Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice

5.0
1 vot / 10 pareri
Adresa:
Piata Alex. Lahovari, nr. 1 Bucuresti
Telefon:
021 659.42.10, 021 319.27.51
Fax:
021 210.78.64
Email:
[email protected]
Modifica date de contact

Descriere "Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice"

Servicii medicale :
Cabinet de oftalmologie
- evaluarea refractiei oculare
- corectie optica cu ochelari sau lentile de contact
- examenul motilitatii oculare
- initierea tratamentului strabismului
- examen clinic oftalmologic complet
- examenul polului anterior si al fundului de ochi cu diagnosticarea afectiunilor oculare si instituirea tratamentului adecvat
- tratamente locale
- injectii oculare, masaje palpebrale, pansamente etc.
- rezolvarea urgentelor oculare medicale si chirurgicale.
Ambulatoriul de specialitate este format din 3 Cabinete de Consultatii. Serviciile generale ale unitatii de ambulatoriu functioneaza in cadrul Sectiei Explorari Functionale, laser si terapie ambulatorie.
Categorie: Spitale
Modifica descrierea

Pareri despre "Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice" (10)

georgi11 pe 23.10.2010 (21:41)

Personal medical pregatit si foarte amabil, echipamente de ultima generatie (in unele cabinete)

Foarte aglomerat, se sta mult la coada.

olli pe 25.09.2011 (18:06)

