Restaurant Gedi (Titan)
- Adresa:
- Str. Prisaca Dornei, nr. 8-10, Sector 3, Bucuresti (in spatele Policlinicii Titan) Bucuresti
- Telefon:
- 031 424.61.34
- Web:
- http://www.restaurantgedi.ro
- Email:
- [email protected]
Program "Restaurant Gedi (Titan)"
Luni - Duminica: 10-24 Modifica programulDescriere "Restaurant Gedi (Titan)"
Restaurantul GEDI, cu o constructie moderna si eleganta, dispune de o locatie aflata pe Bulevardul Basarabia nr 176 B, zona Diham, alcatuita dintr-un salon de 70 de locuri si o terasa cu 140 de locuri creata special pentru a va face cat mai placute serile calduroase de vara. Prin stilul de amenajare al terasei, atmosfera este una de evadare din tumultul si aglomeratia Bucurestiului. De asemenea, va punem la dispozitie si o parcare de 33 de locuri.
Din luna martie 2014 puteti savura preparatele noastre delicioase si in cea de-a doua locatie situata pe str. Prisaca Dornei nr. 8-10, Sector 3, Bucuresti (in spatele policlinicii Titan). Restaurantul dispune de doua saloane, cu o capacitate de 90 de locuri la parter si 110 locuri la etaj si o terasa de 130 de locuri.
Pareri despre "Restaurant Gedi (Titan)" (1)

Nimic.
Mancare servita cruda dupa mai bine de o ora de asteptare. Am facut comanda, dupa o asteptare de o ora am fost dupa ospatar sa vad ce este cu mancarea mea. Am aflat ca nici macar nu fusese trimisa comanda la bucatarie. Si-au cerut scuze si mi-au spus ca voi fi servit peste cateva minute. Dupa aproximativ 10 minute mi-a fost servit un piept de pui CRUD, si o salata de ardei copti care continea mai mult rosii taiate. Am fost cu farfuria inapoi si le-am spus ca dupa mai bine de o ora am primit un piept de pui crud si ca vreau sa mi se aduca alta farfurie. Dupa alte 10 minute, mi s-a servit acelasi piept de pui macelarit, scuipat pe marginea farfuriei cu cateva minute inainte. Mi s-a spus ca l-au mai pus pe gratar si ca acum nu mai este crud Poftim ? Am cerut nota de plata si am plecat. Dupa alte 20 minute am revenit deoarece imi fusese incasat mai mult decat era cazul. De la ora 21:00 pana la ora 23:00 am stat nemancat si cu banii luati, chiar si in plus daca nu ma uitam pe bon. Ospatarul a ras in tot acest timp, chiar si cand stia ca a gresit si nu avea dreptul sa se contrazica cu clientul.