UniCredit Bank - Sediul central

0.0
0 voturi / 9 pareri
Adresa:
Bd. Expozitiei, nr. 1F, cod 012101, sector 1, Bucuresti Bucuresti
Telefon:
021 200.20.20
Fax:
021 200.20.22
Web:
http://www.unicredit.ro/...
Email:
infocenter@unicredit.ro
Modifica date de contact

Descriere "UniCredit Bank - Sediul central"

UniCredit este o banca europeana de top, cu o retea internationala, activand in 50 de piete, cu mai mult de 8.500 de sucursale si peste 147.000 de angajati. Grupul opereaza in 17 tari europene si detine una dintre cele mai importante cote de piata din regiune.

In Romania, UniCredit Bank este una dintre institutiile financiare importante, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

Sloganul UniCredit Bank este “In viata uneori e usor, alteori greu. Suntem aici oricand”.
Categorie: Banci
Modifica descrierea

Pareri despre "UniCredit Bank - Sediul central" (9)

bumbac teodor pe 04.04.2013 (15:25)

pana la aceasta data am fost foarte multumit de modul cum am fost tratat ca client.

de la aceasta data sant Nemultumi mi sa cerut documente Suplinitoare si nu stiu de ce si pentru ce? cu ce drept?astept explicatii? Sant cumva descriminat .

MOLDOVAN pe 30.06.2013 (21:23)

buna am fost un client fidel pina de curind am intrat in niste necazuri si deja am executare am credit pe 25 ani si ini voi plati toate obligatiile in timpul mentionat dar va rog opriti executarea

toate le-am acceptat insa acuma este prea de tot se distruge familia am si un copil cu dezabilitati-autism gradul doi va rog sa intelegeti opriti executarea

MOLDOVAN pe 30.06.2013 (21:24)

buna am fost un client fidel pina de curind am intrat in niste necazuri si deja am executare am credit pe 25 ani si ini voi plati toate obligatiile in timpul mentionat dar va rog opriti executarea

toate le-am acceptat insa acuma este prea de tot se distruge familia am si un copil cu dezabilitati-autism gradul doi va rog sa intelegeti opriti executarea

CORCIOVEANU CATALIN pe 24.10.2013 (11:53)

Mi-a plăcut foarte mult designul sediilor de bancă.

Nu - mi place faptul că de două ori v-am contactat pe adresa de e-mail din sistem şi cineva acolo nici măcar nu se învredniceşte să citească un mesaj. Căsuţa de e-mailuri este plină de o săptămână.

davudoiu ionela pe 15.06.2015 (12:15)

AM 2 propriri imi opriti bani pt ambele dar banii ii virat la una singura de ce atunci legal ar trebui sa-mi opriti o treime doar pt o singura poprire
va rog rezolvati problema
astept un raspuns

ciobanu constantin pe 24.11.2015 (16:40)

Mi a placut momentul acordarii creditului

Nu mi place modul de abordare a bancii fata de clientii care platesc la timp si aici marefer la faptul ca nu veniti in itrajutorarea acestora avand in vedere ca la un credit dvoastra aveti castiguri de 300%,prin comisioane de administrare lunare(0,4%pe luna ,respectiv 4,8% pe an) aceste comisioane introduse bineinteles cu sprijinul BNR ,GUVERN ,FMI , bineinteles. Am facut o solicitare de anulare a comisionului de administrare la care am privit un raspuns sec sa merg in instanta cum ca nu s ar justifica solicitarea mea ,dar eu ma intreb d voastra justificati aceste comisioane care sunt introduse , avand in vedere ca avem legi foarte clare care nu v ar fi permis acest lucru niciodata dar cu sprijinul celor care ar fi trebuit sa ne protejeze pe noi faceti ce vreti ca spaga doar nu mi o dati mie ci lor categoric.Asta este parerea mea despre V O I .Deschid actiune de judecata ptr. anularea comisionului de administrare lunar in procent imens A BUZIV.Mentionez ca intentionez sa nu mai platesc ratele .

Alexandru pe 16.08.2016 (20:33)

Am un imprumut la dumneavoastra, si o rata fixa pe luna , de 2 luni nu imi pot achita rata pe motiv ca numele bancii s-a schimbat, a fost emis alt card pe care nici in ziua de astazi nu l-am primit , nu ma pot deplasa la sediul unde a fost emis cardul deoarece nu imi permite locul de munca, am solicitat sa imi fie trimis la domiciliu noul card si nici in ziua de astazi nu mi a ajuns, daca nu mi se acorda posibilitatea de a platii eu nu mai platesc nimic, din moment ce nu stiti sa v-a tineti clientii aproape !

MORARU DELIA pe 15.12.2016 (10:31)

este trimisa adresa de deblocare cont din data de 13.12,si nici la ora asta nu a-ti deblocat contul pentru SC.TIMIS SA CARANSEBES CUI 1067289

eugeniau pe 19.11.2017 (15:11)

ramane de vazut

Regenerare cod se incarca...
Se comenteaza, va rugam asteptati...

Spune-ti parerea despre "UniCredit Bank - Sediul central"

  • Foloseste un limbaj decent, clar si concis.
  • Respecta Termenii si conditiile.
  • Nu folosi DOAR LITERE MARI.
  • Refera-te la locatia in chestiune.
Ca sa dai nota trebuie sa fii logat