceptat ca uneori, odorul lor poate ...gresi, ca orice copil..." inteleg ca va asemanati foarte mult cu doamna. Sa va fie de bine si de ajutor in formarea educationala a copilului dvs... In alta ordine de idei pentru cititorii acestui post, dragi parinti, daca intr-adevar va pasa de copilul vostru feriti-va de "doamna" Beldean.

maria pe 25.09.2012 (12:00)

nu o cunosc pe aceasta educatoare, insa, oricat ai fi de nervos si oricat de rasfatat ar fi acel copil, nu ai voie sa ridici mana asupra unui copil, mai ales daca nu este al tau!!!!! un bun pedagog gaseste modalitati de a-l face sa se integreze, bineinteles in cooperare cu parintii.

maria pe 25.09.2012 (12:02)

Am uitat sa specific ca este vorba despre 'modalitati inofensive"

Comenteaza
elena pe 24.09.2012 (10:55)

Dragi parinti, la fel ca si voi, cand copilul meu a inceput aceasta gradinita, am fost interesata sa aflu pareri legate de ea.unele au fost mai bune, altele nu.legat de doamna Felicia Beldean am doar cuvinte de lauda.a fost invatoarea copilului meu timp de 4 ani.la un moment dat cele doua invatatoare care erau la clasa lui s-au despartit/profesional-iar noi am fost rugati sa ne lasam coilul sa aleaga cu care din ele va merge(in cadrul ac.gradinite).copilul meu a ales-o pe dansa si nu imi va parea rau niciodata.totul depinde de ce vreti de la copii dvs.daca vreti dragaleala si alinteala nu veti gasi asta la doamna Beldean, daca vreti profesionalism si un om dedicat copilului dvs./profesional /aveti incredere in dansa.mi-a intarit coilpul in sensul cel mai bun, l-a invatat sa respecte pe cei din jurul sau si mai mult decat atat nu a acceptat violenta la clasa.nu ii pot reprosa nimic.si apropo, atunci cand vorbeam de alinteala sa nu va imaginati ca face aramata cu ei.un gest pe care eu l/am observat ca si exemplu pentru cei speriati este acela ca niciodata nu ii pupa pe elevi dar asta nu o impiedica sa -i spuna copilului >vreau un pup/acesta fugea si o pupa.nu imi pot imagina de ce copilul meu a plans la gandul ca va termina gradinita si nu va mai fi cu dansa-probabil pentru ca este un om rau, nu.nu va va accepta niciodata cadouri, flori sau altele, ceea ce mie mi-a dat de inteles ca nu se fac diferentieri.isi propune sa formeze cea mai buna clasa, dar pentru asta trebuie sa aveti incredere in ea si in calitatile ei profesionale.credeti-ma la clasa copilului meu au fost o multime de parinti care si-au lasat puiutii acolo din prima pana in ultima zi.asa cum v-am spus depinde de dumneavoastra ce va doriti de la copil.iar cand vorbeam de faptul ca l-a intarit va pot spune ca acum copilul meu este in calasa I si nu am avut cu el nici cea mai mica problema de acomodare.

nu mi-a placut modul directoarei, care parca cersea ceva de fiecare data cand intram la dansa si care incerca sa te provoace la discutii legate de doamna beldean.parea nemultumita atunci cand o laudai pe invatatoare.

snics pe 07.11.2012 (23:48)

Draga Elena,
Citind elogiul tau pentru d-na Beldean nu pot sa-ti spun decat ca este educatoare si nu invatatoare, ca alinteala nu este un cuvant din dex si ma bucur pentru tine daca ti-a "pregatit copilul pentru viata". Felicitari esti printre putinii adepti ai educatiei cazone a acestei educatoare. Eu m-am nascut si am trait numai printre cadre didactice si crede-ma ca nu am vazut/auzit de asa o educatie. Succes

Comenteaza
Mami pe 30.09.2012 (15:42)

Dna director este un om integru și de calitate.