Un spital unde portarii fac legea si care nu`si dezminte eticheta de spital de `stat`. Degeaba este utilat, degeaba sunt medicii competenti si bine pregatiti daca pacientii sunt batjocoriti.
Iata ce spun oamenii:
TRONEA MARIANA
Data: 2010-09-08 21:42:12
INFORMARE TOTAL NEADECVATA LA CENTRALA SPITALULUI , TE TIN 12 SECUNDE LA TELEFON DUPA CARE ITI INCHID IN NAS , SUNI SI IAR LA FEL 10-12 SEC SI ITI INCHID-- ASEMENEA SITUATIE NU AM INTALNIT NICAIERI NICIODATA , FOARTE OBOSITA PROBABIL PERSOANA DE SERVICIU IN DATA DE 07.09-2010 INTERVAL ORAR 08.00-09.00. AM RENUNTAT IN CELE DIN URMA A MAI SUNA PT A CERE INFORMATII , MA INTREB OARE CE ESTE DE FACUT SA TE ASEZI LA COADA CE SE FACE LA USA SPITALULUI TIMP DE 2 SAU CHIAR 3 ORE DUPA CARE SA PRIMESTI UN RASPUNS CA 'DOMNE NU LA NOI ' -- DE ASA ESTE IN ROMANIA IN SPITALELE DE STAT -- NI SE PARE CA AVEM SALARII MICI -- DECI NICI SERVICIU CORECT SA NU FACEM , NE TREZIM SA MERGEM LA SERVICIU CA DE ASA TREBUIE PREZENTA MACAR SA NE-O FACEM --- RUSINE CENTRALISTELOR DE ACEST FEL --DACA SUNTETI STRESATE SI OBOSITE SCHIMBATI SERVICIU POATE ALTE PERSOANE NU AU UN SERVICIU SI AR DORI SA MUNCEASCA ORIUNDE
Ardelean Maria
Data: 2011-08-15 16:41:58
Comentariul doamnei @TRONEA MARIANA este perfect real. Si eu am patit la fel. Dar, nu m-am lasat, am obtinut informatiile dorite si, conform lor m-am deplasat la Bucuresti. DEGEABA!!! Cu toate actele in regula (dupa indicatiile primite) nici macar nu am putut trece de portareasa si nu am intrat la consultatie. Ochii imi sint foarte bolnavi, nu mai vad nici cu si nici fara ochelari tot din cauza neglijentei unui anume specialist dar, portareasa a decis ca nu e cazul sa fac o consultatie macar sa vad de ce fel de interventii e nevoie in continuare. Asa ca am facut un drum si o cheltuiala mare absolut inutil. Ma intreb de ce se mai dau relatii false la secretariat, de ce se face atita reclama acestui spital, de ce sintem pusi pe drumuri inutil, daca nu e primit un bolnav de rind? Nu ma interesa nici eventuala gratuitate, nici redirijarea la un cabinet privat ci numai profesionalismul medicilor de acolo. Din pacate, nu am ajuns la ei si cineva se face vinovat de deciziile portaresei cit si de paguba, oboseala si dezamagirea mea.
Dragos Raschka
Data: 2011-09-25 17:36:53
D-na Ardelean, ati patit asa pentru ca nu ati dat spaga de rigoare. Portareasa respectiva este o spagara nesimtita si este in cardasie cu medicul de garda caruia ii baga pacienti peste rand pentru consulatii private, in timp ce la cabinetul de urgente consulta un rezident si un stagiar. Asa s-a intamplat si ieri sambata 24.09.2011 in jurul orelor 15.00-15.30. La usa cabinetului de urgente asteptau in jur de 20 de persoane printre care oameni in varsta, oameni cu handicap fizic, oameni nevazatori. Asteptau in liniste, civilizat si pentru a nu exsita discutii pacientii au intocmit o lista de asteptare pe care fiecare se inscria in ordinea sosirii. La un moment dat isi fac aparitia o `doamna` insotita de 2 tineri, un baiat si o fata. Fata avea un pansament la ochiul drept. Doamna, care era mama fetei ce avea pansament la ochi, s-a dus la portareasa pentru a negocia obtinerea unei consulatii peste rand motivand ca fata nu poate astepta. In timpul acesta, fetei i s`a spus despre existenta listei si rugata sa se inscrie pe aceasta lista. Raspunsul a fost ca ea are o urgenta si ca nu stie care este procedura si ca nu se inscrie pe lista. Portareasa, dupa primirea spagii de rigoare, am vazut personal cum asa zisa `doamna` i-a bagat banii in buzunarul halatului, i`a luat pe toti 3 si i`a dus intr`un alt cabinet unde fata a fost consultata. Cand am intrebat`o pe portareasa de ce a procedat asa, mi`a spus sa ies afara ca nu este treaba mea, ca i`a dus pe cei trei la mama ei pe sectie (a portaresei) si sa nu o mai agresez. Asta a fost prima varianta a portaresei, pentru ca ulterior a explicat ca erau pacientii nu stiu carui doctor, apoi ca au venit in vizita la cineva de pe sectie. De aici nu putem intelelege decat ca, in timp ce oamenii normali asteapta civilizat la usa cabinetului pentru rezolvarea problemei din cauza careia au venit la medic, cei care dau spaga de rigoare beneficiaza de consulatii private, intr`un spital de stat. Am intrebat`o pe portareasa respectiva timp de 10 minute cum se numeste pentru ca nu purta ecuson si nu a vrut sa se prezinte, motivand ca nu este obligata si urland in gura mare sa nu o mai agresam si sa plecam de acolo. Cand i`am cerut condica de sugestii si reclamatii mi`a spus ca nu exista asa ceva, in conditiile in care orice unitate sanitara este OBLIGATA PRIN LEGE sa detina condica de sugestii si reclamatii avizata si parafata de catre Casa Nationala de Asigurari de Sanatate. Pentru ca nu am ajuns la nici un rezultat cu portareasa, sotia mea a dorit sa afle numele acestei angajate, intreband cadrele medicale aflate in camera de garda si anume asistentul, rezidenta si stagiarul, toti ridicand din umeri la intrebarea repetata cum se numeste portareasa spitalului si unde putem face o reclamatie. Acestia ne-au spus sa ne adresam medicului sef de garda, care era pe sectie in loc sa stea la camera de garda pentru a consulta prostimea. Ajunsi pe sectie ne`am adresat sefei de garda dar aceasta nu a acordat nici o importanta acestui subiect trimitandu-ne sa rezolvam problema la porta. Adica la portareasa care ii face rost de pacienti pentru consultatii private.

