Carrefour Felicia Iasi

- Adresa:
- Str. Bucium, nr. 36 Iasi
- Telefon:
- 0232 20.50.50, 0374 14.60.00
- Fax:
- 0232 23.41.31, 0232 23.44.37
- Web:
- http://www.carrefour.ro/
- Email:
- [email protected]
Program "Carrefour Felicia Iasi"
Luni - Duminica: 08:00 - 22:00 Modifica programulDescriere "Carrefour Felicia Iasi"
Magazine in "Carrefour Felicia Iasi"
Pareri despre "Carrefour Felicia Iasi" (10)
produse de o calitate superioara,iar servirea este una deosebit de gentila si amabila, am fost pusa in situatia sa nu imi vina un treining cand am ajuns acasa si l-am probat,am revenit la felicia iar angajata de la raionul respectiv m-a insotit pentru a-l proba si mi l-a schimbat cu zambetul pe buze.chiar daca ai o zi proasta vazand fetele senine ale angajatilor te inveselesti
Gasesti haine si incaltaminte de calitate de la multe firme insa sunt cam scumpe. Nu prea gasesti ceva ieftin decat rar.
Cat despre magazin, e super.
La Carrefour Felicia am fost la magazinul Orsay de unde mi-am cumparat haine de calitate .Il recomand tuturor doamnelor si domnisoarelor.Doamnele vanzatoare te ajuta la probat, iti ofera tot sprijinul de care ai nevoie, atmosfera imbiindu-te sa tot vizitezi acest magazin.
De abia astept sa ma duc iar la shopping!
De obicei merg la Carrefour Felicia la magazinul Motivi-au haine de calitate,preturi convenabile si intotdeauna exista cineva din personal care sa te ajute sa gasesti ceea ce iti doresti dar si ceea ce ti se potriveste.pentru mine este intotdeuna o placere sa merg la shopping!

Am fost recent la Felicia.Mi-a placut foarte mult.Este mult mai frumos si mai bine aprovizionat decat cel din Suceava.
Mi-am cumparat multe lucruri pe care mi le doream.Personalul foarte dragut...parca ar fi banuit ca mi-au" furat "numele.
Imi place si o reclama:"Mihai ,te asteapta...." (imi aminteste de cineva drag din Iasi)
Imi voi face mai des cumparaturile la Felicia!

cam totul e placut la carrefour,marfa hq,vanzatoare dragute,preturi imbatabile,f bune,eu sunt client fidel .{mai putin unii agenti de paza..., nu-s placuti ,sunt cam paranoici
si creaza confuzii,mi s-a intamplat odata,dar s-a remediat ,si-au dat seama ca au gresit}indubitabil cel mai bun hipermarket.

am luat azi,20.10.2010 pastrav la oferta din carrefour bularga...1.5 kg,cand am ajuns acasa...oasele din carne ieseau,degetul intra incarne,culoarea era pe interior galbena...am fost inapoi cu el,mi s-au dat banii inapoi,exceptand benzina...
fara intrebari,cu scuze penibile,de genul azi a fost adus,vad insa daca te uiti pe internet gasesti muulllte plangeri...
+pentru persoana care se ocupa de raionul,sau rafturile cu mortaciuni acvatice..seful de trib de acolo.un plus mare..

neseriosi baiatul meu a lucrat doua luni pe degeaba la ei si nu si-a primit salariul total neseriosi

are multe magazine in el.
nu stiu sigur daca este si sephora.

Carrefour Felicia Iasi?!!!!.. M-au dezamagit total, eam client fidel dar acum pot spune ca am devenit dusmanul lor odata ce m-au inselat prin faptul ca au afisat un regulament pe o tablie mica cu suport ce sta pe tejgheaua celor ce fac proba la aparaturi si dau garantii, tejghea in forma ovala , acea tablie fiind asezata intr-un loc strategic, si anume, nu in acel loc unde are contact clientul cu angajatul care face probele si da garantie clientului, ci pe la capatul acelei tejghele, scris in format mic ce anu atrage atentia nimanui, urmand ca la revenirea pentru a returna produsul de care nu suntem multumiti, sa ni se spuna ca nu se poate returna mai tarziu de 48 ore si mai ales pentru ca masina de barbierit electrica la asa zisa oferta este un produs igienic. Pentru faptul ca este un produs igientic si ca trebuie returnat in 48 ore, sunt total de acord, insa faptul ca acea persoana care , la intrebarea mea , daca pot sa returnez produsul daca nu sunt multumit, nu m-a indrumat sa citesc regulamentul de la capatul tejghelei, ba mai mult de atat mi-a zis ca pot returna dar sa pastrez bonul. MA SIMT PROFUND INSELAT < MAI ALES CA SI SEFII IERARHICI AU TINUT SA-SI PROTEJEZE ANGAJATA SPRE JIGNIREA CLIENTULUI, fapt pt care, voi face plangere la Protectia Cumparatorului. Mi s-a facut greata in secunda doi, dupa ce au incercat sa ma "abureasca" cu politica firmei, refuzand sa creada ca angajata in fapt nu a gresit , pe motiv ca are 3 ani vechime de cand lucreaza in Carrefour Felicia. Este clar o problema a lor de administratie, un viciu evident, pe care sigur nu-l vor elimina, preferand sa prosteasca clientii si pe viitor. Este politica lor de hoti, asa cum am vazut clienti la casa de marcat ca se certau pt ca pretul de vanzare este scris cu caractere mici si se trezesc ca trebuie sa dea bani mai multi la casa decat au crezut, asa au facut si cu acele placute mici , asezate in locuri unde clientul nu prea are contact, si nu este informat nici macar verbal , corect de catre angajat, lucru care m-a suparat enorm de mult. Nu poti ca magazin atat de mare, sa protejezi un angajat care a gresit in defavoarea clientului, avand in vedere ca din banii clientilor sunt si ei platiti la randul lor, lucru ce au recunoscut. Un lucru foarte urat din partea lor, nu mi-e mie de 32 ron pierduti, dar gestul lor, mentalitatea lor, politica lor mi-au lasat un gust amar. Voi evita Carrefour-ul , si voi face reclama Kaufland-ului, mergeti la Kaufland si veti vedea mult mai multa seriozitate la astfel de cazuri. Veti vedea o foarte mare diferenta. CARREFOUR = "CARE FURA" . Mare grija clienti la ce cumparati si la regulile si politica lor ! Intrebati de doua sau de trei ori inainte sa cumparati, poate prima oara vi se raspunde relaxat si vor fi mai atenti la a doua intrebare...poate trebuie sa le ducem o cafea sa se mai trezeasca inainte sa primim un raspuns corect...poate trebuie sa avem noi grija de ei si mai putin ei de noi, in fine...gretos de mizerabil au fost, in fine...asa e numita hotia in romania " politica firmei si nimeni nu e vinovat" , STUPID!!! Hotie pe fata! Cand cumperi ceva de la Carrefour, apuca-te frate si cauta intai prin toate ungherele daca nu cumva este o eticheta cat de mica in care te informeaza pe tine ca si client de regulile lor.