Părinții care o apreciază pe dna Beldean sunt putini și lasă educația copilului doar pe seama educatoarei chiar dacă acestea țipă și țintește va pot trimite dovada comportamentului acestei doamne și anume avertismentul scris dat de propriile sale colege în comisia de disciplina care s-a format ca urmare a plingerilor părinților. Poate va spune ceva și faptul ca din cei 26 de copii înscriși la grupa mica doar 6 au terminat grădinița la aceeași grupa restul pe unde a putut fiecare, la grupa vin și pleacă copiii, părinții care o apreciază sunt prietenele dnei ai căror copiii erau apreciați chiar și cind greseau.

miki pe 19.10.2012 (10:46)

mesaj pt acei parinti care nu au habar cum se comporta doamna Felicia cu copiii dumnealor(nu cred ca unui parinte ii place cand copilul lui este bruscat ,batut peste fata si pedepsit la colt ,sa va spuna infiecare dimineata ca el nu vrea sa mai mearga la gradinita pt ca ii este frica de doamna felicia,tipete etc)si toate astea numai la varsta 3- 4 ani cand copilul se rupe de parinti si lasat printre straini.va spun toate astea pt ca eu am copilul la dansa in clasa si stiu ce inseamna si cum se comporta dansa cu ei iar daca nu credeti luativa o zi concediu si stati la gradinita sa va urmariti copilul si pe dumneaiei ca sa vedeti daca o sa mai fiti deacord cu dumneaiei.nu o sa va para rau si mai ales pt cine are baietii, pt ca ia iubeste mai mult fetele decat baietii(va rog sa va verificati copii si puteti acasa sa stati de vorba cu iei sa sa i intrebati ce se intampla pe parcursul zilei la gradinita )

snics pe 07.11.2012 (23:41)

Sunt total de acord cu miki si din dragoste pentru copii rog parintii sa citeasca cu atentie aceste comentarii si aprecieri. mai sus am relatat propria mea expierenta cu aceasta educatoare. parinti, nu va chinuiti copii, fugiti cat puteti de d-na Beldean.....Si dupa atatia ani copilul meu mai are sechele comportamentale 'mostenite" de la aceasta doamna. Devin agresivi, egoisti, paraciosi...daca va place acest profil psihologic pentru copilul dvs atunci duceti-va la educatoarea Beldean. Reusea sa razvrateasca nu numai copii dar si parintii si colegii din gradi toti aveau ceva unii cu altii cultivate fiind conflictele de catre dumneaei.

Comenteaza
elena pe 11.11.2012 (11:49)

aveti dreptate doamna snics.este educatoare.faptul ca ati trait printre cadre didactice ar trebui sa conteze si mai mult.nu imi puteti schimba parerea in legatura cu doamna beldean, in legatura cu odraslele care nu stiau decat sa ii stranga de gat pe ceilalti sau sa vorbesaca cum stiu ei mai urat.ma bucur ca doamna a putut face o selectie riguroasa si ca la sfarsirtul anului au ramas doar acei copii care stiu cum sa se comporte intr-o societate si ai caraor parinti sunt interesati in modul cel mai bun de educatia lor.nu lasa totul in grija educatoarelor, ca mai apoi sa aiba reprosuri de facut.asa cum am mentionat este parerea mea si nu mi-o poate schimba mai ales din cauza celor care nu isi pot controla nici macar ei copiii.

mama pe 27.08.2013 (13:59)

Este foarte bine ca mentionati faptul ca este doar parerea dumneavoastra,frumos elogiu,ignorati insa faptul ca doamna Beldean este cea care a strins anumiti copii de gat,bineinteles nu intra in discutie odorul dumneavoastra, o persoana care face diferente majore intre copii ma lasa pur si simplu fara cuvinte...............a facut o selectie riguroasa,a ramas cu acei copii pe care doamna Beldean i-a invatat sa salute si sa spuna multumesc,copiii care au plecat de la dinsa invatasera aceste lucruri in familie dar la gradinita avea grija doamna sa nu le raspunda nici la buna dimineata,faptul ca la sfarsitul anului a ramas doar cu 10 copii din 25 spune totul despre selectia riguroasa cum o numiti dumneavoastra.Personalul gradinitei face aceeasi selectie in ceea ce o priveste pe doamna Beldean,nici o colega nu vrea sa lucreze cu dansa la grupa,oare de ce in fiecare an are o colega noua si anul urmator aceasta pleaca?Ar trebui sa va ganditi de o mie de ori inainte de a va lasa copilul la doamna Felicia Beldean,daca doriti un copil speriat,egoist,piricios,mincinos atunci mergeti la grupa doamnei,dar inainte stati putin la usa,desi nu e frumos,sa o auziti cum tipa,urmariti-i comportamentul in prezenta copiiilor si va lamuriti singuri.Multa sanatate tuturor prichindeilor.