oli pe 25.09.2011 (18:07)

dana



--
14-03-2011 02:19
sunt foarte nemultumita, am fost cu bunicul meu pt ca avea probleme cu okiul stang si au spus ca e totul ok, ca se va face operatie si va fi bine. L-am internat, am plecat pentru a ma intoarce mai tarziu la el si cand m-am intors il pregateau de operatie la okiul drept pt ca au zis ca s-au gandit mai bine si nu o sa aiba reusita operatia la okiul stang si daca tot este acolo il opereaza la dreptul. Deci........... te duci pt ceva, si ei te opereaza la altceva. Bine ca este spital strict pt oftalmologie, ca altfel cred ca-l operau pe la picior sau cine stie ce. Bineinteles l-am luat imediat de acolo fara externare fara nimic, mi s-a paraut o mare mare nesimtire, puteau sa ma sune si sa ma anunte macar, ca era numarul de tel dat in fisa de internare, ca daca mai intarziam 10 min, il operau la celalalt oki fara sa fiu anuntata. Si nu mai zic ce scandal am avut cu femeia de la intrare care nu m-a lasat sa intru nici macar sa-i duc bagajele bunicului meu in camera sau sa-i pot duce medicamentele care le uitase acasa. Cu o mare nesimtire mi-a spus ca nu o intereseaza pe ea de nimeni, sa se descurce cumva fara medicamente ca ea nu ma lasa sa urc sa-i dau medicamentele. Nu am putut nici cu doctorul vb, tot din cauza aceleasi idioate de la intrarea in spital. Era jos un batran tocmai externat care nu avea cu ce sa plece acasa pt ca familia nu a putut lua legatura cu el pt ca acea tampita de la usa nu a dat voie fiului batranului sa urce sa vb cu tatal lui sa vada cum se simte si cand sa vina sa-l ia acasa. Si batranul i-a spus ca din cauza ei, el nu are cu ce si cine sa plece acasa si tot la fel i-a spus si batranelului acela ca ce treaba are ea, sa doarma la usa pana vine cineva sa-l ia, ca nu o intereseaza. O MARE NESIMTIRE ! Doamna directoare Popa care se tot plimba de la un post TV la altul si spune ce mare bravura face dansa acolo la spital cred ca a cam uitat ca bravurile ar trebui sa le faca legat de pacienti, nu de cine stie ce. Sa ma fereasca Dumnezeu sa trebuiasca sa mai ajung acolo vre-odata ! Nu am intalnit in viata mea asa ceva ca in spitalul ala, si am tot umblat prin spitale cu bunicul meu , dar asa ceva......................... NU !

zamfirescu niculina pe 27.09.2012 (10:38)

am fost cu o vecina de a mea la un control la spitalul de oftalmologie Lahovari, de la care a primit o indrumare spre o policlinica pentru un examen ocular care o costa 150RON apoi se intoarce la spital unde trebuie sa se opereze de cataracta , cristalin care va costa 11000RON-14000RON-16000RON. Mentionez ca aceasta persoana are o pensie de putin peste 700RON, nu are pe nimeni, in varsta de 84 de ani, nu mai vede, si are si alte cheltuieli de medicamente si gospodaresti. De unde sa achite aceasta operatie foarte necesara. Vin si va intreb daca aveti o posibilitate de a-i reduce costurile operatiei sau cum sa procedeze. multumesc anticipat

anomim pe 11.06.2013 (18:09)

Buna ziua vedeti ca se poate face reducere pentru cristalian este puitn de umblat casa de asigurari va face reducere chiar daca e din provincie eu va spun ca am avut si eu aceasta problema cu soacra mea a platit cristalinul la jumatate de pret.

