Mr. Bricolage

- Adresa:
- Cartier Nicolina (langa Kaufland) Iasi
- Web:
- http://www.mrbricolage.ro/
Descriere "Mr. Bricolage"
Mr. Bricolage are ca atuuri principale gama deosebit de variata de produse oferite, consilierea profesionista a clientilor si adaptarea structurii magazinelor la specificul zonei in care acestea sunt amplasate.
Alaturi de dumneavoastra in orice proiect de constructie, amenajare sau decorare, Mr.Bricolage este expertul pe care puteti conta. Intrucat amenajarea unei case este un adevarat tur de forta ce trebuie realizat profesionist pana in cel mai mic detaliu, Mr. Bricolage va pune la dispozitie tot ceea ce este necesar pentru intampinanea celor mai diverse nevoi si gusturi.
Oferta Mr.Bricolage include produse de feronerie, obiecte si accesorii sanitare pentru baie si bucatarie, instalatii sanitare si termice, decoratiuni interioare, vopsele, gresie si faianta, materiale de constructie, produse pentru amenajarea spatiilor de depozitare, unelte electrice si scule de mana, tamplarie de lemn pentru interior si exterior, produse de gradinarit, plante de interior si exterior, toate pentru ca dumneavoastra sa aveti de unde alege si sa fiti convinsi ca ati optat pentru cele mai bune solutii.
Pareri despre "Mr. Bricolage" (4)

Am achizitionat o cabina de dus cu hidromasaj in valoare de 1599 lei. De buna credinta am semnat toate documentele puse in fata de vanzator, produsul urmand a-mi fi livrat la domiciliu. Pana aici totul a decurs normal, soferul predandu-mi 4 colete in care mi s-a spus ca este produsul achizitionat. Si asta mi s-a parut normal. Am procedat la dezambalarea elementelor cazii si din ultimul colet am scos un perete lateral din sticla si atunci cand l-am luat si pe al doilea, de-abia ridicandu-l din ambalaj, am auzit un zgomot si instantaneu la piciorele mele era o gramada de sticla securizata, eu ramanand in mana doar cu rama din aluminiu. Toata derularea evenimentelor am asternut-o pe hartie si m-am prezentat la magazinul din Iasi de unde am cumparat produsul predand petitia mea persoanei care s-a recomandat ca fiind de cel mai mare ran in magazin la acel moment. Dupa ce mi-a citit cererea mi-a spus sa revin la magazin cu produsul achizitionat, urmand a-mi fi livrat fie un nou produs fie returnati banii. De buna credinta am plecat acasa si am revenit cu produsul incarcat intr-o masina inchiriata pentru care am platit 80 de lei. Surpriza mare a fost ca persoana cu cel mai mare rang in magazin la acea ora, dupa ce initial a spus ca nu stie despre ce este vorba si-a amintit ca stie despre documentul pe care l-am predat magazinului dar "seful a spus ca trebuie sa platiti elementul spart pentru ca noi nu stim daca nu l-ati spart dumneavoastra". Schimbarea de atitudine a personalului magazinului, personal care ar fi putut sa ma anunte telefonic (am lasat numarul pe cererea predata) despre noua decizie a administratiei magazinului o consider ca fiind lipsita total de profesionalism si bunavointa fata de un client de buna credinta. Pe aceste considerente am cerut sa-mi fie predat documentul cu rezolutia scrisa a reprezentantului magazinului privitor la cererea pe care am prezentat-o si intrucat solutia scrisa a fost de neacceptare a inlocuirii fara plata a elementului care s-a spart am facut cale intoarsa cu toate cele patru colete pentru care nici nu s-a mai pus problema sa fie preluate retur asa cum mi s-a spus initial. Nu am de reprosat in toata situatia creata decat umilinta cu care m-am simtit tratat prin neasumarea unei decizii initiale si neanuntarea in timp util despre modificarea manierei de solutionare a problemei, fapt ce a condus la cheltuieli suplimentare pentru mine si "plimbarea" produsului intre casa - magazin si retur.
Pentru considerentele mai sus prezentate, altele decat pecuniare, ma voi adresa forurilor cu atributii in apararea drepturilor consumatorului, aducand la cunostinta acestora si aspectele care, dincolo de ceea ce scrie in Certificatele si documentele cu care sunt trimisi acasa clientii care nu au alta vina decat buna credinta, reprezinta incalcarea legislatiei in materie, fals si uz de fals!
Imi doresc sa nu mai fiu nevoit vreodata sa mai intru intr-un magazin "Mr.Bricolage" pentru ca din proprie vointa cu siuranta nu o voi mai face!
N.B. Spre stiinta celor interesati, personal, doar in luna martie am facut cumparari de la "Mr.Bricolage" cu plata verificabila prin card bancar in suma de 2067,03 lei (04.03 suma de 212 lei, pe 11.03 suma de 256,03 lei si pe 12.03 suma de 1599 lei)

nimic
preturile cele mai mari din lume

Atitudinea aroganta,neprofesionala si ostila atat fata de colaboratori,cat si fata de angajati a directorului Aurelian Olaru

Colaborarea cu dl.director Olaru A. si cu unii angajati ai Mr. Bricolage-Iasi mi-a lasat o impresie profund dezagreabila.
Trebuia sa desfaceti coletele la primirea lor de fata cu delegatul magazinului si apoi sa semnati de receptia si primirea marfii in stare buna pe documentul de expeditie.
In situatia dvs trebuia sa scrieti pe documentul de expeditie ca sticla este sparta, sa faceti si o poza cu delegatul magazinului si coletul cu sticla sparta si sa refuzati primirea tuturor coletelor, mai exact sa le duca delegatul inapoi la magazin. Firma trebuie sa aiba in evidenta contabila un document cu semnatura dvs din care rezulta ca marfa a fost primita in bune conditii. Mergeti la protectia consumatorului,daca nu ati fost deja si o sa-i oblige sa va rezolve problema.