Inna pe 29.08.2013 (13:57)

Draga doamna Elena nu pot sa cred ca in calitate de parinte puteti vorbii de o selectie si de diferente intre copii, subliniez,copii de doar 3-5 anisori,este fffff urat,poate nu stiati ca fiecare varsta vine cu nazdravaniile ei iar copiii se schimba foarte repede,odraslele cum cu rautate le spuneti dumneavoastra sunt universul fiecarui parinte.Eu personal niciodata nu as putea vorbi urat despre un copil si mai important nu as avea acest drept.Proverbul "cine se aseamana se aduna' vi se potriveste perfect dumneavoastra si doamnei Beldean,succes copilului dumneavoastra.

Comenteaza
ana pe 14.11.2012 (14:37)

Ce stiti de d-na educatoare Ana-Iacob.Noi intram acum la gradi si am auzit numai lucuri bune despre ea

Berta pe 19.11.2012 (13:30)

Dna Elena are propria părere, e normal, dar întrebarea mea este dacă dna Beldean este un pedagog atit de bun de ce a fost sancționată de comisia de disciplina, din care au făcut parte inclusiv colegele dinsei? Suntem în posesia acelui document, putem sa-l postam pentru cei interesați, să vedeți că avem dreptate. Problemele cu aceasta dna sunt vechi, de ani de zile are zeci de reclamații, nu noi părinții avem ceva cu dna, dinsa trebuie sa - și revizuiască total comportamentul.

Florentina pe 20.11.2012 (15:20)

De ce nu spun părinții care o lauda pe dna Beldean, cum de Crăciun și la final de gradinita copiii dumnealor au făcut serbări separate, cite o serbare cu un fiecare dna educatoare, frumos exemplu pentru copii dv. ce explicație le-ați dat cind v-au întrebat, adevărul sau o minciună. Eu am spus adevărul și atunci copilul meu aspus : am știut eu că dna Beldean este rea țipă la noi și ne bate, sunt cuvintele unui copil de 6 ani și ar fi trebuit cu mult înainte să le acord atenție și să nu - l las să vadă toate istericalele acestei dne.

Emily pe 23.11.2012 (14:22)

e9cf

Am copilul la aceasta dna, așa a fost repartizat, ghinionul nostru, la început am zis să nu mă iau după ce aud în parc, am greșit, trebuia să le ascult pe mămicile disperate de comportamentul acestei dne, cind din zece păreri majoritatea sunt negative și doar una pozitiva e clar că nu e bine. Icerc sa plec de la această grupă, oricum am rămas foarte putini, și totul din cauza educatoarei care mai rău îi sperie pe copii, nu neglijați părerile părinților care au avut copii la aceasta dna, nu exagerează cu nimic, face o selecție numai pentru a-i fi ei bine.

dana pe 02.12.2012 (13:45)

Dna Elena dacă dna Beldean a făcut o selecție riguroasa, cum afirmati dv, aflați că nu are ce căuta în invatamant, în sistemul de stat trebuie integrat orice copil, indiferent de problemele pe care le are și bineînțeles ajutat de educatoare, colectivitatea din care face parte, copii, părinți, cadre medicale etc, e grav dacă dvs. așa credeți că dna Beldean l-a pregătit pe micuțul dv pt viața. Copilul trebuie învățat să aleagă singur, să facă diferența dintre bine și rău, mai ales că se află la virsta la care poate fi modelat. Foarte, foarte, foarte urit cu ce drept își permite cineva să critice și să excludă niște copii nevinovati, care cu siguranță erau nazdravani, dar nu stringeau pe nimeni de git, cum afirmati, înseamnă că dna nu era capabila să se ocupe de ei dacă în prezenta dinsei copii se mai băteau, ca orice copii sau erau lăsați nesupravegheați.

vio pe 05.12.2012 (19:00)

Doamnelor dragi ....nu mai judecati dupa aparente sau dupa barfele altor mamici care nu concep ca copilul lor sa fie educat asa cum trebuie . eu am baietelul la dansa in grupa E O DOAMNA EXTRAORDINATRA , ISI FACE MESERIA INDELIN SI ASA CUM TREBUIE . Ce educatoare vati fii dorit una care sa va stoarca de bani si nici copilu educat si invatat ,sa stie bunele maniere sa stie sa zica te rog frumos sau alte alea . Eu una sunt ffoarte multumita de Doamna Felicia e un om extraordinar .Numai va loati de o persoana pe care nu o cunoasteti chiar deloc ....Va multumesc

mama pe 10.12.2012 (13:52)

Dragă Violet se spune indeplin și nu cum spui, ai făcut și o cacofonie dacă știi ce este, (alte alea) e o expresie......, se scrie v-ați nu cum ai scris tu, corect este copilul articulat, nu copilu, să te citez, cu atitea greșeli gramaticale e normal să vezi în dna Beldean o educatoare extraordinara care îl învață pe copilul tău să vorbească frumos, dacă unor părinți le este mai greu.

snics pe 30.05.2013 (10:21)

Draga ”mama” m-ai scutit de consum de energie. Exact aceste vorbe am vrut sa le scriu si eu pentru Vio. Din fericire copiii nostri cred ca au deposit momentul ”d-na”. Eu ca si ceilalti parinti cu copiii ”victime” nu am vrut decat sa facem un bine spunandu-le altor parinti cum sta exact situatia. Insa fiecare e liber sa aleaga ce e mai bn pentru copilul lor. Multa bafta tuturor

Comenteaza
Dana pe 10.12.2012 (14:04)

Vio mai lasă - mă, cu loati ăsta, se spune luați și află că nu mă iau după nimeni, am trăit - o pe pielea mea, așa că felicitări dacă tu te intelegi cu aceasta dna, sunt și părinți, ca tine desigur, care o plac așa cum este, dar atitea greșeli într - un text atit de scurt..... cu siguranță educatoare are ce sa-l învețe pe micuțul tău.

miki pe 10.12.2012 (16:38)

ATENTIE PARINTIII,AVETI MARE MARE GRIJA CU ACEASTA DOAMNA IN GHILIMELE BELDEAN FELICIA pt ca nu este asa cum credeti dumneavoastra o adevarata doamna cu asa zisa experienta,copiiii din grupa dumneaiei sunt terorizati la maxim,bruscati ceia ce mie personal m i se pare ceva foarte grav iar pt cei ce nu cred o puteti lua si acasa la dumneavoastra pt a va educa copilasii,iar comentariile care sunt postate sunt suta la suta adevarate pt ca si eu am trecut prin experiente foarte neplacute cu aceasta educatoare si am avut foarte mare noroc cu doamnea directoare care a fost si este o adevarata doamna pt ca ma inteles si m a ajutat sa pot muta copilul la alta clasa .

Dana pe 10.12.2012 (19:42)

Poate ca dna Vio citeste la fel de bine precum scrie daca dinsa a inteles ca cei care au postat pina acum nu o cunosc pe educatoarea Beldean,acesti parinti chiar au trecut prin momente extrem de neplacute cu aceasta dna,regretul meu este ca dna directoare rezolva in continuare problema mutind copiii pe la alte grupe,o inteleg deplin pe Miki,foarte bine ca nu v-ati lasat copilul terorizat la grupa dnei Beldean,problemele dv fiind recente poate ajutati si alti parinti cu opinia despre dna Beldean si noi putem sa ajutam cu acea sanctiune primita de dna educatoare,poate daca doriti puteti spune la ce grupa mica este acum copilul dv si noi suntem in gradinita.

mirela pe 11.12.2012 (14:54)

Dragi părinți problemele dnei Beldean sunt vechi și prea grave să poată fi trecute cu vederea, nu scrie nimeni în necunostinta de cauză, toți suntem părinți și ne dorim o educatie aleasă pentru copilul nostru, dar în nici un caz așa cum o face dna Beldean, aceasta extraodinara dna acum doi ani, în 2010, la serbarea de Crăciun, a dat jos de pe scena o fetița care nu a putut frecventa gradinita in perioada repetitiilor (făcute după ora 16) pe motiv că strică serbarea. Dragi părinți ați fost mulți prezenți care ați văzut această faptă bună a dnei Beldean, nu spun prostii vreau doar să întăresc argumentele altor mămici nemulțumite. Frumos era și cind dna Beldean nu ne răspundea la salut, nu numai nouă părinților ci anumitor copii în timp ce cu citeva mămici vorbea la nesfârșit pe la colturi, instigindu-le împotriva celorlalți părinți. Frumos nu - i așa? Dna Beldean procedează total incorect in relațiile cu părinții, vă rog să nu înțelegeți greșit nu judec pe nimeni dar nici nu vorbesc din poveste am cunoscut în mod direct comportamentul acestei dne.

corYna pe 06.02.2013 (09:51)

Buna Ziua,rog mamaicile care isi au copiii la aceasta gradinita sa imi recomande si mie o doamna educatoare la care sa imi inscriu si eu fetita, am vrea sa incepem si noi din toamna.Va multumesc

marisel pe 17.04.2013 (09:37)

Coryna, eu am fetita la grupa mica, la D-na Iacob Ana si suntem foarte multumiti de ea. Fetita mea asteapta cu nerabdare sa mearga la gradi. Imi spune ca D-na o iubeste f mult si ca atunci cand se va fi mare se va face educatoare. Face o gramada de activitati cu ei. Ti-o recomand cu caldura, insa la toamna va avea grupa mijlocie.

dORA pe 09.05.2013 (15:50)

Eu am fetita la grupa mica B,la Dna Elena Margineanu ,este un om deosebit,fetita mea spune ca dna educatoare este cea mai buna prietena a ei,o recomand tuturor,anul viitor va avea grupa mijlocie.

Comenteaza
Mami pe 03.04.2013 (17:01)

CorYna este destul de greu sa recomand pe cineva,de cind a venit o alta doamna directoare lucrurile parca nu mai merg asa de bine,in primul rind interesul pentru copii,anumite doamne aleg dosarele la inscriere ceea ce mi se pare cel mai urit lucru,dar daca mergi atunci cind trebuie si cum tebuie la doamna directoare se aranjeaza totul,eu o recomand pe dna Gogoasa Veronica este o doamna decenta si stie cum sa lucreze cu copii dar de ceva timp nu mai ia grupa mica,megi si vezi ce doamne vor lua grupa mica,fugi de Beldean mai are doar 8 copii la grupa din 25 asta spune tot,posibil si doamna Peli sa ia grupa mica cu mici scapari si dansa este ok.Succes

vgena pe 07.04.2013 (14:06)

Dna Beldean cu siguranta a fost cea mai buna educatoare pe care o putea avea copilul meu la gradinita 38. Obeserv ca se spun prea multe neadevaruri si e pacat pentru munca minunata pe care o face. Ceea ce pot sa spun este ca e o persoana incompatibila cu familiile in care se vorbeste urat in preajma copiilor, care apoi vin si arata ce deosebiti sunt ei si cit de 'buricul pamintului' ii considera parintii, isi permit sa considere sala de grupa ca pe o bodega(sau bar cum a declarat copilul), sa jigneasca in fata, cu o sinceritate ingijoratoare, parintii colegilor si in consecinta sa se comporte inadecvat pentru un prescolar. Daca in acel moment educatorul nu are sprijinul parintilor pentru a sanctiona si stopa atitudinea necorespunzatoare, atunci ceilalti copii vor fi privati de educatie.
Bine ca au gasit grupa unde sa mearga cu multa placere sa priveasca toata ziua desene. Acum ar trebui sa povesteasca parintii cu prcina problemele de comportament pe care copilul cu pricina le are la scoala si pentru care nu au cum s-o nvinuiasca pe educatoarea Beldean.
Inchei prin a spune ca educatoarea Beldean este un om cu credinta in Dumnezeu si asta cred ca spune tot ce trebuie.

snics pe 30.05.2013 (10:37)

Draga vgena, copii nu sunt ”buricul pamantului” dar sunt ratiunea existentiala a unui parinte si ce observ eu citind aceste comentarii este faptul ca parintii care o elogiaza pe d-na Beldean nu fac decat sa critice copii si parintii care au avut mult de suferit, ceilalti nu vor decat sa spuna realitatea si sa-i ajute pe cei care citesc sa nu treaca prin asa ceva. Si crede-ma ca toti copiii ”victime” sunt niste scolari model laudati de cadre didactice. Culmea e ca noi nu jignim pe nimeni iar voi, avocatii doamnei nu prididiti cu critici. Dar chiar si de aici parintii care-si iubesc copii pot trage concluzii. Numai bine