Comenteaza
mihaela pe 31.03.2013 (23:32)

Personal medical foarte bine pregatit , s-au purtat foarte frumos cu noi , ne-au explicat in ce consta interventia.
Le multumim mult , in special doamnei doctor Miruna Ceoboata.

george pe 24.07.2013 (08:17)

felicitari doctorului Malis Sergiu pentru o operatie de capsulometrie YAG executata profesionist si cu promtitudine fara farafasticuri birocratice si cel mai important fara spaga.Nici nu o sa va vina sa credeti dar acesta e adevarul. Cit am stat afara pentru a-si face efectul picaturile m-am interesat printre pacienti de la usa si nimeni nu a dat nici macar un leu.Jos palaria d-le doctor MALIS SERGIU.D-na doctor Monica Pop de asfel de oameni aveti nevoie.Astfel de oameni trebuie cu adevarat promovati.Inca o data va multumesc d-le doctor

marcelica pe 14.08.2013 (03:19)

mi-a placut comportamentul dr. florin balta in timpul operatiei si a toata echipa de medici si asistente sotul meu fiind spaniol cu toate ca operatia a fost reusitaa sotul meu nu vede si din nou i sa deslipit retina

nu imi place atitudinea acelei doamne de se poate numi doamna de la poarta care se comporta mizerabil tipa si ameninta de iesiai afara la o tigare sau sa cumperi ceva eu care eram numai ca acompaniam sotul nu eram pacient acum am cerut o alta factura sa pot recupera bani de nu imi da factura vin in fata spitalului fi fac greva foamei cu sotul care este diabetic trebuie sa se termine odata cu luatul spaga ca sa poti sa obti ceva

cristian pe 01.11.2013 (19:41)

Mama a fost foarte bine operata si tratata pina azi

A fost informata ca a fost sunata pe fix sa nu se prezinte la data programata,pentru a 3-a injectie ce trebuia aplicata in tratarea bolii pe care o are la unul din ochi,dupa operatia pe retina ! ne avind substanta injectabia ,d-na doctor putea sa vina cel putin pina la spital sa spuna pacientilor cum se va rezolva problema! nu sa lasi o batrina la 81 de ani ,cardiaca si diabetica venita de la 350 km sa faca preinfarct dupa aflarea unor probleme ce tin totusi de spital,daca esti privat atunci esti privat nu mai ,dezorienta pacientii

cristian pe 01.11.2013 (19:44)

Sunatul pe fix nu se face doar o data daca nu raspunde in 2minute

Comenteaza
Nina pe 02.09.2015 (16:16)

Felicitari dlui dr Malis Sergiu , a operat-o pe mama de cataracta, un om extraordinar, nu a primit nicio "atentie" , a spus ca trebuie sa ne concentram pe operatie si nu e nevoie de nimic. inca o data, felicitari! cat despre doamna de la intrare, chiar nu-si are locul acolo. D-na dr Pop ar trebui sa ia masuri ..

Madutza Gabi pe 11.07.2016 (16:31)

Felicitari d-lui Malis Sergiu...
Exista si oameni profesionalisti cu multa dedicatie fata de activitatea ce o desfasoara, am fost placut surprinsa de amabilitatea si promptitudinea de a beneficia de o consultatie desi nu aveam o programare in prealabil...a urmat o interventie chirurgicala apoi ce a fost reusita cu succes si oricand omul acesta, dl dr Malis Sergiu isi trateaza pacientii cu multa dedicatie... si baietelul meu de numai 4 ani a fost examinat intr-un mod exceptional. Felicitari, mult succes si realizari multiple dvs si intregii fam.

Superioritatea unor doamne asistente, si chiar a unor d-ne dr. lasa de dorit, cand nu ai decat o singura intrebare... mai au putin si te cearta, iti arata usa sau iti trantesc usa in nas, nu stiu sa-ti vorbeasca intr-un mod civilizat...Oamenii suntem totii si mai avem si studii, incat nu stiu de ce trebuie sa suportam indiferenta si rautatea unora

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "Spitalul Clinic de Urgente Oftalmologice"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat