Cora Lujerului
- Adresa:
- Bulevardul Iuliu Maniu nr. 19 Bucuresti
- Telefon:
- 021 407.55.00
- Web:
- http://www.cora.ro/
- Email:
- [email protected]
Descriere "Cora Lujerului"
Din 2013 cora a lansat platforma coradrive.ro, fiind primul mare retailer cu livrare tip drive din Romania. cora Romania asigura si livrarea la domiciliu, din dorinta de a fi mereu in intampinarea nevoilor si dorintelor clientilor sai.
Filosofia cora este concentrata in jurul pretului si a diversitatii ofertei comerciale, confortului la cumparare, serviciilor si mai ales atentiei oferite clientilor.
Aproximativ 5.000 de persoane lucreaza astazi pentru cora in Romania.
Magazine in "Cora Lujerului"
- Alizé Beauty Therapy
- Arsis Trading
- Asigurare pentru bicicleta
- ATAELLIER
- B&B Collection
- Bam Boo
- BCR
- Benvenuti
- BRD Groupe Societe Generale
- CCC
- Cetelem
- CEWE fotocarte - serviciu foto online
- coraVerde
Pareri despre "Cora Lujerului" (5)

promotiile
neatentia in schimbarea pretului la raft

Buna ziua,
Merg in acest magazin de doua ori de saptamana pentru cumparaturi,iar la raionul de mezeluri intotdeauna pentru fiecare sortiment pe care l-am cumparat am primit o imensa coala de hartie.
Va rog sa remediati aceasta problema,nu cred ca este normal ca pentru 200 gr. de mezeluri hartia sa cantareasca intr 15 si 20 gr. si inmultit cu pretul pe kilogram cam unde se ajunge????.
va rog sa-mi transmiteti raspunsul dvs.pe email.
Multumesc.

mari probleme cu electrocasnicele
tatal meu varna nicolae a cumparat un cuptor cu microunde marca daewoo pe data de 14.06.2015 caruia nu i sa facut proba.
el mi la dat cadou mie fiind sigilat, probandul am constatat caci cuptorul este defect pur si simplu mort.
dupa o saptamana pe data de 21.06.2015, lam inapoiat intact personalului magazinului cora care la randul lor lau trimis in service.
dupa 12 zile sun la informati clienti cora imi face legatura cu cei de la electrocasnice amanandu-ma de 3 ori cu privire la informatiile in legatura cu acest cuptor dandumi si nr de tel de la service sun si acolo insa nu au nici o informatie nici ei. vreau sa stiu cat de normal este sa compar un cuptor din magazin la pret de obiect nou si sa primesc un cuptor demontat umblat in el, pur si simplu la mana a doua adus din service. daca aveti lucruri s.h. rog sa specificati la raftiri acest lucru pentru a sti fiecare client ce cumpara.

Am incercat sa vorbesc la telefon cu cineva de la on-line. Vroiam sa fac o comanda si aveam nevoie de cateva detalii. De cate ori am sunat mi s-a inchis telefonul. Eu incerc in continuare, poate va raspunde cineva la acel telefon.

Am incercat sa fac comanda on-line si nu am reusit. Cand mi se cere codul strazii, nu sunt lasata sa il trec. Va rog sa luati masuri.