Comenteaza
nico pe 12.04.2013 (12:51)

Sunt mama de fetita,un copil extrem de cuminte,tocmai am plecat de la grupa dnei Beldean ,un om cu credinta in Dumnezeu nu trage de codite un biet copil care plinge dupa mama lui si deranjeaza timpanele sinsibile ale dnei Beldean,problema este recenta si sunt dispusa sa dau cit mai multe detalii,dna Beldean ne jigneste pe noi parintii si nu invers,repet copilul meu este prea cuminte iar acest om ,care poate vede altfel copiii,ca pe niste obiecte, a reusit sa mi inspaiminte copilul.Pacat pentru doamna care a lasat mesajul anterior ca minte cu nerusinare,dar sa stiti ca cineva acolo sus are grija de toti si se pare ca dna Beldean a cam inceput sa dea socoteala pt faptele dinsei.Si intre parintii actualului colectiv a semanat numai ura si minciuni dar fiecare om are dreptul sa aleaga .

Mara pe 12.04.2013 (21:24)

Am mers la grădinița 38 deoarece vreau să mi înscriu aici copilul pe lingă discuția avută cu d-na directoare am întrebat și eu în stânga și - n dreapta despre dnele educatoare, la grupa d-nei Beldean puteam să - mi aduc imediat copilul deoarece sunt locuri disponibile, au plecat copiii pe la alte grupe, concluzia mea :nimeni nu - și muta copilul dacă îi este bine, am înțeles că această d-na este singură la grupa deoarece nici o colega nu vrea să facă pereche cu dansa. Aștept până la toamnă, poate avem noroc de o educatoare bună, mămicile de la grupele mici de anul acesta mi - au spus mai bine să aștept decât să o duc pe micuță la grupa d-nei Beldean, chiar și persoanele din conducere mi - au spus că dacă o duc la această educatoare, este alegerea mea și este posibil să nu mă înțeleg cu dânsa, deci..................

erda pe 13.04.2013 (20:41)

Dna care o numeste pe dna Beldean cea mai buna educatoare a uitat cele mai importante aspecte care tin de educatia unui copil,educatoarea transforma sala de clasa in circ sau bar cum spune dinsa prin urlete,tras de par si batai,de la grupa au plecat nu numai doi ,trei copii ci foarte multi incepind cu grupa mica si pina la grupa mare,cei 8 copii care au plecat in ultimul an au avut noroc de doua doamne in adevaratul sens al cuvintului dna Lazar Georgeta si dna Gogoasa Veronica,pe care le recomand din tot sufletul,au facut cu aceste doamne intr un an ceea ce nu au facut cu dna Beldean timp de trei 3 iar faptul ca aveau si 20 de minute desene animate pe zi este un lucru chiar recomandat pentru prescolari dupa ce au terminat activitatile din programa.Aceste doamne fac pereche la grupa de peste 16 ani.Dnei Beldean i am facut un mare bine ,cind copilul a venit acasa cu umarul vinat si hainele rupte trebuia sa fac ceea ce scrie legea si cu siguranta numele dnei Beldean ar fi ramas doar o poveste,poate placuta pentru unii dar extrem de urita pentru cei care chiar au suflet de parinti.Orice ar fi facut un copil aceasta ,in ghilimele,doamna ,nu avea dreptul sa l bata in asemenea hal.Chiar sunt indignata sa vad ca exista parinti care nu pot selecta faptele bune si cele rele ale unui om,e adevarat avea doamna pe la grupa citiva copii preferati dar macar nu incerca sa si ascunda ura si indiferenta fata de celalti sau macar sa nu i mai agraseze fizic si verbal.Doamnele de la celelalte grupe lucreaza cu 25 de copii pe cind doamna Beldean cu greu reuseste sa ramina cu numarul minim de copii si cu siguranta nu din cauza micutilor.

