Selgros
- Adresa:
- Soseaua Bucuresti - Ploiesti 55-65, Sectorul 1, Bucuresti Bucuresti
- Telefon:
- 021 307.80.00, 0800 87.35.47
- Fax:
- 021 307.81.99
- Web:
- http://www.selgros.ro
- Email:
- [email protected]
Program "Selgros"
Luni - Sambata: 6:00 - 22:00 Duminica: 7:00 - 22:00 Modifica programulDescriere "Selgros"
Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 19 magazine în România. Suntem apreciați în primul rând de clienţii profesionişti, care găsesc în magazinele noastre tot necesarul pentru afacerea lor. Oferim zilnic un sortiment bogat şi diversificat, calitate înaltă la preţuri avantajoase și servicii excelente. Cu alte cuvinte, soluții eficiente pentru afaceri profitabile.
Magazinele noastre funcţionează în sistem cash & carry, o formă de comerţ en-gros cu autoservire, pe bază de legitimație, în care clientul îşi alege produsele, le achită şi le transportă la locul afacerii sale, pentru a le folosi ca și consumabile sau a le revinde.
Fiecare magazin Selgros din Romania pune la dispozitia clientilor peste 41.000 de articole, dintre care aproximativ 24.000 de articole Food şi peste 17.000 de articole Non-Food. Suprafața de vânzare standard a magazinelor noastre este de 10.000 de metri pătrați. Fiecare magazin dispune de parcare cu 500-700 de locuri, parțial acoperite.
Magazinele noastre funcţionează în sistem cash & carry, o formă de comerţ en-gros cu autoservire, pe bază de legitimație, în care clientul îşi alege produsele, le achită şi le transportă la locul afacerii sale, pentru a le folosi ca și consumabile sau a le revinde.
Fiecare magazin Selgros din Romania pune la dispozitia clientilor peste 41.000 de articole, dintre care aproximativ 24.000 de articole Food şi peste 17.000 de articole Non-Food. Suprafața de vânzare standard a magazinelor noastre este de 10.000 de metri pătrați. Fiecare magazin dispune de parcare cu 500-700 de locuri, parțial acoperite.
Categorie:
Hypermarketuri
Modifica descrierea
Pareri despre "Selgros" (1)

rata iulia
pe 26.08.2012 (02:12)
Faptul ca toti clientii sunt tratati la fel
Este interesant sa stii cum sa fidelizezi un client insa a l fideliza nu inseamna sa l lasi sa te calce in picioare
feed backul trebuie sa existe nu numai in relatia profit client ci si angajat client
aveti pe pereti spre sala de mese niste desene haioase sper ca nu arata ca niste lozinci democratice gen angajatul este cea mai de pret avere
oricum serviciile sunt de o calitate f buna
cateodata exagerati cam mult