Splend'Or - EuroMall
- Adresa:
- Str.Calea Bucuresti, Nr.36 Pitesti
- Telefon:
- 0248 25.71.80, 0727 22.76.75
Descriere "Splend'Or - EuroMall"
Pareri despre "Splend'Or - EuroMall" (1)

Spatiul este bun de inchiriat ptr.o firma serioasa.
In data de 18.12.2011 am achizitionat de la magazinul B&B Collection srl din Euromall Pitesti cu chitanta nr.33(in jurul orei 20), din aceeasi data,ceasul marca Diesel cod producator DZ 1273,acesta a fost ales din vitrina magazinului,achitat si i s-a intocmit un certificat de garantie seria B nr,4711179975.La achizitionare am observat ora necorespunzatoare si afisarea denumirii zilei in diagonala in loc de pozitia normala orizontala.Ceasul a fost potrivit de o consiliera vinzari spunind ca functionaza normal,
In dimineta urmatoarei zile(adica in data de 19.12,altfel spus dupa 14 ore de la achizitie),am incercat sa returnez produsul neutilizat,in cutia originala, cu actele de achizitie si garantia,deoarece a ramas in urma peste 4 ore,iar numele zilei afisate pe ceas era anormal in diagonala.
Aceeasi salariata care a vindut ceasul alaturi de sefa punctului de lucru,nu au dorit sa-mi returneze contravaloarea ceasului si nici alt produs conform,sustinind ca ceasul desi luat din vitrina magazinului poate sa fie defect si trebuie facuta o constatare la sevice la Bucuresti,acestia vor lua decizia de reparare sau inlocuire a bateriei ceasului in garantie.Nu am inteles de ce se face verificarea ceasului care dupa spusele salariatelor poate fi defect, dupa ce este vindut si nu inainte de a fi pus in vinzare si de ce termenul de solutionare a cererii (in fapt procesul verbal de predare primire al ceasului,pe care il semnezi ca altfel poti ramine si fara ceasul achizitionat),este de 15 zile de la data inregistrarii cererii.
Contactate ulterior predarii ceasului consilierele vinzari de la magazin au sustinut ca nu pot intervenii la service ptr.o solutionare mai rapida,contravaloarea produsului nu am sa o mai primesc niciodata,nu am ce sa le fac nici cu ajutorul OPC,iar ceasul meu va sosii cu putin noroc dupa data de 3 ianuarie 2012,
Am facut aceasta sesizare datorita faptului ca dumneavoastra cunoasteti legea mai bine,puteti interpreta legal si fara subiectivism, daca s-a procedat corect in cazul meu si in ideea de a-mi recupera contravaloarea produsului,sau un alt produs nou de aceeasi valoare(dar conform),poate chiar anul acesta.