Iarina pe 14.04.2013 (10:51)

Un bun pedagog, la o grădiniță de stat, este cel care știe să formeze un colectiv, să capete respectul părinților, să-i facă pe copii să se respecte reciproc, sunt cadru didactic și cea mai mare bucurie a mea este când cel mai recalcitrant copil din clasă se adaptează grupului din care face parte, este acceptat și ajutat de colegi. Dragi părinți se pare ca această educatoare nici măcar nu încearcă să formeze colectivul, din proprie experienta vă spun că există copii care provin din diferite medii și care au aceleași drepturi, indiferent de educația pe care o primesc sau nu în familiile din care provin, se pare că această dna și părinții care accepta aceste discriminări nu au auzit de dreptul copilului la educație, dar o educație sănătoasă nu cu pumnul ridicat. Cum își poate permite un pedagog să discute cu alți părinți despre comportamentul altor copii, în regulament este total interzis așa ceva, fiecare părinte trebuie să fie informat doar de faptele propriului copil, restul se numește bârfă ceea ce un bun pedagog nu ar trebui să facă. Nu iese niciodată fum fără foc, nu mi-aș dori o astfel de educație pentru copilul meu, nu așa trebuie pregătit un copil pentru viață. Succes dragi părinți!

Maria pe 21.06.2013 (11:33)

Va rog sa imi recomandati o doamna educatoare care sa ia grupa mijlocie din toamna 2013. Doamna Iacob are prea multi copii deci exclus.
@Mami - Am auzit de o doamna Victorita ca ar fi de treaba, insa nu stiu numele de familie. E vorba de doamna Gogoasa Veronica?
@dORA - doamna Elena Margineanu va lua grupa mijlocie din toamna? Am vazut ca la Grupa mica B era doar doamna Victorita cu program intreg.

Inca un lucru: nu dorim la doamna Vasilescu!

Multumesc frumos pentru sfat!

copilul meu, care a terminat acum grupa mica nu a putut ramane la somn deoarece sunt putini copii in grupa si pentru somn ii muta la alte grupe.

dari pe 09.07.2013 (15:24)

Dna Margineanu a facut pereche cu dna Victorita la grupa mica B,doua doamne extraordinare,am copilul la aceasta grupa ,sunt foarte multi copii si aici au venit in timpul anului de la dnele Beldean si Vasilescu,la dormitor erau toate patuturile ocupate,e greu sa prindeti un loc aici ,bine ar fi ca toate dnele educatoare sa se comporte ca dnele de la grupa mica B si sa nu mai fie nevoie sa va mutati copiii.

Comenteaza
Anabella pe 04.11.2013 (13:00)

Gradinita arata bine, e spatioasa, salile de clasa sunt maricele si luminoase(majoritatea). Doamna educatoare Anastase Cristina, o persoana calma, draguta si comunicativa. Directoarea mi se pare o doamna extrem de comunicativa, deschisa si serioasa.

Doamna educatoare Mardare Mariana, nu are nici o treaba cu aceasta meserie. Lipsa totata de rabdare, interes, mereu blazata si nervoasa. Tipa la copii mereu, nu face cu ei activitatile specifice.

maria pe 11.01.2017 (17:26)

buna ziua ! am vrut sa fac o sesizare la d mna educatoare Mardare Mariana inainte de a lua vacanta dar am lasat asa dar nu pot trebuie sa spun ptr ca copilul meu mereu se plinge de ea ca tipa la el il trage de urechi nu i a nimeni masura oare o tine cineva in brate este atita tineret care vrea sa se ocupe de copii intr o gradinita am vazut ca mai are sesizari comportamentul ei lasa de dorit luati masuri d mna educatoare pina nu i tirziu exista si alte modalitati .

Comenteaza
apo pe 07.05.2015 (10:04)

As fi curios sa aflu noutati despre aceasta gradinita de la parinti !

JULIETA pe 05.01.2017 (15:33)

Dmna Mardare Mariana educatoare nu si face datoria fat de copii tot timpul este nevoasa pina anul trecut si a crescut in gradinita la alta grupa nepotul pe cinla cei mici tipa meru ,nervoasa ,nu are treaba cu aceasta meserie sa stea acasa la cratita si sa aiba grija acolo de familie nu sa zapaceasca copii nervoasa ,intr un final nu are rabdare cu copii .MULTUMESC

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Gradinita de copii nr. 38"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat